Montako kiloa pois?? (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lihoin viimeisen raskauden aikana reilusti. Kun pikkuhiljaa aloin päästä takaisin omaan painooni, mulla myös peppu roikkui ja tunnistan sultakin ne pahkurat, samat oli mulla. Nyt kun paino on pysynyt suurinpiirtein samana, on pikkuhiljaa tasaantunut, ettei peppu niin roiku ja pahkuratkin on tasaantunut, joskin ne on olemassa ja kait ne kuuluvatkin naisen vartaloon.

Hohhoijaa, kehujen kalastusta...

Tämä tuli kanssa ensimmäisenä mieleen.

Ärsyttää tälläinen, että ihminen on oikeesti laiha, eikä joko tajua sitä tai sitten juurikin laittaa moisen kuvan ja haluaa, että ihmiset kehuu laihaksi!!
Molemmissa tapauksissa yhtä surullista!

Laiha olet, mutta jotenkin tyhmän oloinen, kun tuolla kuvalla kyselet täällä, että montako kiloo pitäis tiputtaa.

Lihoin viimeisen raskauden aikana reilusti. Kun pikkuhiljaa aloin päästä takaisin omaan painooni, mulla myös peppu roikkui ja tunnistan sultakin ne pahkurat, samat oli mulla. Nyt kun paino on pysynyt suurinpiirtein samana, on pikkuhiljaa tasaantunut, ettei peppu niin roiku ja pahkuratkin on tasaantunut, joskin ne on olemassa ja kait ne kuuluvatkin naisen vartaloon.

Toivottavasti mullakin tasottuisi, paino on ollut tässä vasta tosi vähän aikaa, eipä tuo ihokaan ole pysynyt mukana, eli osittain varmaan sekin tekee näitä pahkuroita, kun iho roikkuu

No eihän sulla ole peppua ollenkaan. Lihakset puuttuu täysin. Syö enemmän niin lihaskin kasvaa kun vaan jaksat treenata. Kovaa reeniä, kunnon ruokavalio ja kaksi vuotta kun sitä jaksat niin alkaa olla hyvä.

Yhteistyössä