Montako LELU lahjaa lapsenne saa jouluna?

Meillä
Lapset 3,5 ja 1,5 vuotta saavat molemmat meiltä vanhemmilta kaksi lelua lahjaksi. Sitten luultavasti saavat vielä pari lelua kummeilta molemmat. Isovanhemmat ostavat varmaan vaatetta.
 
Yhden, kierrätyskeskuksesta löyty valtava laatikollinen värikkäitä puupalikoita 3e hintaan, ihan täydellinen joululahja :) Palikat on nyt pesty ja desifiointu, laitettu nättiin laatikkoon olen ihan varma että poika tulee rakastamaan lahjaansa :heart:

*lisäys

Sukulaisilta ja kummeilta ei tule leluja myöskää. Heiltä on tulossa, kirja tai kaksi, sukkia, yöpuku, villasukkia ja lapasia. Poika on 1v6kk
 
Me ei osteta 3-v tytölle itse mitään. Tiedän että suvuilta tulee taas hirveet pakettimäärät, mutta toivottavasti tänäkin vuonna sitä kehittävää lajia kuten viime jouluna: sormivärejä, kyniä, muovailuvahaa, värityskirjoja, kirjoja jne. Ja viime joulunakin paketteja oli varmaan 10-15.
 
Kotoa ei tuu kuin pikkuauto pojalle ja soittimia tytölle (jos ne lasketaan leluiksi). Paljon on sitte sukulaisilta tulossa, suurin osa varmaan leluja... aaaaarrrggghh. Yritän esittää toiveita aina etukäteen niille, jotka kysyvät, ettei tulis vaan kauheeta kasaa leluja. Lapset on 3v ja 2v.
 
En tiedä vielä. Juuri kävin ostamassa mieluiset pehmot isommille ja pyjamat. Kaksosille ostin ison moniosaisen nukkekodin. Noiden lisäksi tota... no sanotaan epämääräinen MUUTAMA lelu vielä tulossa.

Muokkausta: lapset siis 5v 2kk, 3v 1kk ja kaksoset 1v 8kk.
 
Ninttu
Lelulahjoja on kaikille 4 lapselle itse ostettu 13. Mitään tilpehöörää ei kuitenkaan ostettu. Sit on DVD, kirja ja yöpuku jokaiselle.

Sukulaisilta ja kummeilta tulee sit vielä leluja ja vaatteita.

Tiedän, aivan liikaa. Joka vuosi päätetään pyhästi, että ens vuonna vähemmän, mutta kuinkas sitten kävikään...
 
Salama
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:
No eipä kävis mielessäkään ,että en itse haluaisi ostaa lapsille mitään, vaikka sukulaisetkin tuo
Näin mäkin ajattelen...Eikö vanhemmat halua ostaa lapselleen lahjaa? Musta se kuulostaa ääliömäiseltä ja oudolta, viis siitä, vaikka sukulaiset toisivat sata pakettia, mä haluan ostaa mun omilleni ainakin. :heart:
 

Yhteistyössä