Monesti olet ollut kihloissa/naimissa?

Öh..tuota noin,siis tähän ikään mennessä on kerinnyt tapahtua jos vaikka mitä, mutta siis kihloissa ekan miehen kans 13v. sitten toisen miehen kans kihloissa 7v.josta 3v.naimisissa.Erosimme jokunen vuosi sitten, ja nyt "uuden" miehen kans kihloissa ollut 1v. ... ja naimisiin en toista kertaa ihan heti ole menossa :)
Eli yhteenvetona 3 kert.kihloissa, ja 1 krt.naimisissa B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 00:12 vieras kirjoitti:
Kihlaus tarkoittaa lupausta avioliitosta joten silloin kun sovitaan että mennään naimisiin, mennään kihloihin. Vaikka kihlajaisia ei järjestettäisikään tai sormuksia hankittaisi.

Ei voi olla naimisissa jos ei koskaan ole ollut kihloissa...

Jos uskoo näin, mutta jos ei usko kihloihin ei kihloissa ole ollut :whistle: Mulle ei kihlat (omalta osin) merkitse mitään, mulla ei koskaan ole ollut mitään syytä olla kihloissa, edes silloin kun oli sovittuna avioliittoon vihkiminen ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 22:35 ohhoh kirjoitti:
\vesimies minäkin.
Enkä mä sanonut missään vaiheessa, että "kaikki olisivat sairata, jotka ei ei ole samanlaisia kuin minä."
SAIRASTA on vitsinä mennä kihloihin!! Ja vielläpä niin että se on VAIN toiselle vitsi!
Minua ei niinkään kummastuta tuo "vitsinä" kihlautuminen, vaan enemmänkin ne ihmiset, jotka menevät parin vuoden välein kihloihin uuden valloituksensa kanssa, ja ovat joka kerta NIIN tosissaan ja rakkaus on elämää suurempaa... Kunnes sitten...jne.

En sano, että sekään on sairasta. Ulkopuolisesta ehkä lähinnä hassua. Ehkä sitä ollaan enemmänkin rakastuneita siihen rakastuneena (tai rakkauden kohteena) olemiseen kuin itse ihmiseen.

Yhteistyössä