Montako vuotta nuoremman miehen kanssa olet sekstannut - isoin ikäero?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puumaksiko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puumaksiko

Vieras
En siis tarkoita sitä, jos on sekstannut 16 vuotiaana 17 vuotiaan kanssa, vaan sitä, että kuinka paljon nuoremman miehen kanssa olet harrastanut seksiä?

Minä olen tainnut harrastaa seksiä n. 8 vuotta nuoremman kanssa. Nyt olisi tyrkyllä parikymppinen kolli. Itse olen nelikymppinen. Kannattaakohan kokeilla, vai onko noin nuorista yhtään mihinkään?

Ei pahalla, mutta aika iso osa ihmisistä pitää puumanaisia säälittävinä, koska koittavat elää nuorten kautta, kun oma elämä ei riitä. Kertoo myös siitä, että naisella on jonkinlainen ikäkriisi ja koittaa pönkittää itsetuntoaan harrastamalla seksiä nuorten miesten kanssa. Tai vaihtoehtoisesti on niin jälkeenjäänyt, ettei ymmärrä omaa vanhenemistaan.

Harmi etteivät kaikki osaa ikääntyä arvokkaasti.

Ei pahalla, mutta aika iso osa ihmisistä pitää puumanaisia säälittävinä, koska koittavat elää nuorten kautta, kun oma elämä ei riitä. Kertoo myös siitä, että naisella on jonkinlainen ikäkriisi ja koittaa pönkittää itsetuntoaan harrastamalla seksiä nuorten miesten kanssa. Tai vaihtoehtoisesti on niin jälkeenjäänyt, ettei ymmärrä omaa vanhenemistaan.

Harmi etteivät kaikki osaa ikääntyä arvokkaasti.

Kuinka niin? En mä ainakaan ole juurikaan törmännyt moisiin ennakkoluuloihin, ja kuka sitäpaitsi edes huutelee ympäriinsä seksikumppaneistaan tai heidän iöistään?

Pidätkö myös nuorten naisten kanssa vehtaavia vanhempia miehiä säälittävinä?
Jos et, niin miksi?

"Harmi, etteivät kaikki osaa ikääntyä arvokkaasti."
:laugh:

Voi luoja.

Etkö sä sääli ollenkaan niitä poikasia jotka haluaa vanhempaa? Musta se on oikeastaan nolompaa kuin se että on nuoremman kanssa :)

En ole ihan varma asiasta mutta oisko suurin ikäero ollut 7-8 vuotta nuorempi jonka kanssa olen ollut. En kuitenkaan missään puumaiässä ollut vaan ihan hehkeä ja hyväkroppainen nainen, joten ei siinä mitään hävettävää sen puoleen. Ja nytkin voisin olla tuon verran nuoremman kanssa, enkä pitäisi itseäni mitenkään puumana. Reippaasti yli kymmenen vuoden ikäero olisi jo hiukan oudompaa :)

Mä olen yleensä ollut se nuorempi osapuoli, mutta tapailin kerran 9 vuotta nuorempaa kundia. Oli mukavaa, eikä se suhteen alku kaatunut ikäeroon vaan muihin asioihin.

Itse en ole koskaan sekstannut itseäni nuoremman kanssa :O No, ei niitä miehiä yleensäkään ole ollut ku "vain" 7.

Vanhin on tosin ollut 12 vuotta vanhempi... Vähän hävetti jälkeenpäin, mutta hän näytti kyllä nuoremmalta (ja oli tosi komea!).

[QUOTE="vieras";28211391]Aikuiset miehet halveksivat puumia. Nuoret miehet tietysti nussivat kaikkea mikä liikkuu...[/QUOTE]

Minua ei vanhojen ukkojen säälittävät vinkumiset kiinnosta. Toki heitä harmittaa, kun eivät enää kelpaa nuorille misuille. Ovat myös kateellisia nuorille miehillä, joilla on menestystä niin nuorten kuin vanhempienkin naisten keskuudessa.

