Monin lapsen äiti vai kirjaston akka??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kumpi on tärkeempi??? Yhteiskunnalle tärkeempi ja sille mitä on tulevaisuus ja loppuuks syntyvyys. Vai entäs kirjat ja istuminen jasiin paikallaan istuminen aina ja siin kaikki koko elmä vaan sitä

Meidän ikis kirjasto-vihaaja on palannut kirjojen pariin. Hän vihaa kirjastoja, eikä hän tai kukaan jonka hän tuntee, tunne ketään joka olisi koskaan käynyt kirjastossa. Eli kaikki kirjastot pitäisi muuttaa asunnoiksi koska koskaan ei koskaan käy kirjastoissa ja ne on ihan hyödytöntä rahan hukkaa.

Meidän ikis kirjasto-vihaaja on palannut kirjojen pariin. Hän vihaa kirjastoja, eikä hän tai kukaan jonka hän tuntee, tunne ketään joka olisi koskaan käynyt kirjastossa. Eli kaikki kirjastot pitäisi muuttaa asunnoiksi koska koskaan ei koskaan käy kirjastoissa ja ne on ihan hyödytöntä rahan hukkaa.
Helsinki kauhee pula asunnosta ja en mä tunne ketään joka kävis kirjasossa. Mäen sanonu et kaikki mut aika monet sais muuttaa asunnoks. Ihan vamraan tulee kanssa aika kalliks pitää kirjastoa ja kun siel ei käy kun tosi harva

Jaa häh?

Mä olen monen lapsen äiti mutta olen mä myös kirjastossa työskennellyt. :)
Mitä siel teit muuta kun sä istut??? Mun mielesä on vaan väärin kun joku voi mennä tolaseen ja ei sen takia joudu elää niinku muut elää. Jos se olis vaikkakun kauppa niin et olis jonoja ja uotteita ja hintoja ja olis koko ajna se jono eikä olis yhään taukoa ikinä nii sit se olis ihan mun puolesta vois olla. Mua vituttaa kaikki tollanen mikä pääsee ihan liian helpolla ja voivaan istua ja ei tee mitään. Mikä oikeus on et on tollanen keksity ainaskaan rahaa siitä ei kuuluis antaa ne olis ilmaseks siellä istus

Mitä siel teit muuta kun sä istut??? Mun mielesä on vaan väärin kun joku voi mennä tolaseen ja ei sen takia joudu elää niinku muut elää. Jos se olis vaikkakun kauppa niin et olis jonoja ja uotteita ja hintoja ja olis koko ajna se jono eikä olis yhään taukoa ikinä nii sit se olis ihan mun puolesta vois olla. Mua vituttaa kaikki tollanen mikä pääsee ihan liian helpolla ja voivaan istua ja ei tee mitään. Mikä oikeus on et on tollanen keksity ainaskaan rahaa siitä ei kuuluis antaa ne olis ilmaseks siellä istus
Jos et ole ikinä käynyt kirjastossa niin mistä olet saanut päähäsi ettei siellä olisi asiakkaita ja jonoja? Nimittäin siellä on. Myös tietokoneille on ruuhkaa.

No jos oli hiljaista saattoi vaikka päällystellä uusia kirjoja tai järjestellä hyllyjä tai lukea kirja-arvosteluita tai jopa kirjoja jotta voi sit suositella asiakkaille. Se on katsos sivistävää ja avartavaa. Sit ymmärtää miksi. Kokeile vaikka. Kymmenen kirjan jälkeen olet jo hippusen fiksumpi.

(ehkä)

Yhteistyössä