Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mutta miten tuhannen euron laskut voi tulla yllärinä?
Mä miellän tuon yllätyslaskun sellaisena, johon ei paria kuukautta aiemmin ole osannut varautua. Eli joku, jonka ei pitänyt olla vielä lähelläkään hajoamisikää, hajoaa. Tai vaikkapa että tää mun kannettavani varastettaisiin. Pakko olisi ostaa heti seuraavana päivänä uusi.Alkuperäinen kirjoittaja Moi:Mäkää en ymmärrä sanaa yllätyslasku. Jos mulla jotai hajoaa, niin kyllähän mä tiedän silloin että lasku pian tulee.
Mutta kysymykseen. Oletan, että siinä laskussa on eräpäivään hetki vielä? Pystyttäis kyllä maksamaan eräpäivään mennessä. Tai pystyttäis ihan samana päivänäkin jos olis pakko.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä miellän tuon yllätyslaskun sellaisena, johon ei paria kuukautta aiemmin ole osannut varautua. Eli joku, jonka ei pitänyt olla vielä lähelläkään hajoamisikää, hajoaa. Tai vaikkapa että tää mun kannettavani varastettaisiin. Pakko olisi ostaa heti seuraavana päivänä uusi.
No totta tuokin. Tässä kun kannoin juuri yli 20 vuotta palvelleen mikroaaltouunini pihalle ja siskonpojalla on menossa viiden vuoden sisällä jo viides mikroaaltouuni, tulee kaivanneeksi niitä aikoja, jolloin kodinkone ei simahtanut viikko takuuajan päättymisen jälkeen. Tosin meillä ei kyllä ole tällä hetkellä tonnia maksavia koneita muita kuin tää mun läppäri.Alkuperäinen kirjoittaja evita:Minä taas olen ajatellut, että kodinkoneiden sammahtaminen ei ole loppujen lopuksi mikään harvinainen tapaus tai yllätys, vaan jollakin todennäköisyydellä ne joka tapauksessa pettävät jossakin vaiheessa - ja todennäköisyys tuntuu vain kasvavan kertakäyttökulttuurissa...
Näin ollen on aina syytä pitää jemmassa rahaa tällaisia menoja varten. =)
Laaja kotivakuutus kyllä kattaa aika hyvin yllätykset..Alkuperäinen kirjoittaja Pinnasänky:No voihan omakotitalosta levähtää joku paikka ja se on sitten tonni pystyssä tosi nopsaan! Eli tulee se lasku yllätyksenä. Vaikka ei silleen "yllätyksenä" kuin moni luulee tässä ketjussa. Kaikkea ei vakuutukset korvaa, huom.
Juu, mulla on aina tilillä hätävarana sen verran, että yllätyksistä ei tule katastrofia.
Mutta yleensä se lasku pitää maksaa ennenkuin vakuutuksesta saa rahat.Alkuperäinen kirjoittaja meillä kyllä:Laaja kotivakuutus kyllä kattaa aika hyvin yllätykset..
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Korjaus: Ei sentään viides vaan kolmas mikroaaltouuni
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No totta tuokin. Tässä kun kannoin juuri yli 20 vuotta palvelleen mikroaaltouunini pihalle ja siskonpojalla on menossa viiden vuoden sisällä jo viides mikroaaltouuni, tulee kaivanneeksi niitä aikoja, jolloin kodinkone ei simahtanut viikko takuuajan päättymisen jälkeen. Tosin meillä ei kyllä ole tällä hetkellä tonnia maksavia koneita muita kuin tää mun läppäri.Alkuperäinen kirjoittaja evita:Minä taas olen ajatellut, että kodinkoneiden sammahtaminen ei ole loppujen lopuksi mikään harvinainen tapaus tai yllätys, vaan jollakin todennäköisyydellä ne joka tapauksessa pettävät jossakin vaiheessa - ja todennäköisyys tuntuu vain kasvavan kertakäyttökulttuurissa...
Näin ollen on aina syytä pitää jemmassa rahaa tällaisia menoja varten. =)
Korjaus: Ei sentään viides vaan kolmas mikroaaltouuni
![]()
Siskonpojalla on käytössä mun Upon sähkögrillini, jonka ostin itselleni ekaksi äitienpäivälahjaksi. Esikoinen täytti nyt 22 v. Totta on, että ennen tehtiin kestäviä kodinkoneita.Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Menee kirkkaasti ohi aiheen, mutta vanhempani ovat uusimassa astianpesukonetta, jolla ikää on varmasti reilut 25v! Kyllä sitä ennen osattiin tehdä kestäviä koneita.