Niin siinä se kysymys onkin.
Timangi- 17.10.2009 #9 Mulla 2, meillä 1. (oon kaverin pojan kummi ja yhdessä kummitetaan mun veljen poikaa)
Marakatti 17.10.2009 #11 1 täyttää seuraavaks jo 18v. Eipä ole paljo oltu tekemisissä= ei ole koskan paikalal kun olen käymässä jne...Omia menoja
1 täyttää seuraavaks jo 18v. Eipä ole paljo oltu tekemisissä= ei ole koskan paikalal kun olen käymässä jne...Omia menoja
Orion- 17.10.2009 #14 Ukolla 1, yhteisenä 1. Ja erittäin huonosti ollaan kummiutemme hoidettu...ei mitenkään käytännössä. Kieltäydyttiin yhestä (ei kuuluta enää kirkkoon ja muustakin syystä ).
Ukolla 1, yhteisenä 1. Ja erittäin huonosti ollaan kummiutemme hoidettu...ei mitenkään käytännössä. Kieltäydyttiin yhestä (ei kuuluta enää kirkkoon ja muustakin syystä ).
kummitäti 17.10.2009 #22 kiitos vastauksista! Meillä on nyt 5 kummipoikaa ja ensi vuonna tulee 2 kummilasta lisää..sillä kysyin et onko muita joilla on enemmänkin niitä..
kiitos vastauksista! Meillä on nyt 5 kummipoikaa ja ensi vuonna tulee 2 kummilasta lisää..sillä kysyin et onko muita joilla on enemmänkin niitä..
Piipi 17.10.2009 #23 Mulla on kohta 5 ja miehellä 2. Mies ei tosin kuulu kirkkoon, vaan on "pakanakummi"
Maiju 26.05.2010 #24 Mulla 1 yksi "yksityinen" kummilapsi ja lisäksi meillä miehen kanssa yksi yhteinen kummilapsi eli mulla yhteensä 2kpl ja miehellä 1kpl
Mulla 1 yksi "yksityinen" kummilapsi ja lisäksi meillä miehen kanssa yksi yhteinen kummilapsi eli mulla yhteensä 2kpl ja miehellä 1kpl