Moniko asuu kerrostalossa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
asutaan kahden lapsen kanssa ja tykätään asua. Toisaalta meille valmistuu omakotitalo vuoden alusta, mut viihdytty ollaan ja vähän mua jopa harmittaa lähtee tästä, on mukavat naapurit ja ihana alue..

Asun ja esikoista odotan. Tästä vanhasta kerrostalosta tykkään ja asuisin pidempään jos olisi isompi (on 16m2), vauvan kanssa tässä ei vaan mahdu asumaan. Todennäköisesti muutan syksyn aikana miehen kerrostaloasuntoon, joka on uusi ja josta en tykkää sitten yhtään, siinä asuisin "pakosta". Saa nähdä kuinka kauan siinä kestäisi asua ettei pää hajoa.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Asun ja esikoista odotan. Tästä vanhasta kerrostalosta tykkään ja asuisin pidempään jos olisi isompi (on 16m2), vauvan kanssa tässä ei vaan mahdu asumaan. Todennäköisesti muutan syksyn aikana miehen kerrostaloasuntoon, joka on uusi ja josta en tykkää sitten yhtään, siinä asuisin "pakosta". Saa nähdä kuinka kauan siinä kestäisi asua ettei pää hajoa.

16!?

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:

16!?

Meidän vaatehuonekin on isompi...tossa on painovirhe?

me neljän lapsen kans.asunto alkaa kohtapuoleen käydä ahtaaksi ja haaveilen isommasta, jopa omakotitalosta..alue on kyllä ihan ok ja paljon lapsiperheitä,lapsilla kavereita.tosin käläkälämummoja liikaa naapurissa..istuu pihalla juoruamassa ja valittamassa.no,ei kannata ottaa turhan vakavasti..

Tässä asunnossa ja taloyhtiössä viihdytään, 1-2 ylimääristä huonetta ja sopivasti neliöitä lisää ei kyllä olisi pahitteeksi. Mutta siis jos valita pitää niin mielummin kerrostalo kuin omakotitalo.

ja siis kolmas lapsi tulossa.

Me asumme. Toinen lapsista ei tykkää. Hassua sinänsä, hän on se syntyjään helsinkiläinen ja kaipaisi maalle asumaan omakotitaloon. Noh, 11 vuoden päästä voi itse asua missä tykkää.

Asutaan, on vastentahtoista tavallaan.... Kaipaan edes pikkuista omaa pihaa ja sitä, ettei lasten kanssa tarttis rappukäytävässä remuta. Mutta toisaalta tykkään tästä alueesta paljon, tässä on ihana iso piha-alue ja on tosi rauhallinen yhtiö. Ja jokatapauksessa tämä on meidän koti. Piakkoin kyllä on pakko vaihtaa isompaan, meitä asuu neljä tässä viidenkymmenenkolmen neliön asunnossa:)

Omakotitalon kannalla ollaan molemmat miehen kanssa sitten, kun on vähän paremmat tulot:)

Asutaan, enkä tykkää yhtään. Minä, 2 lasta ja mies, kolmas lapsi tulossa. Toista asuntoa katselen koko ajan ja mielessä on myös paikkakunnan vaihtaminen.

Asunto on ihan siisti ja naapurit rauhallisia mutta paikka tylsä.

:wave: On lapsia ja tykkään asua. Rauhallinen talo jossa ollaan asuttu 10 vuotta, tää on meiän koti.
Palvelut on kaikki heti nokan alla kun astuu ovesta ulos.
Piha on aidattu.
Tää on suoranainen unelmakoti, en muuttaisi ok-taloon enkä varsinkaan rivariin. Rivareissa on ahdasta ja naapurit pimeitä kyttääjiä. ok-talossa taas liikaa työtä ja palvelut kaukana, ankeaa.

Asumme kerrostalossa, tai siis minä itsekseni ja mies erikseen omassa vuokra-asunnossa. Mies voisi asua vaikka vuosikausia kerrostalossa, mutta minä haaveilen talosta, jossa olisi pihalla uima-allas, trampoliini ja muuta kivaa. :heart: Niin ja lapsia ei ole. Omakotitalo olisi lasten kannalta kivempi.

Uusimmat

Yhteistyössä