Riskiluku

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyyti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyyti

Vieras
Hei,

kertokaapa, millaisia riskilukuja olette saaneet yhdistetystä nt-tutkimuksesta ja veriseulasta? Tiedän vain, että positiivisen tuloksen raja on 1/250. Olen 32-vuotias esikoisen odottaja, ja niskaturvotusta oli rv 12+4 2 mm. Tiedän, ettei se ole kauhean paljon, mutta silti perjantaina saatava veriseulan tulos & riskiluklu jännittää...

Onnellista odotusta kaikille!
 
Meillä tais olla jotain 1:8500. Jos en väärin muista... Ei siitä kyllä ole kuin pari kuukautta kun sain tuloksen ja neuvolatäti vain sanoi sen. Ei siis saanut mitään paperille.
 
hei!
Meillä tällainen tilanne.
olen 30v. 3 lapsen odottaja.
ultrattiin 12+2 ja turvotusta oli 2,8mm ja sitten menin verikokeisiin.
Tulos oli kokeet yhdistettynä 1/199 ja menemme nyt tulevana torstaina lapsivesipunktioon.
päätös ollaan tehty, mikäli tulos ei ole se mitä toivomme.

Mikäli sulla tulee tulos joka edellyttäis jatkotutkimuksia lapsivesipunktioon, niin mieti ennen punktion menoa mitä teette jos tulos onkin ei terve lapsi.

voimia pitkään ja masentavaan tulosten odotteluun!

tiikuli ja masukki 15+1
 
Osaisko joku selittää noita veriseulan lukuja tarkemmin? Mulle on vaan äitiyskorttiin merkitty 1 6575 ja neuvolan täti sano että jos ei kerta ole kansanterveyslaitokselta(?) soitettu niin kaikki on hyvin. Mutta olis kiva silti tietää että miten ne luvut oikein tarkkaan ottaen menee/ mitä minkäkinlainen luku tarkottaa.
 

Similar threads

Yhteistyössä