kaunis tarina, raskaushan sulla yhä hyvin alussa jos testin teit lokakuussa? Onnea päätöksestäsi :hug:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen itsekin monesti miettinyt tuota. Eihän se potku välttämättä ollutkaan, mutta aivan samantuntoinen kuin sikiön potku. Silloin pysähdyi ajattelemaan. Ja olen todella onnellinen päätöksestäni.
Ap:n viestiin mitenkään puuttumatta, olis sitten totta tai tarua.Alkuperäinen kirjoittaja maire:Ihana juttu apJa miksi tosiaan kukaan kirjoittelisi tänne tuollaisia satuja? Musta epäilijöillä ei ole kaikki ihan kohdallaan, kun tulee moinen mieleenkin! Ja samaa vois sanoa niille pikku saivartelijoille, jotka jaksavat takertua johonkin raskaus viikkojen määrään ja liikkeisiin. Jotkut ei vaan tajua sitä pointtia asioissa. Ja sellaisten tyyppien omat jutut onkin sitten yleensä sieltä väsynneimmästä päästä!
Alkuperäinen kirjoittaja nytsyrä:Että tältä palstalta löytyy idiootteja! :/
Alkuperäinen kirjoittaja uuh:se potku oli vain iso pieru joka haki ulos pääsyä
Alkuperäinen kirjoittaja provooooooooooooooooo:No eikyllä alle 20 viikkoinen sikiö potki niin että sen tuntisi, ei edes provossa!
Alkuperäinen kirjoittaja +:Alkuperäinen kirjoittaja provooooooooooooooooo:No eikyllä alle 20 viikkoinen sikiö potki niin että sen tuntisi, ei edes provossa!
aijaa, mun mies tunsi 18 viikolla munvatsan päältä potkun, ja monta . voihan olla että ttä meidän sikiö puhalsi ilmaa sinne veteen niinkuin itse uimassa..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä minulle tuli kyyneleet silmiin tätä lukiessani! Älä ap välitä noista haukkujista, kauniisti kirjoitettu tarina.
Oikein hyvää joulua koko sinun perheellesi!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Raskaus oli menossa viikolla 12. Tunsin esikoisen aikana potkut jo viikolla 13.