Moniko nykyisessä perheessänne tai omassa lapsuusperheessä syntynyt samana päivänä ja ketkä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuplis2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuplis2

Jäsen
26.10.2004
516
0
16
Lahti
Nykyisessä vain kaksoset syntyneet tietysti samana päivänä (siis minun kaksoseni)mut onhan niitä eri päivinä syntyneitäkin, mutta itse olen syntynyt oman äitini synttärilahjaksi, otin 31min varaslähdön ja synnyin päivän ennen la tai siis 31min ennen la.
Isäni on syntynyt päivää ennen kuin minä ja äitini

Isäni 5.1.!!
äitini 6.1.!!
minä 6.1.!! (minun la 7.1.!!)

Itse asiassa kun aloin odottaa ekan ultran jälkeen la ajaksi saatiin 6.1.2001, ja kun kerroin äidilleni, hän oli varma että olemme laskeneet ajankohdan, mutta ei todellakaan. Sitten kun selvis että vatsassa onkin kaksi niin la muuttui ensin 1.1.2001, mutta sitten sitä korjattiin vielä ja se oli 28.12.00, mutta lapset syntyi sektiolla 5.12.00

Poika on syntynyt setänsä kanssa samana päivänä, mutta ei ihan tässä lähiperheessä oo samana päivänä, lähekkäin kyllä.

poika 23.9. (ja setänsä )
pojan isoveli 22.9.
mä 28.9.

mutsi 4.1.
pikkuveljeni 9.1.

Siskon perheessä kanssa kaikki tammikuussa syntyneitä: sisko 1.1., hänen mies 22.1., esikoislapsi 14.1., kakkonen 6.1. ja kuopuksen la olisi 25.1. mutta suunniteltu sektio tehdään jo aiemmin.

Ei ketään. Mutta isäni setä on syntynyt 1.1.1011 ja meidän tyttö synti 11.1. Nuo kaksi taitavatkin olla ainoat syntymäpäivät jotka isäni muistaa omansa ja minun syntymäpäivän lisäksi.

Ei oo omassa perheessä. Samassa kuussa vain minä ja sisko ja isä. Mutta yhdellä sukulaismiehellä on kolme lasta joilla sama syntymäpäivä! Ovat vielä eri naisten kanssa, eri vuosina toki ;)

Ei kaksoset nyt tietysti ole samana päivänä syntynyt. Jos on alatiesynnytys voi syntymäaika lipsahtaa eri päiville. Millenniumina taisi ulkomailla olla joku kaksospari joista toinen syntyi 311299 ja toinen 010100.

Vastaus kysymykseen: meidän perheessä kaikilla on omat syntymäpäivät. Jopa omat syntymäkuukaudet.

Meillä on niin, että siskoni on syntynyt 1. päivä ja minä 2.päivä samaa kuukautta, neljä vuotta eroa. Siskoni eka mies oli syntynyt 3. päivä ko kuuta ja minun eka ihastukseni 4. päivä samaa kuuta, naureskeltiin joskus, että se jo olisi hyvä syy jatkaa "suhdetta" No ei ollut kuitenkaan =)

Mä olen syntynyt 8.1, mun mummoni 9.1 (meillä on 50 vuotta ikäeroa) ja mun serkun poika on syntynyt 8.1.
Nin ja mun kummisetäni (tätini mies) ja meidän poika ovat syntyneet samana päivänä keskenään.

Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
Minun lapsilla on sama syntymäpäivä, ikäeroa 3v

vau,jännää :)

Niin ja lasketussa ajassakin oli kahden viikon heitto :D Tarkkaa puuhaa ;)

no on kyllä :D

Meillä meni niin että kuopuksen laskettu aika oli esikoisen syntymäpäivä ja loppuun saakka toivoin, ettei tule samaa synttäriä ja uskoinkin siihen ku sehän on "harvinaista" syntyä laskettuna päivänä.. Mutta kuinkas ollakaan syntyi tismalleen veljensä synttärinä.

Ei ihan samoja päiviä ole, mutta minun synttärini ovat päivän esikoisen synttärien jälkeen ja keskimmäisen synttärit kaksi päivää ennen mieheni synttäreitä. Esikoisen synnyttyä sovimmekin mieheni kanssa että toinen tehdään hänelle synttärilahjaksi, ja niin tapahtui :)

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Ei kaksoset nyt tietysti ole samana päivänä syntynyt. Jos on alatiesynnytys voi syntymäaika lipsahtaa eri päiville. Millenniumina taisi ulkomailla olla joku kaksospari joista toinen syntyi 311299 ja toinen 010100.

Vastaus kysymykseen: meidän perheessä kaikilla on omat syntymäpäivät. Jopa omat syntymäkuukaudet.
Joo anteeksi, ystävälläni on kaksoset jotka ovat syntyneet 31.12.2003 ja 1.1.2004, vain minuutilla meni yli ja tietysti sitten noin

Alkuperäinen kirjoittaja tuplis2:
Nykyisessä vain kaksoset syntyneet tietysti samana päivänä, mutta itse olen syntynyt oman äitini synttärilahjaksi, otin 31min varaslähdön ja synnyin päivän ennen la tai siis 31min ennen la.
Isäni on syntynyt päivää ennen kuin minä ja äitini

Isäni 5.1.!!
äitini 6.1.!!
minä 6.1.!! (minun la 7.1.!!)

isäsi syntynyt samana päivänä kuin minä =) . Meillä on mies ja poika myös syntyneet tammikuussa.

Yhteistyössä