H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja provooooooooooooooooo:No eikyllä alle 20 viikkoinen sikiö potki niin että sen tuntisi, ei edes provossa!
Alkuperäinen kirjoittaja provooooooooooooooooo:No eikyllä alle 20 viikkoinen sikiö potki niin että sen tuntisi, ei edes provossa!
Puhuinko mä sinusta, että juuri sinä uskoisit kaiken kirjoitetun? Tai puhuinko ap:n tarinasta yleensäkään? Ei, en. Mä nimenomaan sanoin etten puutu alkuperäiseen tarinaan. Kirjoitin vai yleisesti, kun kysyit että miksi kukaan satulisi jne. Kun niitä satuilijoita on paljon, itsekin muutamaan törmännyt tällä palstalla. Niinkuin myös irl. Totuus on tarua ihmeellisempää, tai taru totuutta.Alkuperäinen kirjoittaja maire:Rouva Rajatapaukselle vielä ihan tiedoksi, että joo en todellakaan ihan usko kaikkea mitä täällä kirjoitetaan, mikäli sitä ihan tosissasi epäilit.
Ja voi Jeesus, miten vihamielisiä viestejä tuo tarina poikikaan?? Ihan käsittämätöntä, ihmiset vaahtoavat täällä, että oliko se tosiaan potku ja ap valehtelee... Kuten ap aiemminkin jo täsmensi, niin ihan sama oliko se potku vai pieru, tarinan pointti taisi kuitenkin olla se, että hän halusi kertoa tuosta omassa elämässään olleesta koskettavasta hetkestä. Ihan sama, vaikka se olisi ollut pieru! Kummasti kyllä negatiivisiä tunteita herätti tämä juttu!
Paljon turhempiakin ja negatiivisimpiakin juttuja ihmisillä on aikaa tänne kirjoitella!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ehkä eniten ihmettelen miksi raskaudenkeskeytys tapahtui vasta rv 12 kun käsitykseni mukaan niissä pyritään kiirehtimään (ainakin omalla paikkakunnallani keskeytykset pyritään hoitamaan rv 8-9)?
Mutta jos tää tosiaan on totta niin onnittelut ap:lle!