montako viikkoa synnytyksestä kun olette pystyneet sekstaileen?

  • Viestiketjun aloittaja äpä
  • Ensimmäinen viesti
Maamikki
Ekan jälkeen 2 vkoa (killi painoi 3900g ja väliliha leikattiin ja repesin, tikkejä jonkin verran)

Tokan jälkeen reilu viikko (tytsy painoi 4600g ja vähän repesin ja pari tikkiä panivat)
 
Ekan synnytyksen jälkeen tais mennä tommonen 3-4 kk, mutta sit on aina aikasemmin palautuneet halut, että viimesellä kerralla ois kyllä voinut jos siel laitoksella vaiks alkaa puuhaan... odoteltiin kuitenkin, vaiks olikin privaattihuone. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Kolme päivää ekasta ja viisipäivää tokasta.
:LOL: :LOL:
Mä olin viisi päivää yhteensä sairaalassakin ekan synnytyksen jälkeen!! Aika hyvän Heili repäisi :D
Mie en ollut viittä päivää. :LOL:
No vähän tätä veikkailinkin, harvalla kuitenkaan pokkaa sairaalassa naida vaikka kuinka tekisi mieli.

 
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Kolme päivää ekasta ja viisipäivää tokasta.
:LOL: :LOL:
Mä olin viisi päivää yhteensä sairaalassakin ekan synnytyksen jälkeen!! Aika hyvän Heili repäisi :D
Mie en ollut viittä päivää. :LOL:
No vähän tätä veikkailinkin, harvalla kuitenkaan pokkaa sairaalassa naida vaikka kuinka tekisi mieli.

:LOL: Aika hauska.. Mie en ees ilkeis täällä kertoa, jos jo sairaalassa ois ollut sutinoita.. Itseasiassa esikoisen aikaan ois ollu mahkuja kun mies oli sairaalassa perhehuoneessa yötä.. :D Oishan sitä voinu vaikka poskeen ottaa, jos ei ihan sitä yhdyntää.. B)
 

Yhteistyössä