Monta lasta monelle miehelle

Mitäpä mieltä olette äidistä, jolla on lapsia ja lapsilla eri isät? Monelleko eri miehelle on teidän mielestä "sopivaa" tehdä lapsia?
Villi veikkaus, että täällä tuomitaan heti äiti, jolla on lapsia enemmän kuin kahdelle eri miehelle..
 
1, max.2 on hyvä
ystävällä on 5 lasta 3 eri miehelle ja hän on vasta 28v. minusta se on jo liikaa etenkin kun hän on eronnut jo nuorimmaisenkin isästä ja on taas suhteessa uuden miehen kanssa. hän on sitä nais tyyppiä joka hyppää miehestä toiseen eikä osaa olla ollenkaan yksin, jokaisen kanssa pitää heti vaihtaa kihlat ja panna lapsi alulle ja kun ero tulee niin itketään että mies muuttui. vaikka ei siis edes ehdi tutustumaan mieheen ennen kun on pulla jo uunissa.
 
Minusta
Riippuu niin tapauksesta. Itse tunnen henkilökohtaisesti vain yhden äidin, jolla on kolmen eri miehen kanssa lapsia. (Eikä edes isoilla ikäeroilla.) Minusta ko nainen yksi hyväsydämisimmistä ihmisistä, ketä tiedän ja aivan ihana äiti lapsilleen. Nyt on naimisissa miehen kanssa, joka ei ole yhdenkään lapsensa isä ja aivan uskomatonta, miten hyvin heillä arki toimii. Saas nähdä saavatko vielä yhteisen. (Isistä yksi ei ole heidän kanssaan missään väleissä, muiden kanssa hyvä yhteisymmärrys.)
 
vieras
Minusta se antaa ihmisestä levottoman kuvan. Ja sellaisen kuvan,et mennään liki joka tyypin kans heti sänkyyn ja muutetaan yhteen. Ja eka riita niin heti lähtään.
 
No mun mielestä kahden kanssa voi hyvin olla lapset ilman että se herättää mitään kummastusta, mutta jos useamman on, alkaa väkisinkin miettiä, että jotain outoa tuossa tyypissä saattaapi olla. Ja näin sekä naisten että miesten kohdalla.
 
outoja
Alkuperäinen kirjoittaja minni:
Alkuperäinen kirjoittaja minnis:
yhdelle. piste. Ellei se eka oo kuollu.
Peesi. Lapsi tarvitsee isän, yhden oikean kokoajan läsnä olevan isän. Ei pitäs tehdä lapsia jos epäilee ettei parisuhde kestä vauvan tuloa.
ja jos ei epäile parisuhteen kestävyyttä mutta ero tulee silti, niin pitää jäädä yksilapsiseksi loppuiäkseen? eikä kukaan vanhempi voi olla koko ajan läsnä:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja minni:
Alkuperäinen kirjoittaja minnis:
yhdelle. piste. Ellei se eka oo kuollu.
Peesi. Lapsi tarvitsee isän, yhden oikean kokoajan läsnä olevan isän. Ei pitäs tehdä lapsia jos epäilee ettei parisuhde kestä vauvan tuloa.
Joskus mietin minkälainen ihminen on tälläisen mielipiteen takana. Ei varmaan paljon ole tarvinnu elämässä kokea. Ollaan niin mustavalkoisia, voi kun elämä olisikin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja outoja:
Alkuperäinen kirjoittaja minni:
Alkuperäinen kirjoittaja minnis:
yhdelle. piste. Ellei se eka oo kuollu.
Peesi. Lapsi tarvitsee isän, yhden oikean kokoajan läsnä olevan isän. Ei pitäs tehdä lapsia jos epäilee ettei parisuhde kestä vauvan tuloa.
ja jos ei epäile parisuhteen kestävyyttä mutta ero tulee silti, niin pitää jäädä yksilapsiseksi loppuiäkseen? eikä kukaan vanhempi voi olla koko ajan läsnä:D
Niin ja vaikka jos mies pettää ja lähtee uuden matkaan, niin itse ei koskaan voi enää saada lapsia kenenkään muun kanssa... Ellei mies sitten jossain vaiheessa kuole..? Mielipiteitä todellakin on joka lähtöön ja lisää niitä haluaisin kuulla :)
 
Noh
Alkuperäinen kirjoittaja siirri:
Alkuperäinen kirjoittaja Noh:
Kieltämättä jos on lapsia useammalle kuin kahdelle miehelle niin naisesta tulee tietty mielikuva...
Kerrotko millainen mielikuva?
Ei huolehdi ehkäisystä, yrittää sitouttaa miehen itseensä lapsen avulla... Mietityttää että pitääkö sitä kaikkien kanssa olla heti perustamassa perhettä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja lennia:
No mun mielestä kahden kanssa voi hyvin olla lapset ilman että se herättää mitään kummastusta, mutta jos useamman on, alkaa väkisinkin miettiä, että jotain outoa tuossa tyypissä saattaapi olla. Ja näin sekä naisten että miesten kohdalla.
Täytyy kyllä pessaata. Itellänikin on kaks lasta, kahdelle eri miehelle. Tai siis miksei sitä voisi olla useammallekin, mutta niin... :snotty:
Tietty jos on ollut hyviä syitä erota entisistä miehistään niin mikäs siinä...
 
