Montako lahjaa per lapsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karkkinaama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tulentyttö:
lapsia kaksi 3 ja 1 vuotiaat ja me itse ollaan ostettu nyt 22 lahjaa per lapsi :ashamed:
(laskin ne kun eilen ne paketoin)
Joo, mun heikko kohta on lapset =)
Ja sit vielä sukulaisilta tulevat paketit, kaikilta 2-3 lahjaa per lapsi, et ihan riittävästi on :D

siis yhteensä 44 lahjaa teiltä :o huh huh, lapsi oppii helposti hemmotelluksi. ja mitäs kaikkea tähän kuuluu. 1 vuotias ei paljon viel lahjojen perään ymmärrä. entäs sitten kun sattuukin niin että yhtenä jouluna ette pysty ostaa kuin yhden lahjan per lapsi, lapsi pettyy kun "joulupukki" ei ole muistanut heitä isolla määrällä paketteja. sääliksi käy..

Yksi iso kummallekin (lapset kohta 5 v ja 2v 5kk). Mummeilta ja kummeilta + lähisuvulta tulossa karmea kasa lahjoja. Periaatteena on, että ei mitään mahdottomia määriä lahjoja, vaan joulussa tärkeintä olisi se yhdessäolo...

esikko saa meiltä 10 lahjaa joista3 vaatetta 2kirjaa ja 2elokuvaa.. sitte legoja, ompelukuvia ja pikku autoja.
pikkukakkonen (7kk)saa 5 lahjaa kaikki 4vaatetta ja nimi rekkarin huoneensa oveen...
lisäksi lahjat mummilta, mammalta ja pappalta sekä ukilta. ja molemmat saa kummeiltaan vaatepaketit. yhteensä varmaan isompi 20-25 pakettia
ja pienempi 15-20

Meillä on aina kauheet kasat. Isommille, joita on kolme 6-10v. ostimme 16 pakettia/lapsi. Pienin on 1v. ja hänelle on ostettu 4 lahjaa. Lisäksi tulee kummien ja sukulaisten antamat lahjat.

Muilta saadut paketit ovat yleensä vaatteita, joka on minusta tosi kiva. lelut ostamme mielummin itse koska suosikki toiveet ovat yleensä hintavia ja panostamme erityisesti jo olemassa olevien sarjojen täydennykseen.

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja Tulentyttö:
lapsia kaksi 3 ja 1 vuotiaat ja me itse ollaan ostettu nyt 22 lahjaa per lapsi :ashamed:
(laskin ne kun eilen ne paketoin)
Joo, mun heikko kohta on lapset =)
Ja sit vielä sukulaisilta tulevat paketit, kaikilta 2-3 lahjaa per lapsi, et ihan riittävästi on :D

siis yhteensä 44 lahjaa teiltä :o huh huh, lapsi oppii helposti hemmotelluksi. ja mitäs kaikkea tähän kuuluu. 1 vuotias ei paljon viel lahjojen perään ymmärrä. entäs sitten kun sattuukin niin että yhtenä jouluna ette pysty ostaa kuin yhden lahjan per lapsi, lapsi pettyy kun "joulupukki" ei ole muistanut heitä isolla määrällä paketteja. sääliksi käy..

Sääli kaikessa rauhassa, mä meen viel huomenna ostaan lisää :D
Ja meillä ei vanhin ainakaan pety vaikka ei sais kun tuon yhden lahjan, se on maailman onnellisin jos saa kaupasta haluamansa lelun sijaan tarpeellisiet alushousut, silmät loistaen niitä ihastelee =)
Mutta siis sääli vaan, tiesitkö muuten että sääli on sairautta?? :D

muoks* niin ja vielä lisätekseni, tää on eka joulu kun ostamme näin paljon, kiitos muhkeitten veronpalautusten :)
Mutta miksi en saisi rakkaimpiini sitä rahaa laittaa edes kerran vuodessa??

Yhteistyössä