Morkkis..Ja narinaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
Sellaisen olen itselleni kehittänyt..Lapsesta nimittäin..

Mulla alkaa vaan oleen itelläni vähän ankee olo enkä millään tahdo jaksaa leikkiä junnun kanssa, kontata lattioilla ja ulos meneminenkin on ollu aika harvinaista herkkua kun tuntuu etten jaksa sitä pukemisrumbaakaan... :ashamed:

Pitäis oikeasti ottaa itteensä niskasta kiinni ja tehdä jotain mut..

Nivelet oon saanu nyt siihen kuntoon etten pysty nostaa junnua oikeastaan kun pakon edestä ja olo on niin turpee ja hankala et..

Ei sais vielä narista et syntys jo, mut kyl nyt ihan oikeasti tuntuu siltä et syntys jo niin sais elää taas ns. normaalia elämää..

Kiitos, päivän narinat naristu.

äitien tunnontuskat tänään päivän teema :)

Mulla kans millon missäkin asiassa itseään niskasta kiinni ottamisen ongelma. Mut jos ruokaa teen eikä syödä pelkkiä nakkeja ja nuudeleita, olen iloinen.

Etkö voisi pyytää jotain ystävää avuksi? Mulla on kans ystävällä nyt loppuraskaus menossa ja hällä on kans kovat nivelkivut, niin nyt olen sitte oman ipanan kanssa käynyt ulkoiluttamassa kaverin taaperoa ja muutenki apuna ollut tavittaessa.

Ei oikein ole tuttuja.. :( Sehän siinä onkin..Ne joita on, ovat ites ihan pienien vauvojen äitejä, joten ei viitsi vaivata heitä..

Mies on kelin takia joutunut olee aika paljon töissä joten siitäkää ei ole nyt apua ollut..

Ei sillä, tuo junnu on hyvin itekseen viihtyvää sorttia, mut silti säälittää toinen..

Tarvii ihmetellä miks meillä on lelukasa sohvalla, jossain pitää saada leikittyä porukalla.. :D