Alle 5
vieras 18.08.2010 #105 Eiks toi näytä kaikki annetut etunimet, ei vain kutsumanimeä? Meillä tulisi siksi paljon kun on suosittu toisena nimenä.
Eiks toi näytä kaikki annetut etunimet, ei vain kutsumanimeä? Meillä tulisi siksi paljon kun on suosittu toisena nimenä.
hee 18.08.2010 #110 alle viisi tuli lukemaksi. Itse asiassa yllättävän paljon, koska tämä ei todellakaan ole koskaan ollur suosittu nimi, en ole myöskään tuntenut ketään toista saman nimistä.
alle viisi tuli lukemaksi. Itse asiassa yllättävän paljon, koska tämä ei todellakaan ole koskaan ollur suosittu nimi, en ole myöskään tuntenut ketään toista saman nimistä.
S 18.08.2010 #117 5. Ja mun syntymävuonna nimi on annettu 552 ihmiselle. En siis todellakaan oo enää muodissa.
Pesky Pixie 18.08.2010 #119 Alkuperäinen kirjoittaja Kootikko: alle 5, vaikka mulla on niin tavallinen nimi! Click to expand... Sama juttu. Tavallistakin tavallisempi nimi, mutta ei näköjään nykyajan vauvojen keskuudessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kootikko: alle 5, vaikka mulla on niin tavallinen nimi! Click to expand... Sama juttu. Tavallistakin tavallisempi nimi, mutta ei näköjään nykyajan vauvojen keskuudessa.
Taru 18.08.2010 #123 Alkuperäinen kirjoittaja vieras: 15 ja nimi on Taru Click to expand... Hei kaima.