ennemminkin perinteisiä.. mulla on mm ihan tavallinen suomalainen nimi eikä mun nimeä ole annettu tänä vuonna ainuttakaan kertaa!Alkuperäinen kirjoittaja 1000:Mahtavaa, palstamammat keksineet harvinaisia nimiä...
Ei mun äiti oo ainakaan palstaillut kun mä oon ollut pieni...Alkuperäinen kirjoittaja 1000:Mahtavaa, palstamammat keksineet harvinaisia nimiä...
?Alkuperäinen kirjoittaja Runko:38, uskomatonta. Luulin olleeni 70-luvun muotinimi.
Juu samaa mieltä :headwall: Oli parempi sillon, ku näki tarkan määrän. Mutt ei oo taas ollu jollakin muuta tekemistä, nii on pitäny tollanen keksiä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja wtf:Vittu! Tuota sivustoa on menty muuttaan! :headwall:
Kiitos vaan taas jollekin nerolle, joka on tuon sivuston muuttanut. :kieh:
Ennen tuli täsmällinen lukumäärä, nyt tulee epämääräistä lukemaa.
Nii sillon tulee, kun on yli 5 nimeä. Alle viidestä näyttää vain alle 5 nimeä.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Tuleehan siellä nytkin täsmällinen luku?Alkuperäinen kirjoittaja wtf:Vittu! Tuota sivustoa on menty muuttaan! :headwall:
argghhh :kieh: samaa mieltä.. alle 5 on tytön nimeä 2000-2009 ja sillon kun likka sai nimensä 2009 niin ei ollut yhtään.. en usko et nytkään on muita kun meillä..Alkuperäinen kirjoittaja JääKyynel:Juu samaa mieltä :headwall: Oli parempi sillon, ku näki tarkan määrän. Mutt ei oo taas ollu jollakin muuta tekemistä, nii on pitäny tollanen keksiä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja wtf:Vittu! Tuota sivustoa on menty muuttaan! :headwall: