Riskiluku

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyyti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyyti

Vieras
Hei,

kertokaapa, millaisia riskilukuja olette saaneet yhdistetystä nt-tutkimuksesta ja veriseulasta? Tiedän vain, että positiivisen tuloksen raja on 1/250. Olen 32-vuotias esikoisen odottaja, ja niskaturvotusta oli rv 12+4 2 mm. Tiedän, ettei se ole kauhean paljon, mutta silti perjantaina saatava veriseulan tulos & riskiluklu jännittää...

Onnellista odotusta kaikille!
 
Minulla np-ultrassa niskapoimun mitaksi mitattiin 1,5 mm. TAYS:ssa tehdyn seerumiseulonnan tuloksena mainittiin vain ""normaali"", ilman mitään riskilukuja.... Tätä palstaa lukeneena taitaakin olla parempi, ettei mitään lukuja annettu. Taitaa olla niin suuria eroavaisuuksia, vaikka kaikki normaalikategoriaan kuuluisivatkin.

En tiedä vaikuttaako odottajan ikä ilmoitustapaan ja/tai riskilukuun. Minä olen 30 v.
 

Similar threads

N
Viestiä
3
Luettu
508
M

Yhteistyössä