Montako kiloa pois?? (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No peilin edessä kun seison alasti, niin siellä näkyy reisissä ja varsinkin pepussa läskimöhkäleet, siis rasvakertymät joita ei kuuluisi siellä olla. Painoa pudonnut nyt yli 25kg ja ne on kyllä pienentyneet, mutta miksen saisi haluta niitä kokonaan pois?

Rasvat kokonaan pois :O no halua vaan. Tajuatko, että ihmisellä, etenkin naisella, kuuluukin olla rasvaa´ja jotain muotoja.

Epäilen myös, että olet kyllä normaalipainoinen, vaikka koko kroppaa ei näykään enkä tiedä pituuttasi. Normaalipainoisen ei kannata laihduttaa, korkeintaan salille kiinteytymään. Toki terveellinen ruokavalio ja liikunta kuuluu kaikkien normaaliin arkeen ;)

Ainakaan kuvassa ei näy semmoisia.

Ja jos semmoisia on, niin voisiko auttaa jos tekis lihaksia sinne, niin ehkä se lisätäyte tasottaisi möhkäleet pois? (epäilen ettei sellaisia ole, koska kuvassa ei näy ainakaan)

Sitä tässä kovin yritän. Ehkä sitä vain toivoo sitä täydellistä vartaloa mitä ei näillä eväillä välttämättä koskaan tule saamaan, koska on joskus ollut lihava :(

No peilin edessä kun seison alasti, niin siellä näkyy reisissä ja varsinkin pepussa läskimöhkäleet, siis rasvakertymät joita ei kuuluisi siellä olla. Painoa pudonnut nyt yli 25kg ja ne on kyllä pienentyneet, mutta miksen saisi haluta niitä kokonaan pois?

No tuo tieto ei ole mulle asti tullut. Olet siis pudottanut tollasen määrän kiloja!!!! Voi ristus! Onneks olkoon:flower:

Kuten tossa aiemmin sanoin, möhkäleet lähtee reenillä, laihduttaa ei tartte.
Kannattaa vaikka netistä katsoa hyvät ohjeet, (ruokavalio+reeni) kuukaudessa saat jo tulosta aikaan jos reenaat ohjeen mukaan!

Lähtökohta oli aika surkea, olen treenannut hyvin jo pidemmän aikaa ja muutosta on tapahtunut, mutta ei todellakaan vielä niin paljon, että olisin tyytyväinen :(

No, ehkä ens kesänä sitten on jo hyvä :) En enää laihduta, mutta ruokavalio on sellainen, että parissa viikossa vielä muutama sata gramma lähtee.. En ole enää miinuskaloreilla vaan proteiinipitoisella ruokavaliolla ja kovasti yritän treenata lihasta

• Tykkää
Reactions: Lispetti
No en kyllä vieläkään nähnyt niitä möhkäleitä, ainoastaan sen kauniin reiden kaaren joka liittyy ylävartaloon. Toissijaisena huomautuksena: ylävartalosi näyttää todella hoikalta, siispä jos vain jatkat laihduttamista reisien takia, myös ylävartalo laihtuu entisestään vaikkei siellä enää yhtään varaa pienentyä. Eli salille mars ja laihtumisaatokset romukoppaan!

Lähtökohta oli aika surkea, olen treenannut hyvin jo pidemmän aikaa ja muutosta on tapahtunut, mutta ei todellakaan vielä niin paljon, että olisin tyytyväinen :(

No, ehkä ens kesänä sitten on jo hyvä :) En enää laihduta, mutta ruokavalio on sellainen, että parissa viikossa vielä muutama sata gramma lähtee.. En ole enää miinuskaloreilla vaan proteiinipitoisella ruokavaliolla ja kovasti yritän treenata lihasta

No pain, no gain! =)

Ei tohon varteen tarvii kun vähän muotoa mun mielestä.

[QUOTE="vieras";28530977]Sulla ei ole persettä. Kyykkyjä kyykkyjä. Lähtee muhkurat ja saat lihasta tilalle. :)[/QUOTE]

On sitä jo vähän tullut, oisit nähny millainen se on joskus ollut :(
Ihan sikana olen treenannut peppua.

Ei näy kyllä muita "möhkäleitä" kuin törröttävät lantion luut! Hienoa että olet saanut laihdutettua, mutta nyt on aika pysähtyä, iloita onnistumisesta ja totutella uuteen oloon. Muuten laihdutuksesi alkaa mennä jo vaaralliseksi. Kuulostaa pelottavasti siltä, että olet ajautumassa kierteeseen, jossa mikään ei riitä. Aina pitäisi saada "vielä vaan pari kiloa pois" ja peilistä näkyy muka läskiä, vaikka kukaan muu ei sitä näe. Sitä kutsutaan syömishäiriöksi.

Mikä on painoindeksisi? Kuvien perusteella en mitenkään voi uskoa, että sinulla olisi enää yhtään tarvetta painonpudotukseen. Kuten tässä on jo monta kertaa sanottu, niin jos vielä haluat jollakin tavalla muokata vartaloasi, keskity liikuntaan ja lihaskunnon parantamiseen. Ja muista syödä monipuolisesti ja tarpeeksi.

Lopeta toi surkuttelu hyvä ihminen. Sivukuvassa olit myös ihan okei.

Älä pelkää muotoja, äläkä edes painonnousua. Lähtökohta on sellainen että vaikka tulisi pari kiloa lisää - ja se olisi lihasta - niin paranee vaan!

Onnittelut isosta elämäntapamuutoksesta! :flower:

Yhteistyössä