Jonna
No mulla on lapsia kolmelle miehelle! Kauhistelkaa nyt porukalla!
Eka lapsi syntyi kun olin alle 20v, teinirakkaus ei kestänyt. Aikuisena sain aviomieheni kanssa lapsen, se rakkaus ei kestänyt lapsemme kuolemaa. Ja nyt mulla on pieni lapsi, aviomieheni, tämän uuden kanssa. Voi kaameeta. Aim sori.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja siirri:
Alkuperäinen kirjoittaja outoja:
Alkuperäinen kirjoittaja minni:
Alkuperäinen kirjoittaja minnis:
yhdelle. piste. Ellei se eka oo kuollu.
Peesi. Lapsi tarvitsee isän, yhden oikean kokoajan läsnä olevan isän. Ei pitäs tehdä lapsia jos epäilee ettei parisuhde kestä vauvan tuloa.
ja jos ei epäile parisuhteen kestävyyttä mutta ero tulee silti, niin pitää jäädä yksilapsiseksi loppuiäkseen? eikä kukaan vanhempi voi olla koko ajan läsnä:D
Niin ja vaikka jos mies pettää ja lähtee uuden matkaan, niin itse ei koskaan voi enää saada lapsia kenenkään muun kanssa... Ellei mies sitten jossain vaiheessa kuole..? Mielipiteitä todellakin on joka lähtöön ja lisää niitä haluaisin kuulla :)
Mut minusta on edelleenki jotenki käsittämätöntä,et jos on vaikka kolmelle-neljälle miehlle lapsia. Niin aina on mies se tyhmä jne. Et piti potkia taas pihalle. Kokeillaampa taas uutta. Ja tehdään lapsikin vielä. Nykyään ei osata sitoutua ollenkaan ja jousteta missään asiassa.
 
Minni
Mulle on ainakin hirveän vaikea käsittää että miksi ja miten on mahdollista että pienen lapsen vanhemmat eroavat? Siis omalla kohdalla lottovoittokin olis todennäköisempi kuin ero.
 
Alkuperäinen kirjoittaja adora:
Alkuperäinen kirjoittaja minni:
Alkuperäinen kirjoittaja minnis:
yhdelle. piste. Ellei se eka oo kuollu.
Peesi. Lapsi tarvitsee isän, yhden oikean kokoajan läsnä olevan isän. Ei pitäs tehdä lapsia jos epäilee ettei parisuhde kestä vauvan tuloa.
Joskus mietin minkälainen ihminen on tälläisen mielipiteen takana. Ei varmaan paljon ole tarvinnu elämässä kokea. Ollaan niin mustavalkoisia, voi kun elämä olisikin.
Totta puhut!
Aloitin tämän ketjun tuon yhden abortti ketjun "innoittamana"...sain siellä sellaisen käsityksen, että olisi kai fiksumpaa tehdä abortti kuin että saisi lapsia eri miehille. Näinkö paljon toisten mielipide vaikuttaa??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minni:
Mulle on ainakin hirveän vaikea käsittää että miksi ja miten on mahdollista että pienen lapsen vanhemmat eroavat? Siis omalla kohdalla lottovoittokin olis todennäköisempi kuin ero.
Hengissä pysymisen takia esimerkiksi. Jos on oma henki tai jopa sen pienen vauvan henki vaarassa.
 
Mitäs jos
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja siirri:
Alkuperäinen kirjoittaja outoja:
Alkuperäinen kirjoittaja minni:
Alkuperäinen kirjoittaja minnis:
yhdelle. piste. Ellei se eka oo kuollu.
Peesi. Lapsi tarvitsee isän, yhden oikean kokoajan läsnä olevan isän. Ei pitäs tehdä lapsia jos epäilee ettei parisuhde kestä vauvan tuloa.
ja jos ei epäile parisuhteen kestävyyttä mutta ero tulee silti, niin pitää jäädä yksilapsiseksi loppuiäkseen? eikä kukaan vanhempi voi olla koko ajan läsnä:D
Niin ja vaikka jos mies pettää ja lähtee uuden matkaan, niin itse ei koskaan voi enää saada lapsia kenenkään muun kanssa... Ellei mies sitten jossain vaiheessa kuole..? Mielipiteitä todellakin on joka lähtöön ja lisää niitä haluaisin kuulla :)
Mut minusta on edelleenki jotenki käsittämätöntä,et jos on vaikka kolmelle-neljälle miehlle lapsia. Niin aina on mies se tyhmä jne. Et piti potkia taas pihalle. Kokeillaampa taas uutta. Ja tehdään lapsikin vielä. Nykyään ei osata sitoutua ollenkaan ja jousteta missään asiassa.
Lukisit vaikka jotain tilastoja? Miehet ovat "onnettomimpia" n. 1v lapsen syntymästä. Perheväkivalta alkaa useimmiten vauvan odotusaikana tai ensimmäisenä vauvavuonna. Miehet pettävät useimmiten oman vaimon raskausaikana tai pian vauvan synnyttyä... Onpa kumma, että usein ero ajoittuu samalle ajanjaksolle. Ihan oikeita syitä erota, minusta!
 
Niin
Alkuperäinen kirjoittaja Minni:
Mulle on ainakin hirveän vaikea käsittää että miksi ja miten on mahdollista että pienen lapsen vanhemmat eroavat? Siis omalla kohdalla lottovoittokin olis todennäköisempi kuin ero.
Sä varmaan ottasit mieluummin turpiin kunnes kuolema teidät erottaa.
 

Yhteistyössä