Moniko on kokeillut Zumbaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zumbaamaanko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zumbaamaanko

Vieras
Painon pudotukseen tai kiinteytykseen? Ja minkälaisia mieleipiteitä on zumbaamisesta on herännyt, onko ollut loistava juttu mitä voi tehdä kotoonta käsin (jos salille ei vaan niin pääse=lue vauva-arki) vai onko ihan huuhaata?

alussa se on tietty vaikeempaa, mut helpottuu kerta kerralta.. hauskaa ja helppoa, sanoisin mä. Siin ei mitään hirmu hankalii askelsarjoja ole, ja jos ei liikkeet heti aukee niin nehän voi tehdä helpomminkin. Mulle vaikeinta on just se lantion ketkutus..

Hiki tulee ja kyl huomaa vatsalihaksia käyttäneensä, sykemittarin mukaan mulla kului n.500 kalorii vajaassa 40 minuutissa :), vaik ei noihin mittareihin voi sinisilmäisesti luottaa ni tsemiihän siitä saa.. ja oon siis ihan aloittelija itsekin viel.

Suosittelen kyl kaikille, jotka himassa joutuu jumppaamaan! Mä zumbaan 2v tytön kans, niin et legot vaan lentelee :)

Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Kysyin jo aiemmin, et sotkeutuuko siinä omiin jalkoihinsa vai pysyykö hyvin rytmissä?

mä en aluksi pysynyt rytmissä mutten myöskään sotkeutunut jalkoihini. Liikkeet oli paljon hitaampia ja yksinkertaisempia kuin siellä videolla...

mutta siitä se lähtee sujumaan ja hauskaa on :)

Yhteistyössä