Moniko nykyisessä perheessänne tai omassa lapsuusperheessä syntynyt samana päivänä ja ketkä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuplis2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mun veli ja kahden siskon lapset ovat syntyneet samana päivänä eri vuosina. Eli kolme samalle päivälle. Sit mun kaveri on kans syntyny samana päivänä. :)

Sitte vielä mä ja miehen veli ollaan synnytty samana päivänä, 4 vuotta välissä, ja koulussa oli luokkakaverilla myös samana päivänä synttärit ku mulla.

Meillä on myös niin, että esikoiseni on syntynyt samana päivänä kuin Australiassa syntynyt pikkuserkkunsa, serkkuni sattui olemaan ensimmäistä kertaa Suomessa tuolloin, kun tuli raskaaksi, oli meillä vielä kylässä, vein hänet lääkäriin "merkillisten oireitten" vuoksi ja 9kk myöhemmin pikkuserkukset syntyivät samana päivänä eri puolilla maailmaa. MInä en vielä tiennyt olevani raskaana kun serkkuni sai asian omalta kohdaltaan tietää =)

No ei ihan 9 kk myöh, mutta ymmärrätte mitä tarkoitan =)

meidän suvussa on moni syntynyt 19.pvä, erikuuta kylläkin...minä, eno ja mummu elokuussa, äiti tammikuussa,serkku kesäkuussa, nuorempi sisko lokakuussa, vanhempi sisko syyskuussa, siskon mies joulukuussa...siinähän niitä jo olikin, ja monella kaverilla myös synt.pvä 19. ... :wave:

tää sivuuttaa vähän aiheesta, mutta mun mielestä hauska sattuma, että mieheni on syntynyt samana päivänä kuin Martti Ahtisaari (eri vuosina tosin ) ja poikamme on syntynyt Urho Kekkosen syntymäpäivänä... Pressojen synttärit sattunut kummallekin, ollaanki vitsailtu että seuraavaksi pitää tulla tyttö että menis Halosen kanssa samalle päivälle!

Yhteistyössä