Kertomus raskaudestani, jonka meinasin keskeyttää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihana juttu ap :) Ja miksi tosiaan kukaan kirjoittelisi tänne tuollaisia satuja? Musta epäilijöillä ei ole kaikki ihan kohdallaan, kun tulee moinen mieleenkin! Ja samaa vois sanoa niille pikku saivartelijoille, jotka jaksavat takertua johonkin raskaus viikkojen määrään ja liikkeisiin. Jotkut ei vaan tajua sitä pointtia asioissa. Ja sellaisten tyyppien omat jutut onkin sitten yleensä sieltä väsynneimmästä päästä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen itsekin monesti miettinyt tuota. Eihän se potku välttämättä ollutkaan, mutta aivan samantuntoinen kuin sikiön potku. Silloin pysähdyi ajattelemaan. Ja olen todella onnellinen päätöksestäni.

Tämä on varmasti aivan totta, kyllä niitä haamupotkuja tuntee vaikka ei raskaanakaan olisikaan saati sitten kun on raskaana!

Onnittelut päätöksestäsi ja oikein mukavaa raskausaikaa sinulle!

Alkuperäinen kirjoittaja maire:
Ihana juttu ap :) Ja miksi tosiaan kukaan kirjoittelisi tänne tuollaisia satuja? Musta epäilijöillä ei ole kaikki ihan kohdallaan, kun tulee moinen mieleenkin! Ja samaa vois sanoa niille pikku saivartelijoille, jotka jaksavat takertua johonkin raskaus viikkojen määrään ja liikkeisiin. Jotkut ei vaan tajua sitä pointtia asioissa. Ja sellaisten tyyppien omat jutut onkin sitten yleensä sieltä väsynneimmästä päästä!
Ap:n viestiin mitenkään puuttumatta, olis sitten totta tai tarua.

...Mutta miksikö täällä satuillaan? Jaa-a, mistäpä sen tietää. Tekemisen puute, tylsä elämä tai se että haluaa itsekin uskoa satunsa todesta. Ne kai ne yleisimät syyt on miksi täällä kerrotaan puutaheinää. Eikai kukaan ole niin naiivi että uskoo kaiken mitä täällä kirjoitetaan? Mun mielestä epäilijöillä on ehkä paremin kaikki kohdallaan kuin niillä jotka ovat liiankin sinisilmäisiä. :)

Tottakai on täyttä paskaa. Ihan varmasti. Mä vain toivoisin että mulle olisi nuo kaikki tapahtunut. Koko elämähän mulla on täyttä paskaa kun tällaista keksin. Kiitos taas teillekkin, hyvän mielenhän täältä sai. JOS ETTE USKO TÄTÄ TODEKSI NIIN EI TARVITSE USKOA! Haukkukaa vain provoksi,paskaksi ja vaikka miksi, ei kiinnosta. Ja jos jotain sattuu kiinnostamaan niin TÄMÄ ON TÄYTTÄ TOTTA!

Olenko mä sanonut että ne varmasti oli potkuja? EN! Vaan sanoin että NE TUNTUI POTKUILTA. Voi hyvin olla, ettei ne potkuja ollut, mutta siitä lähtien olen tuntenut potkuja. JA TE JOTKA EPÄILETTE, ETTEKÄ OSAA KAUNISTA SANAA SANOA, PAINUKAA HEVON KUUSEEN!

Älä välitä näistä idiooteista täällä. Kiva kun kirjoitit. Itse olin samanlaisessa tilanteessa jokunen vuosi sitten. Vauva oli 3kk ja havahduin kamalaan pahoinvointiin. Raskaustesti oli positiivinen. Olin kuin puulla päähän lyöty. Imetin ja kuukautisenikaan eivät oleet alkaneet ja olimme käyttäneet kondomia. (kohta joku kirjoittaa ettei ole mahdollista;-) Mutta niin vain olin raskaana. Koko odotusaika meni läpi ilman suurempaa iloa tulevasta vauvasta ja pelkäsinkin, että osaankohan rakastaa häntä yhtä paljon ja yms...Mutta lapsi kun syntyi rakastuin häneen ensisilmäyksellä ja voin sanoa että kaikki oli paljon helpompaa kuin esikoisen kanssa. Oli niin tuttua hommaa, että kaikki sujui jo rutiinilla.
Pienen ikäeronsa takia lapset ovat kuin kaksosia. Leikkivät todella hienosti yhdessä. Olen iloinen puolestasi. Onnea!!!

Alkuperäinen kirjoittaja provooooooooooooooooo:
No eikyllä alle 20 viikkoinen sikiö potki niin että sen tuntisi, ei edes provossa!

aijaa, mun mies tunsi 18 viikolla munvatsan päältä potkun, ja monta . voihan olla että ttä meidän sikiö puhalsi ilmaa sinne veteen niinkuin itse uimassa.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja +:
Alkuperäinen kirjoittaja provooooooooooooooooo:
No eikyllä alle 20 viikkoinen sikiö potki niin että sen tuntisi, ei edes provossa!

aijaa, mun mies tunsi 18 viikolla munvatsan päältä potkun, ja monta . voihan olla että ttä meidän sikiö puhalsi ilmaa sinne veteen niinkuin itse uimassa.. :)

Tunteehan :O!

Kyllä minulle tuli kyyneleet silmiin tätä lukiessani! Älä ap välitä noista haukkujista, kauniisti kirjoitettu tarina.
Oikein hyvää joulua koko sinun perheellesi!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä minulle tuli kyyneleet silmiin tätä lukiessani! Älä ap välitä noista haukkujista, kauniisti kirjoitettu tarina.
Oikein hyvää joulua koko sinun perheellesi!

Jo on päässä vikaa jos kaikenmaailman provoja itkee! Huh heijaa taas näitä idiootteja.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Raskaus oli menossa viikolla 12. Tunsin esikoisen aikana potkut jo viikolla 13.

Musta tuntu samalta .. Mutta en kehdannut kertoa kellekään kun kaikkialla lukee että vasta viikoilla 14-15 voi JOTKUT tuntea jotain :/.

Mutta kertomuksesi oli liikuttava ja tervetuloa lyhyen aikavälin "kerhoon":D !
Meille tulossa kakkonen ja ikäeroa tulee teitä enemmän.. Mutta ei paljoa enemmän. Vuosi 3,5kk. kun lapsi syntyy.

Yhteistyössä