Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 21:07 Lotta kirjoitti:a. Kihloissa?
b. Naimsissa?
Susta saa kyllä sairaan vaikutelman :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 22:21 Lunatic kirjoitti:2 kertaa "kihloissa", ihan vitsinä mun puolelta.
Eka kerralla 2viikkoa kunnes sai riittää ja toka kerralla (lapsen isän kanssa) n.2kk, kunnes väänsin sormuksen solmuun ja heitin mäelle, vai wc-pönttöön, en muista.
Naimisissa en kertaakaan, ja en tule menemäänkään!
Pyh, olen vain vapaudennälkäinen ja villi vesimies. Kahleet ahdistavat minua.Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 22:23 ohhoh kirjoitti:\Susta saa kyllä sairaan vaikutelman :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 22:21 Lunatic kirjoitti:2 kertaa "kihloissa", ihan vitsinä mun puolelta.
Eka kerralla 2viikkoa kunnes sai riittää ja toka kerralla (lapsen isän kanssa) n.2kk, kunnes väänsin sormuksen solmuun ja heitin mäelle, vai wc-pönttöön, en muista.
peesi :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 21:57 PantheraTigrisPikana kirjoitti:a) Kerran.
b) Kerran.
Saman miehen kanssa molemmat ja edelleen, toivottavasti ei tarvikaan vaihtaa!
vesimies minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 22:30 Lunatic kirjoitti:\Pyh, olen vain vapaudennälkäinen ja villi vesimies. Kahleet ahdistavat minua.Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 22:23 ohhoh kirjoitti:\Susta saa kyllä sairaan vaikutelman :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 22:21 Lunatic kirjoitti:2 kertaa "kihloissa", ihan vitsinä mun puolelta.
Ovatko kaikki mielestäsi sairaita, jotka eivät ole kuin sinä?
Olenko väittänyt että tasapainoinen olisinkaan, en. Aika ailahtelevainen suorastaan.Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 22:39 Lunatic kirjoitti:\vesimies minäkin.
Enkä mä sanonut missään vaiheessa, että "kaikki olisivat sairata, jotka ei ei ole samanlaisia kuin minä."
Ei tarvii sanoja mun suuhuni laittaa kun itsekin osaan mielipiteeni sanoa.
SAIRASTA on vitsinä mennä kihloihin!! Ja vielläpä niin että se on VAIN toiselle vitsi!
Mutta kovin hyökkäävä asenne sulla, kertoo että et muutenkaan ole ihan tasapainossa omien tunteittesi kanssa.