Montako kiloa pois?? (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täähän on sama tyyppi kuin se "mieheni mielestä olen lihonut muodottomaksi möhkäleeksi"??? Samalta kropalta näyttää, oliko samat vaatteetkin? Hohhoi. Provoa pukkaa maanantain kunniaksi

Kävin vielä koittamassa niitä farkkuja mitkä ostin. Pikkuhousujen kanssa jäi kamalat möhkäleet, mutta koitin sit ilman pikkuhousuja ja tälleen olivat sellaiset et kehtaisin käyttääkkin, ihan hyvältä näytti :O eli stringitkö on nyt sit ratkaisu farkkuongelmaan :) Jopa pyöreältä näytti peppu, eikä ollut möhkäleitä, mitkä tulee kun pikkuhousut on jalassa

[QUOTE="vieras";28531507]sulla on väärän kokoiset pikkarit[/QUOTE]

Isommat putoo päältä, pienemmät puristaa vielä enemmän pakaroista |O

Sloggin maxit tekee reisiin JÄÄTÄVÄT möhkäleet ja ne ei tosiaankaan sovi farkkujen kanssa

[QUOTE="...";28531553]Missä sun rinnat on? Näyttää ihan miehen kropalta. Lattana ylävartalo, miehen mallinen.[/QUOTE]

Ekassa kuvassa ne ei oo näkösällä :D tokassa kuvassa ne on muutenvaan pienet. Ei mulla ole rintoja. Ei ole koskaan ollut, menetin ne jo esikoista imettäessä (16-vuotiaana)
A70 taitaa olla kuppikokoni :whistle:

Ekassa kuvassa ne ei oo näkösällä :D tokassa kuvassa ne on muutenvaan pienet. Ei mulla ole rintoja. Ei ole koskaan ollut, menetin ne jo esikoista imettäessä (16-vuotiaana)
A70 taitaa olla kuppikokoni :whistle:

No älä nyt sit ainakaan laihduta. Miksi haluat olla pojan näköinen? Ei sulla ole kaarta missään. Ei ne catwalkien luurangot oikeassa elämässä näytä kun kamalalta! Lavalla henkarina toimii.

[QUOTE="...";28531596]No älä nyt sit ainakaan laihduta. Miksi haluat olla pojan näköinen? Ei sulla ole kaarta missään. Ei ne catwalkien luurangot oikeassa elämässä näytä kun kamalalta! Lavalla henkarina toimii.[/QUOTE]

Vyötäröni on 61cm ja lantio leveimmästä kohdasta 89cm, kai siinä joku kaari jossain on. Ei ne suhteessa toisiinsa ole mulla pienentyneet yhtään, vaikka olenkin laihtunut ja tissejä ei tosiaan ole koskaan ollut

mä oon 28 -vuotias nainen, ja aina ollu hoikka, sairastanu 12-vuotiaana anoreksian, josta paranin toden teolla vasta tyttäreni synnyttyä 2 v sitten. nykyääm haluan olla hyvä roolimalli, ja aina jos plemattomat möhkäleet rupee ahdistamaan, ajattlen että sit joskus, kun täältä vanhana mummona lähdetään, kukaan ei muidta sinua vartalostasi vaan luonteestasi.katso ettei elämä vilahda ohitsesi.

[QUOTE="vieras";28531780]mä oon 28 -vuotias nainen, ja aina ollu hoikka, sairastanu 12-vuotiaana anoreksian, josta paranin toden teolla vasta tyttäreni synnyttyä 2 v sitten. nykyääm haluan olla hyvä roolimalli, ja aina jos plemattomat möhkäleet rupee ahdistamaan, ajattlen että sit joskus, kun täältä vanhana mummona lähdetään, kukaan ei muidta sinua vartalostasi vaan luonteestasi.katso ettei elämä vilahda ohitsesi.[/QUOTE]

No ei ole elämä vilahtamassa minnekkään :) Olen vain aina ollut aikuisiällä lihava ja nyt olen päättänyt ottaa niskasta kiinni ja saada painon pysymään alhaalla.
Jos päätän treenata itseni kuntoon, en tosiaan jätä sitä puolitiehen. En halua tulla pienemmäksi, mutta haluan ne muhkurat pienemmäksi :) Perse kun roikkuu tuollalailla niin siellä on kyllä sitä läskiäkin ylimääräistä.

Tänään kun kävin pitkästä aikaa vaakalla, oli paino yllättäen noussut 54,5 kiloon, eli enköhän ole jo vähän lihastakin saanut :)))))))

en kyl kehtaa takapuolelta laittaa :D
Kilo tai kaks jos vielä lähtis ni vois noi reisien möhkäleetkin viel pienentyä. Hirmu pienet ne on kyllä kun vertaa siihen mitä ne olivat :O

Ei ne "möhkäleet" siitä mihinkään katoa! Olet selvästikin synnyttänyt, lantion luusto on siitä rytäkässä levinnyt pysyvästi, ja luusto uudessa asennossa. Ennemminkin jalat voisi olla sopusuhtaisemman näköiset jos saisit niin pari kiloa lisää muodokkuutta!

[QUOTE="vieras";28532366]Ei ne "möhkäleet" siitä mihinkään katoa! Olet selvästikin synnyttänyt, lantion luusto on siitä rytäkässä levinnyt pysyvästi, ja luusto uudessa asennossa. Ennemminkin jalat voisi olla sopusuhtaisemman näköiset jos saisit niin pari kiloa lisää muodokkuutta![/QUOTE]

Ne möhkäleet mitkä mua häiritsee, on laihduttaessa kyllä pienentyneet. Ensin lähti samassa suhteessa ylä ja alavartalosta läskiä. Kun ylävartalo meni noin pieneksi, alkoi lähtemään vain alavartalosta. Nykyisin alavartalo on S ja ylävartalo XS, kun ennen ylävartalo oli tosiaan S/M ja alavartalo XL

[QUOTE="vieras";28532447]Plussakaloreille ja raskasta treeniä, niin tuosta kropasta saisi jäntevän ja muodokkaan.[/QUOTE]

Olen jo plussakaloreilla :) En tosin varmaan vielä tarpeeksi, koska painoa tosiaan lähtenyt vielä se 100g/1-2 viikossa.

Tosin nyt oli paino noussut kilon viime punnituksesta, eli ehkä niitä lihaksia on jo vähän tullut :)

Älä laihduta enää yhtään vaan totuttele uuteen vartaloosi.
Mulle kävi samoin kun paino tippui nopeasti että en osannut nähdä samaa mitä muut näki; ihmehtelin vaan miksi kaikki "kauhisteli" laihuuttani. Nyt kun parin raskauden jälkeen katselee niitä kuvia niin näkee itsekin kuinka laiha silloin oli.

Ja monella merkillä on sellaisia muotoilevia farkkuja, varsinkin mitkä peppua muotoilee "paremmaksi".

Yhteistyössä