J
JONSERED Karhunkantaja
Vieras
Jos ostaa lahjan-kaksi/perheenjäsen, tarviiko siinä nyt isommasti juosta?
Kyllä! Ja hiton lujaa.
Perhe on laaja käsite. Ainakin minun perheeni.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos ostaa lahjan-kaksi/perheenjäsen, tarviiko siinä nyt isommasti juosta?
Kyllä! Ja hiton lujaa.
Perhe on laaja käsite. Ainakin minun perheeni.
No mikset muuta koko systeemiä? Pari lahjaa per naama ja sellaiset ruoat, josta kaikki tykkää, sellaiset puuhat joista kaikki tykkää, sellaiset muistot siis, joista kaikki tykkää? Anataisit lapsillesi jotain teidän perheen välistä, yhteistä mukavaa tapaa viettää juhla.
Vai eikö nyt vaan huvita?
EI IKINÄ!!!
Uhrata koko vuoden aikana enemmän kuin kaksi ajatusta moiselle tuskalle? Ja kun en alkuvuodesta - tai ehkä loppuvuodestakaan - vielä tiedä, olenko edes maisemissa. Tai jospa heitän kupin nurkkaan ennen joulua? Ja lasten toiveet ja mieltymykset muuttuvat melkein viikoittain.
Ei, ei, ei... *pyörittelee silmiään järkyttyneenä ja tärisee kauhuissaan nurkassa*
Ai niin palstaa, niin palstaa. Alussa kysytään miten muut ei-jouluihmiset viettävät joulua, niin asia kulkeekin kohta perse edellä puuhun. Johan nyt on niin, että lapsilta viedään oikeus jouluun, neuvotaan miten sitä tulee viettää oikeaoppisesti (tai ainakin yrittää viettää edes nimellisesti toisten mieliksi, että saadaan aikaan pakollisia joulumuistoja) ja lopulta yksi jos sun toinen on huono ihminen.:heart:
EI IKINÄ!!!
Uhrata koko vuoden aikana enemmän kuin kaksi ajatusta moiselle tuskalle? Ja kun en alkuvuodesta - tai ehkä loppuvuodestakaan - vielä tiedä, olenko edes maisemissa. Tai jospa heitän kupin nurkkaan ennen joulua? Ja lasten toiveet ja mieltymykset muuttuvat melkein viikoittain.
Ei, ei, ei... *pyörittelee silmiään järkyttyneenä ja tärisee kauhuissaan nurkassa*
Öö, anann lapsille lahjat, kaikki tykätään pizzasta ja leffailloista. Daa. Muu ei tosin huvittaisikaan
No mikäs siinä joulussa sitten ahdistaa?
No mikäs siinä joulussa sitten ahdistaa?
Eikös se jo tullut tuolla aikaisemmin ilmi. Miksi joua pitäisi jokaisen viettää samoin?
En mä käsitä mistä te keksitte, että kaikkien pitäisi viettää joulua tietyllä tavalla.
Mulle on ihan sama mitä ihmiset hössöttää tms, me tehdään joulu just niinkuin ite halutaan, ilman stressiä. Kiinnosta pätkääkään, mitä joku siitä ajattelee enkä todellakaan aio siitä stressaantua/ahdistua. suosittelen samaa.
Tuollaiset ihmiset kuin moni vastaaja täälläkin. Se saatanan hössötys ja jo lokakuussa kaupoissa soimaan alkavat joululaulut.