Montako lasta teit/teet että tuli/tulisi toivottu sukupuoli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kunhan kyselen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kunhan kyselen

Vieras
Jos sinulla yksi jota et sukupuoleltaan kovin toivonut, teetkö toisen? Entä sinä jolla kaksi, kolme, neljä, jne. jotka kaikki samaa sukupuolta, teetko vielä lisää jotta saisit sen toivomasi?

En tehnyt lapsia sukupuolen takia, vuoronperään syntyi poikia ja tyttöjä. Koska tilanne oli tämä, vaikea miettiä että olisinko tehnyt lapsia eri tavalla (yrittänyt tehdä...)jos kaikki olis olleet samaa sukupuolta, enpä oikein usko. Kiitollinen ja onnellinen olen näistä jokaisesta, yhtäkään en vaihtais mihinkään.

[QUOTE="Vivian";22789809]Meillä tyttö ja tyttöä toivoin kovasti :) Toista toivon ja toivon että sekin olisi tyttö. En osaa kuvitella itseäni pojan äitinä.[/QUOTE]

Sama juttu!

Toivoin ehkä vähän tyttöä, mutta sain maailman ihanimman pojan. Nyt raskaana ja jos saisin valita ottaisin kyllä sen tytön, mutta vaikka tulis poika, niin en alkais tehdä lisää lapsia vain siksi, että saisin tiettyä sukupuolta. Pojat on myös ihania. <3

En ole yhtään lasta tehnyt sukupuolen vuoksi. Kolme lasta mulla on ja kolmesta olen unelmoinut. Kovasti olisin tytönkin halunnut, mutta ihan hyvä näinkin. Kolmessa on meille riittävästi ja sen verran kun jaksetaan, joten ei enää yhtään lasta meille kiitos, tai sanotaan, että neljäs voisi tulla jos se olisi 100 % varmasti tyttö!

Esikoinen on poika, eikä mitenkään vähemmän toivottu sukupuolensa vuoksi. Mulle oli ihan sama, kumpaa sukupuolta esikoinen on, kunhan joskus saan sen oman pikkutytönkin. No kuopus oli sitten tyttö, tähän on hyvä jättää. Mutta mä olisin varmaan ollut juuri sellainen, joka olisi tehnyt monta poikaa (jos luoja olisi suonut) ja toivonut aina raskausaikana, että olispa tämä tyttö. Karua myöntää, mutta totta.

Jos sinulla yksi jota et sukupuoleltaan kovin toivonut, teetkö toisen? Entä sinä jolla kaksi, kolme, neljä, jne. jotka kaikki samaa sukupuolta, teetko vielä lisää jotta saisit sen toivomasi?

esikoisesta toivoin tyttöä ja sen sain,tokaa kun odotin ei sukupouolella niin ollu väliä(itsekäästi kun sanon että kun sen tytön jo sain!).En tee saadakseni tiettyä sukupuolta olevaa mutta nyt kun mulla on 2 tyttöä ja kolme poikaa niin tästä tulokkaasta kyllä tyttöä toivoisin.Mutta jos poika olis niin silti jää viimeiseksi....

Ei kai kukaan toivo SUKUPUOLTA vaan lasta.

No kyllä toivoo.

Jännä vaan miten ne tytöt on niin paljon toivotumpia kuin pojat, harva se päivä täällä itketään huonoista väleistä omiin äiteihinsä. Eräässäkin ketjussa kysyttiin mimmoiset välit on omaan äitiinsä, varmaan 80% vastasi että huonot välit tai ei väleissä ollenkaan.
Mielestäni äiti-tytärsuhde on varmasti paljon mutkikkaampi kuin äiti-poikasuhde.

Ja siksi lisäänkin vielä, että poikia olen enemmän toivonut juuri sen takia että uskon heihin olevan "helpommat" välit tulevaisuudessa. Äidit ja tyttäret ovat yleensä liian samanlaisia ja naiset odottavat yleensä äideiltään hiukan liikaa.

[QUOTE="näinpä";22790298]No kyllä toivoo.

Jännä vaan miten ne tytöt on niin paljon toivotumpia kuin pojat, harva se päivä täällä itketään huonoista väleistä omiin äiteihinsä. Eräässäkin ketjussa kysyttiin mimmoiset välit on omaan äitiinsä, varmaan 80% vastasi että huonot välit tai ei väleissä ollenkaan.
Mielestäni äiti-tytärsuhde on varmasti paljon mutkikkaampi kuin äiti-poikasuhde.[/QUOTE]

No herää kysymys, millasta porukkaa täällä pyörii, jos valtaosalla muka ei ole äitisuhde kunnossa tai sitä ei ole lainkaan. Normaalit aikuiset (tyttäret ja äidit) eivät välejään poikki pistele, vaan jos tulee eripuraa, asiat selvitetään. Mulla on ihana äitisuhde, onneksi.

mulla on yksi poika. ja toivon että saisin seuraavaksi tytön. jos seuraava on tyttö niin jää lapsiluku tod.näköisesti kahteen. jos seuraavakin on poika, saatan tehdä kolmannen . enempää en kuitenkaan tee vaikka kolme poikaa saisinkin

No herää kysymys, millasta porukkaa täällä pyörii, jos valtaosalla muka ei ole äitisuhde kunnossa tai sitä ei ole lainkaan. Normaalit aikuiset (tyttäret ja äidit) eivät välejään poikki pistele, vaan jos tulee eripuraa, asiat selvitetään. Mulla on ihana äitisuhde, onneksi.

Etsisin ja linkittäisin tähän sen ketjun mikä muutama viikko sitten täällä oli, jos jaksaisin ja osaisin. Mutta tuskin täällä mitenkään erikoista porukkaa on ;)

Yhteistyössä