1 kpl ja se oli elämäni suurin virhe, kun se oli ohi ajattelin että siinäkö se nyt sitten oli... Mielummin olisin antanut neitsyyteni poikaystävälleni jonka kanssa olen nykyään naimisissa. Minä olen hänen ensimmäisensä ja se että en ollut neitsyt on vaivannut häntä erittäin paljon aina välillä vuosien aikana.
0 ennen poikaystävää, sitten 2 poikaystävää ennen nykyistä miestä.
Ei yhtään yhdenillanjuttua, en vaan ymmärrä sellaisia. Enkä kieltämättä voisi sietää miestä joka tyytyisi minuun vain yhden yön verran. Sen verran itserakas olen.
No mitä sitten lasketaan poikaystäväksi, viiden vuoden vakava seurustelusuhde...?
Siinä tapauksessa useita. Itse kyllä katsoin seurustelevani jo ensimmäisen seksikumppanin kanssa, tosin en pitkään vaan pari kk.
Mitä teille merkitsi neitsyys? Pitikö siitä vaan päästä eroon? Minä menetin sen 19 vuotiaana yhden illan jutussa kun tunsin itseni "luuseriksi" kun tuntui että kaikki muut kaverit olivat jo olleet sillai.. sen jälkeen en ollut kun vasta muutaman vuoden päästä kun tapasin mieheni. Hänellä oli poikuus tallella ja se että minä en ollut neitsyt ei häirinnyt häntä aluksi mutta nyt monen vuoden jälkeen häntä kaivertaa se todella paljon :-( ja se mun eka kerta oli ihan paska mutta ei se tunnu miestä paljon piristävän... Miten saan miehen ymmärtämään että sillä ekalla kerralla ei oo mitään merkitystä....??
Menin naimisiin ensimmäisen kumppanini kanssa. Tänä keväänä hän jätti minut 24 vuoden yhdessäolon jälkeen... Tuntuu ihan karmealta jäädä tästä vaan yksin, ja toinen on suunnitellut tätä kuulemma jo jonkin aikaa, mutta ei vain ole puhunut mitään. Ehkä kumppanini jäävät tähän yhteen?
Ensimmäisen kanssa seurustelin 9 vuotta,välissä yksi vuoden mittainen suhde ja yksi viikon kestävä suhde ja sitten nykyinen jonka kanssa olen ollut 8v.
En muista ennen ekaa poikaystävää, mutta useampi. Sen jälkeen tuli taas useampi, ja jotain seurustelun poikasiakin oli siinä silloin välissä, mutta ennen aviomiestä loppusaldo oli siinä 20 paikkeilla.