Kertomus raskaudestani, jonka meinasin keskeyttää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ehkä eniten ihmettelen miksi raskaudenkeskeytys tapahtui vasta rv 12 kun käsitykseni mukaan niissä pyritään kiirehtimään (ainakin omalla paikkakunnallani keskeytykset pyritään hoitamaan rv 8-9)?

Mutta jos tää tosiaan on totta niin onnittelut ap:lle!

Onnea ap :flower: :heart: Ja olen pahoillani, että täällä kommentoi myös sellaset, joilla ei ole mitään tajua toisten tunteista :hug: Jotain tyhjää niillä ihmisisllä pitää olla elämässä, jos pitää tulla huutelemaan provoja. Kyllä provo paistaa paljon pidemmälle, kuin jokin epätodentuntuinen pikkuseikka.

Alkuperäinen kirjoittaja provooooooooooooooooo:
No eikyllä alle 20 viikkoinen sikiö potki niin että sen tuntisi, ei edes provossa!

itse tunsin ekan kerran vk 15, sit meni kyllä viikko taas kun seuraavan kerran tunsin, muttamies tunsi mahan päältä 17+6.

kyllä ne liikkeet voi tuntea hyvinkin alussa. riippuu paljon on läskiäkin olemassa tulevalla äidillä. ite olen tuntenut hyvin alussa eikä todellakaan ole pieru ettinyt reittiä ulos. ei tervitte uskoa jos ei ole omakohtaista kokemusta! onnea ja kaikkea hyvää ap:lle.

Te aikuiset(?) ihmiset ketkä jaksatte paasata provoilusta jne., kerrotteko lapsillennekin jouluna, että pukki on vain provo? V.ttu mitään pukkia oo olemassa. Koko tarina pelkkää satua.

Rouva Rajatapaukselle vielä ihan tiedoksi, että joo en todellakaan ihan usko kaikkea mitä täällä kirjoitetaan, mikäli sitä ihan tosissasi epäilit.

Ja voi Jeesus, miten vihamielisiä viestejä tuo tarina poikikaan?? Ihan käsittämätöntä, ihmiset vaahtoavat täällä, että oliko se tosiaan potku ja ap valehtelee... Kuten ap aiemminkin jo täsmensi, niin ihan sama oliko se potku vai pieru, tarinan pointti taisi kuitenkin olla se, että hän halusi kertoa tuosta omassa elämässään olleesta koskettavasta hetkestä. Ihan sama, vaikka se olisi ollut pieru! Kummasti kyllä negatiivisiä tunteita herätti tämä juttu!

Paljon turhempiakin ja negatiivisimpiakin juttuja ihmisillä on aikaa tänne kirjoitella!

Alkuperäinen kirjoittaja maire:
Rouva Rajatapaukselle vielä ihan tiedoksi, että joo en todellakaan ihan usko kaikkea mitä täällä kirjoitetaan, mikäli sitä ihan tosissasi epäilit.

Ja voi Jeesus, miten vihamielisiä viestejä tuo tarina poikikaan?? Ihan käsittämätöntä, ihmiset vaahtoavat täällä, että oliko se tosiaan potku ja ap valehtelee... Kuten ap aiemminkin jo täsmensi, niin ihan sama oliko se potku vai pieru, tarinan pointti taisi kuitenkin olla se, että hän halusi kertoa tuosta omassa elämässään olleesta koskettavasta hetkestä. Ihan sama, vaikka se olisi ollut pieru! Kummasti kyllä negatiivisiä tunteita herätti tämä juttu!

Paljon turhempiakin ja negatiivisimpiakin juttuja ihmisillä on aikaa tänne kirjoitella!
Puhuinko mä sinusta, että juuri sinä uskoisit kaiken kirjoitetun? Tai puhuinko ap:n tarinasta yleensäkään? Ei, en. Mä nimenomaan sanoin etten puutu alkuperäiseen tarinaan. Kirjoitin vai yleisesti, kun kysyit että miksi kukaan satulisi jne. Kun niitä satuilijoita on paljon, itsekin muutamaan törmännyt tällä palstalla. Niinkuin myös irl. Totuus on tarua ihmeellisempää, tai taru totuutta. :)

No huh, kylläpä on tarina. Ei mitenkään hyvässä mielessä. Ensin olit luopumassa kovan mietinnän jälkeen lapsestasi ja puf sitten yks kaks teit elämää kunnioittavan ratkaisun.
Etkö tienny jo ensimmäisen lapsen saatuasi että "Oli kaunista, joskus lapsemmekin voisi nähdä tämän kaiken. RAKAS LAPSEMME SAI MAHDOLLISUUDEN ELÄMÄÄN! <3"

Pyydän anteeksi mutta mielestäni et ole tasapainossa jos pystyt tekemään noin kovan päätöksen tiukan harkinnan jälkeen ja sitten sekunnissa perut sen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä ehkä eniten ihmettelen miksi raskaudenkeskeytys tapahtui vasta rv 12 kun käsitykseni mukaan niissä pyritään kiirehtimään (ainakin omalla paikkakunnallani keskeytykset pyritään hoitamaan rv 8-9)?

Mutta jos tää tosiaan on totta niin onnittelut ap:lle!

Minulle tehtiin keskeytys rv 12 lääkkeellisesti. JA tuolla joku puhui et 12vk sikiö on 4cm,ni kyll se on jo isompi ku 4cm..Ainakin se mikä mun sisältäni tuli oli yli 4cm

Yhteistyössä