Moraalinen krapula:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Karita

Vieras
Eilen sitten tein jotain mitä en ikinä luullut voivani tehdä: Petin miestäni.

Kerroin jo miehelle, hän lähti vanhempiensa luokse, ei kestänyt katsoakaan mua, enkä ihmettele koska en kestä itsekkään. Mulla on niin paha olla.

Mä en olisi ikinä uskonut tekeväni mitään tällästä, ja tässä sitä nyt ollaan, elämä murskana jaloissa.

Onko sulla joku syy ? Täytyyhän sulla olla jotain. Vai teitkö sen vaan kohottaaksesi hetkellisesti itsetuntoasi ?

Onko teillä lapsia ?

Mielestäni teit hienosti ja annat miehellesi mahdollisuuden itse päättää elämänsä jatkosta.

Alkuperäinen kirjoittaja en ole koskaan pettänyt:
Onko sulla joku syy ? Täytyyhän sulla olla jotain. Vai teitkö sen vaan kohottaaksesi hetkellisesti itsetuntoasi ?

Onko teillä lapsia ?

Mielestäni teit hienosti ja annat miehellesi mahdollisuuden itse päättää elämänsä jatkosta.

Ei mitään syytä, mä en vaan jotenkin ees tajunnu mitä olin tekemässä. Kaipa seki vaikutti, kun mies oli pitkän ajan takaa entinen, en tiiä..

Meillä on 2 lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja en ole koskaan pettänyt:

Onko teillä lapsia ?

Tarkoitan siis, että mielestäni teit oikein kun kerroit pettämisestä miehellesi, koska jos asiaa ei kerro, sellainen ihminen tekee toisen ihmisen elämää koskevan päätöksen, eikä se mielestäni ole oikein.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Kyllä se siitä kunhan mies ehtii kuitata - kertomalla annoit vapaalipun vieraisiin :xmas:

Aika lapsellinen saa olla jos kuvittelee että asiat on noin mustavalkoisia.

Löytyy toki muitakin tapoja paikata kolhittua itsetuntoa, mutta siitä toipumisessa on loppujen lopuksi kyse.

raskaat ajat edessä. Mutta vielä raskaampaa olisi jos et olisi heti kertonut. Oli varmaan elämäsi vaikein hetki.

Voimia joka tapauksessa. Ihminen on erehtyväinen. Luuletko, että miehesi pystyy antamaan anteeksi ? Jos pystyy, on teillä edessänne melkoinen matka uudistuneeseen liittoon. Sillä mikään ei tule koskaan olemaan ennallaan.

miksi petit? onko ollut ajatuksia et haluat erota tms.? jossain määrinhän joku on pielessä jos pettää, ellei suhde ole muuten sellainen vapaampi, miltä ei kyllä tuo teidän juttu kuulostanut..
joka tapauksessa, olo on varmaan kurja.. hö hö... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Kyllä se siitä kunhan mies ehtii kuitata - kertomalla annoit vapaalipun vieraisiin :xmas:

Aika lapsellinen saa olla jos kuvittelee että asiat on noin mustavalkoisia.

Löytyy toki muitakin tapoja paikata kolhittua itsetuntoa, mutta siitä toipumisessa on loppujen lopuksi kyse.

Mutta kun se kolhu itsetunnossa ei mene ohi pettämällä puolisoa, vaikka tämä olisiki pettänyt ensin :headwall:

Luulen kyllä että mies saattaa antaa anteeksi. Minä itse en kyllä tiedä voinko antaa itselleni anteeksi niin että pystyisin vielä joskus katsomaan miestäni silmiin.

Toivon todella että me tekisimme töitä tämän liiton jatkumisen eteen. Rakastan miestäni.

Ehkä miehenkin on helpompi, kun meni vanhemmilleen, saa vähän rakoa, olihan uutinen raskas.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Luulen kyllä että mies saattaa antaa anteeksi. Minä itse en kyllä tiedä voinko antaa itselleni anteeksi niin että pystyisin vielä joskus katsomaan miestäni silmiin.

Toivon todella että me tekisimme töitä tämän liiton jatkumisen eteen. Rakastan miestäni.

Ehkä miehenkin on helpompi, kun meni vanhemmilleen, saa vähän rakoa, olihan uutinen raskas.

Tiedän nimittäin miltä tuntuu kuulla tuo uutinen puolisonsa suusta.....
;(

Yhteistyössä