Monta kertaa olet ollut raskaana? Montako lasta sinulla on?

  • Viestiketjun aloittaja outolintu
  • Ensimmäinen viesti
outolintu
Alkuperäinen kirjoittaja Evelyn:
Kolme raskautta, yksi lapsi... :( Ja yritys on edelleen kova saada pari lasta lisää...nyt on yritetty kolme vuotta esikoisen jälkeen. Pikku hiljaa sitä alkaa tosiaan olla niin väsynyt epäonnistumisiin, että joskus toisten ilo, raskaudet ja ihanat lapset on vaikea kestää ja kateus ja katkeruus tulee väistämättä päällimmäiseksi ajatukseksi, vaikka kuinka tietää ettei muiden onni ole itseltä pois. Surullinen ihminen ei vain ajattele kovin rationaalisesti. :(
Tiedän tunteen *halaus* ! Omat kaksoset on vuosien yrittämisen jälkeen hoidoilla saatu, joten en ymmärrä miksi joku on katkera minulle, olen myös tuntenut sen tuskan kun omaa lasta ei saa vaikka haluaisi. Enkä silti ollut katkera ystävälleni hänen abortistaan, vaan olin tukena.

Ja vaikkei toisen onni ole itseltä pois, tiedän miksi se joskus siltä tuntuu.

Pidän kovasti peukkuja, että teillekin plussa ilmestyisi!!
 
tintui
Esikoinen syntyi 2002.

Yksi raskaus päättyi onnettomasti vuonna 2005, kaksoset kuolivat rv 12 ja 14 (yksi kaksosista jaksoi sinnitellä toisen kuoleman jälkeen kaksi viikkoa)

Tämän jälkeen tulin uudestaan raskaaksi 5kk yrittämisen jälkeen ja sain tytön joka syntyi marraskuussa 2006.

Lapset on nyt sitten tässä.
 
perfektionisti
Alkuperäinen kirjoittaja outolintu:
Monella täällä enemmän raskauksia kuin lapsia :( Mutta yritetään iloita niistä lapsista joita olemme saaneet! Kiitokset vastauksistanne ja kauniita unia :)
Niinpä, yllätyin ihan!
Hyviä oitä kaikile ja vielä toivossa eläville onnea!
 
vieras
Huomaatteko kuinka monella on keskenmenoja tai menetyksiä?!? Vastaiskohan tää ihan "normaali" otantaa tai siis kansaa jos vertailis..vai sattuuko täällä olemaan enemmän menetyksiä kohdanneita?? Tää omalla tavallaan lohduttaa kun näkee kuinka yleistä se on..tiedättehän.
 

Yhteistyössä