Monesko pv siirrosta plussa???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2006 klo 09:35 vieras kirjoitti:
Testasin aikoinaan pp10 negaa mutta pp13 plussaa. Arvatkaa oliko mies kiukkunen liian hätäsestä testaamisesta ku meillä oli sitte vietetty maailmanloppua kolme päivää :\|

Muistatko mitä testiä käytit? Ja oliko pp13 sitten ihan selvä plussa ja pp10 selvä nega?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2006 klo 10:31 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2006 klo 09:35 vieras kirjoitti:
Testasin aikoinaan pp10 negaa mutta pp13 plussaa. Arvatkaa oliko mies kiukkunen liian hätäsestä testaamisesta ku meillä oli sitte vietetty maailmanloppua kolme päivää :\|

Muistatko mitä testiä käytit? Ja oliko pp13 sitten ihan selvä plussa ja pp10 selvä nega?

Predictor oli testin nimi ja sain sen klinikalta. Toisen testin ostin ite mutta saman merkkisen (nolotti kun olin käyttänyt sen ekan vaikka lääkäri oli antanu tarkat ohjeet testaamisesta). Juu ja eka oli ihan selvä nega (syynäsin kyllä tarkkaan kuten jokainen täällä palstaileva varmaan tietääkin :saint: ) ja plussa oli selvä plussa keskellä yötä tein testin ja mies heräs kun pompin sängyn vieressä tohkeissani. En saanut unta ja kävin tekees. =)
 

Yhteistyössä