Pelkkää seksiä olenkin hakemassa, joten taitaa nuori kolli olla siihen tarkoitukseen paras valinta. Kysyntä kohtaa siis tarjonnan. Nuorilla riittää vielä intoa, kykyä, kokeilunhalua ja kestävyyttä. Eikä ole pelkoa, että jää lahkeeseen roikkumaan.

Olen timmissä kunnossa. Huomattavasti paremmassa kunnossa kuin nämä nuoret naiset, joiden vatsamakkarat tursuavat housun reunuksen yli.

Edellinen avomieheni oli minua 10v nuorempi. Hänen jälkeen tapailin hetken minua 12v nuorempaa. Ja täytyy kyllä tunnustaa että tuon 12v nuoremman kanssa seksi oli jotain aivan naurettavaa!! Ei vaan osaa hommia niin ei osaa. Tämän entisen avomieheni kanssa oli samoin, alkuun oli melko tylsää touhua vaan tosin hyviä koulutettavia noi nuoret klopit on. Harmi kun tuli ero avokin kanssa, siitä saa joku nainen tosi hyvin koulutetun miehen ;).

ei sillä naisen iällä ole väliä,puumaksi katsotaan nainen jonka (seksi)kumppani on vähintään 15v nuorempi,jos ikäero on tätä vähemmän ei voida puhua puumasta oli nainen minkä ikäinen tahansa.

Hmm, oliskohan nuorin sekstailukumppani ollut 10 vuotta mua nuorempi. Tai siis, nuorin yhdyntäkumppani oli jotain sitä luokkaa nuorempi, mut nuorin mies, jonka kanssa oon räpeltäny jotain muuta, oli vissiin vielä sitäkin nuorempi. Itse olen nainen ja olin molempien tapausten kohdalla reippaasti päälle 30v.

En siis tarkoita sitä, jos on sekstannut 16 vuotiaana 17 vuotiaan kanssa, vaan sitä, että kuinka paljon nuoremman miehen kanssa olet harrastanut seksiä?

Minä olen tainnut harrastaa seksiä n. 8 vuotta nuoremman kanssa. Nyt olisi tyrkyllä parikymppinen kolli. Itse olen nelikymppinen. Kannattaakohan kokeilla, vai onko noin nuorista yhtään mihinkään?

Määrittele seksin harrastaminen. Vähän riippuu siitä.

Kuinka niin? En mä ainakaan ole juurikaan törmännyt moisiin ennakkoluuloihin, ja kuka sitäpaitsi edes huutelee ympäriinsä seksikumppaneistaan tai heidän iöistään?

Pidätkö myös nuorten naisten kanssa vehtaavia vanhempia miehiä säälittävinä?
Jos et, niin miksi?

"Harmi, etteivät kaikki osaa ikääntyä arvokkaasti."
:laugh:

Voi luoja.

Riippuu ihan ikäerosta ym. Kyllä mua epäilyttää esim. nuorten tyttöjen perässä juoksevat "vanhat" miehet.

Vastahan täällä muuten on kauheasti paheksuttu 18-vuotiaan naisen ja 30-vuotiaan miehen suhdetta.

Viimeksi muokattu:
Mä tuntisin itseni ihan hyväksikäyttäjäksi, jos jotain nuoria miehiä lähtisin vanhemmalla iällä iskemään. :p Ei tässäkään iässä kiinnosta kauhean paljon nuoremmat. Tietty eri asia ihastua nuorempaan, mutten oikein tajua semmosta parikymppisten metsästystä. Nuorethan nimenomaan jää helposti roikkumaan ja rakastuvat. No juu, ei ehkä kyllä nelikymppisiin. Olen sitten varmaan ainoa, jonka mielestä tuntuu oudolta ajatella, että nainen olisi sellaisen miehen kanssa, joka voisi iän puolesta olla oma lapsi tai lapsen ikätoveri.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä