Montako 2,5desin Flora Vispiä vatkaan jos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja huldat:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
kyl mie varalta laittaisin 4..eipähän ainakaan tee liian tiukkaa jos sattuu tulee pursotus virheitä

Apua niin paljon? Eikös tosta tule vaahdotettuna 7dl?????? (mä en koskaan pursottele) :D

:ashamed: mie oon taas ylivarovainen että ku pari kertaa on tehny liian tiukkaa et hät hätää on saanu kerman riittämään.
Ei kaikista tuu 7dl vaahotettuna(se taitaa koskee sitä vaniljakastike juttua ja se on eri juttu)

kyl mie varalta laittaisin 4..eipähän ainakaan tee liian tiukkaa jos sattuu tulee pursotus virheitä

Apua niin paljon? Eikös tosta tule vaahdotettuna 7dl?????? (mä en koskaan pursottele) :D

Vaahdotettuna 7dl? Siis neljä Flora Vispiähän on itsessään jo litra... en tiedä mitä se on vaahdotettuna. Mutta pursotuksiin menee vähän pirusti. En ole aikoihin pursottanut ja lähinnä olen pursotellut pienempiä kakkuja ja niihinkin menee pirusti.

Saako tosta niin "kovaa" että pysyy reunoilla pursotettuna?

saa..se on pehmeemmän makuista kun kuohkari.

Joo sen tiedän, itse olen käyttänyt kakun välissä....(koskaan en pursottele, olen niin laiska, en jaksa etsiä pursotinta, päitä, en jaksa keskittyä että tulisi samanlainen pursotus jälki joka puolelle, en jaksa pestä pursotinta....tuliko jo tarpeeksi syitä :D )

voishan tuota tietty kokeilla ensi viikolla omalle porukalle kun pitää rätkäistä synttärikakku..... :whistle:

:ashamed: mie oon taas ylivarovainen että ku pari kertaa on tehny liian tiukkaa et hät hätää on saanu kerman riittämään.
Ei kaikista tuu 7dl vaahotettuna(se taitaa koskee sitä vaniljakastike juttua ja se on eri juttu)

niin olikin...sorry sotkin siihen...... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Vaahdotettuna 7dl? Siis neljä Flora Vispiähän on itsessään jo litra... en tiedä mitä se on vaahdotettuna. Mutta pursotuksiin menee vähän pirusti. En ole aikoihin pursottanut ja lähinnä olen pursotellut pienempiä kakkuja ja niihinkin menee pirusti.

ei oo vaahdotettuna 7dl..huldis sekotti sen siihen vaniljakastikkeeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Tulikärpänen:
Laita tomusokeria siihen kermaan niin saat "siistimmän"pursotuksen ja kauniin pinnan.

No mulla ei oo tomusokeria ja unohdin ostaa joten pitää mennä nyt ihan näillä eväillä. Oon kyllä saanu ihan hyviä pursotuksia kuohukermallakin joten eiköhän se onnistu nyt tollakin vaikkei sitä tomusokeria ookaan.

Uskoisin, että kakun päälle taiteilemani ihana nipsu-suklaakoriste vie huomion pursotuksista. :D :D

Yhteistyössä