Montako lasta sinä kaikkiaan haluaisit?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
sdsdfsdf
[QUOTE="Vieras";28278154]Kuin näin pitkä väli? Ei taida olla seuraa toisilleen.[/QUOTE]

Siksikö lapsia tehdään, että niistä olisi seuraa toisilleen? Äiti pääsisi mahdollisimman helpommalla, kun voisi aina patistaa "mene leikkimään siskosi/veljesi kanssa" ?

joooa
[QUOTE="Vieras";28278154]Kuin näin pitkä väli? Ei taida olla seuraa toisilleen.[/QUOTE]

Mä olen tarkoituksella halunnut ison ikäeron. Esikoinen täyttää syksyllä 10v ja masuasukin laskettu aika oli 30.3, mutta masussa vielä on.
Mä en olisi jaksanut kahta pikkulasta. Liian rankkaa. On juuri ihanne tilanne näin.

"Inkeri"
Kaksi. Esikoinen täyttää pian 7v. Haluan kuitenkin vielä ainakin vuoden odottaa ennen seuraavaa. Jos Luoja siis toisen meille suo. Ihanne olisi, että esikoinen olisi kolmas-neljäsluokkalainen kun kuopus syntyy.

.......
6 lasta olen aina halunnut. Nyt on 8 tulossa. Nähtäväksi jää onko tämä viimeinen vai vieläkö mies saa mut useempaan suostuteltua. Se ku haluis vielä ainaki muutaman.

3
Kolme on toiveissa. Nyt toinen tulossa rv 23. Saamme toisen tytön, joten luultavasti mieheni suostuu vielä kokeilemaan, saataisiinko se poikakin tehtyä. Kiitollinen olen jo tuosta terveesti esikoisesta, ja tämän toisen kun saisi terveenä maailmaan, niin olisin onnellinen näinkin.

Yhteistyössä