N
Nyyti
Vieras
Hei,
kertokaapa, millaisia riskilukuja olette saaneet yhdistetystä nt-tutkimuksesta ja veriseulasta? Tiedän vain, että positiivisen tuloksen raja on 1/250. Olen 32-vuotias esikoisen odottaja, ja niskaturvotusta oli rv 12+4 2 mm. Tiedän, ettei se ole kauhean paljon, mutta silti perjantaina saatava veriseulan tulos & riskiluklu jännittää...
Onnellista odotusta kaikille!
kertokaapa, millaisia riskilukuja olette saaneet yhdistetystä nt-tutkimuksesta ja veriseulasta? Tiedän vain, että positiivisen tuloksen raja on 1/250. Olen 32-vuotias esikoisen odottaja, ja niskaturvotusta oli rv 12+4 2 mm. Tiedän, ettei se ole kauhean paljon, mutta silti perjantaina saatava veriseulan tulos & riskiluklu jännittää...
Onnellista odotusta kaikille!