monikulttuurinen ongelma

ongelmani on 15 vuotias tyttöni ja tämän poikaystävä(?) joka on ulkomaalainen. en ole rasisti eikä minulla muuten olisi mitään ulkomaista seurustelukumppania vastaan, mutta vanhempi poikani tuntee tämän pojan. poikani mm. kertoi kuinka tyttäreni poikaystävä on kovassa "panomiehen" asemassa ja on kuulemma poikien keskuudessa melkeinpä jo "legenda" kookkaan peniksensä ansiosta. suuri vehje kuulemma herättää kunnioitusta pojissa ja kiinnostusta tytöissä.

poikani kertoi yhden yön juttujen olevan tuttu juttu tälle kaverille sekä vauhti vaihtaa tyttöjä kuin sukkia. toinen asia mikä minua mietityttää että johtuuko se suuri penis huhu vain siitä että mustilla on aina oletettu olevan suurempi penis (onko tieteellisesti todistettu?) kuin valkoisilla ja sen takia vain kovan maineensa myötä saanut jotkut uskomaan tälläistä?

minua huolestuttaa että tyttäreni on saanut samalaisen maineen kun moni muukin tyttö että tämä on ollut vain väliaikainen hoito kunnes vaihdetaan uuteen. kotona on muutenkin ahdistava olla kun tämä poika on kyläilemässä eikä tarvi hirveästi miettiä että mitä yläkerrassa tapahtuu sängyn nitinää kuunnellessa. pelkkä ajatuskin tyttärestäni sen mustan naistenmiehen kanssa saa selkäni kananlihalle.

mitä minun pitäisi tehdä? kuinka voisin huomauttaa tyttärelleni tästä ilman että tämä leimaa minua rasistiksi?
 
häh?
Tyttäresi harrastaa seksiä päivällä, kun muu perhe on kotona? kannattaisiko asiasta hieman keskustella..
Ja tyttöhän on alaikäinen, eli jos poika on yli 2v vanhempi niin sitten asiasta voi tehdä poliisiasian, mutta ei mahda kannattaa.
 

Yhteistyössä