Monenko varatun miehen kanssa olet harrastanut seksiä? Enkä nyt tarkoita sitä teidän omaa miestä vaan muitten miehiä

• Viestiketjun aloittaja Milla
  • Ensimmäinen viesti
Osui ja uppos
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Mona:
Yllätyin hieman näistä vastauksista. Olette tosiaan aikamoisia lutkia. Itse en ole yhdenkään. Seksiä voi harrastaa sinkunkin kanssa. Vaikka ei se tietty niin jännittävää ole.. huoh! Eipä ole mitään hyvää sanottavaa ihmisestä joka sekaantuu varattuun ihmiseen. Sellaiset ovat roskasakkia, sanokaa mitä sanotte.
Mistäs tiiät? Ootko neitsyt tai ollut vaan oman miehesi kanssa? :snotty:
Näinpä!Itselläsi ei taida olla kokemuksia,täytyy yrittää vaan mollata muita!!!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Osui ja uppos:
Yllätyin hieman näistä vastauksista. Olette tosiaan aikamoisia lutkia. Itse en ole yhdenkään. Seksiä voi harrastaa sinkunkin kanssa. Vaikka ei se tietty niin jännittävää ole.. huoh! Eipä ole mitään hyvää sanottavaa ihmisestä joka sekaantuu varattuun ihmiseen. Sellaiset ovat roskasakkia, sanokaa mitä sanotte.
No, minä voin ainakin sanoa että en ole ollut varatun kanssa. jokaisen miehen kanssa nimittäin olen seurustellut jonka kanssa olen sänkyyn päätynyt.

no
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
No mutta olet sinä päässyt elämässäsi eteenpäin. Se on menneisyyttä, etkä varmaan enää haikaile varattujen perään. Olet tehnyt hyvän valinnan. Nyt vaan sopii toivoa, ettei sinun aviomiehesi ole samanlainen petturi, kuin ne varatut joiden kanssa sänkyyn joskus päädyit.
Mutta silti en mitenkään kadu kokemuksiani. Ihanaa on ollut. :D Ja olen kyllä varautunut myös siihen, etten ehkä aina tule riittämään miehelleni, olenhan paljon nähnyt ja kokenut millaisia miehet ovat. Mielestäni hyvä parisuhde ei yhteen syrjähyppyyn kaadu, tosin moniko tekee syrjähyppyjä hyvässä suhteessa?
Hyvässäkin suhteessa on heikkoja hetkiä, pidä mielessä se.
Mutta ei välttämättä heikkoja osapuolia.
Niin, toivottavasti parisuhteessa molemmat ovat yhtä vahvoja. Tilanteet voivat yllättää, huono hetki ja väärä ihminen. Ison sotkun saa aikaa. En itse koske varattuihin. Olen vastuussa itsestäni ja omasta käytöksestäni. Ei minulla ole oikeutta sotkeutua kenenkä parisuhteeseen olemalla varatun kanssa.
Yrittäkääpäs tulla yllättämään mut :kieh:
Hieno homma ja näin pitääkin olla. Tarkoitan että vaikka hyvä liitto niin, huonoja hetkiä mahtuu. Jos tällaisella hetkellä joku moraalittomampi iskee kiinni, voi sillä olla isot seuraukset. Mielestäni myös sinkulla on vastuu näissä tilanteissa, TIETENKIN miehellä se isoin.
Jos pettäjä on aikuinen, niin hän on täysin vastuussa omista teoistaan. Turha niistä on ketään muuta syyttää.
Tietenkin vastaa, jokainen omista teoistaan. Ei näistä asioista olla ylpeitä ja haluta kertoa vaikka omalle tyttärelle/äidille. Todistaa minusta osittain miten halpamaista tuollainen käytös on, sinkku naisenkin kohdalla.

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
No tuo nyt oli esimerkki. EI siitä ole kauaakaan aikaa, kun avioerot ratkottiin avioeron syiden mukaan ja etsittiin se syyllinen, kuka mm. petti.

Sulla ei taida itselläsi olla minkäänlaista moraalia? Pidät varmaan seksiä vaan vähän samana asiana kuin toinen raaputtaisi sun selkääsi?

Minusta on aina petos, jos toinen lupauksista huolimatta pettää lupauksensa. Oli kyseessä sitten seksi tai mikä tahansa muukin luottamuksen tuova asia. Se joka tietää, että hänen osallistumisensa edesauttaa luottamuksen pettämistä ja pahaa mieltä, on myös osallinen siihen petokseen ja siten osasyyllinen kaikkeen pahaan mieleen yms. Eri asia esim. tripodin kertomat vapaat suhteet, jossa on sallittua myös ihan sekstailla muidenkin kanssa. Tällöin luottamusta ja parisuhteen sääntöjä ei petetä.
Mutta mikä ihme siitä NAISESTA sen syyllisen tekee? Oikeudessakin ratkottiin sen MIEHEN syyllisyyttä, "toinen nainen" oli ainoastaan todistamassa, jos sitäkään. Eihän tämä "toinen" ole rikkonut mitään lupauksiaan.

jooh
Yhden, ja nykyään hän on aviomieheni. Mutta sillon siis oltiin kumpikin vielä eksiemme kanssa. Suhde jatkui puolitoista vuotta, että mites lasketaan, kerrat vai tyyppien lukumäärä? :D

Mona
Enpä minä kokematon seksin saralla ole. Varattuja en ole koskaan halunnut edes kokeilla. Oikeestaan olisi aika ihanaa jos olisin ollut vain oman miehen kanssa. Olen vain oman mielipiteeni sanonut ja näköjään on muitakin, ketkä ovat samaa mieltä kanssani. Mikä on hienoa, että löytyy joiltain vielä moraaliakin. :)

Mä en kyllä tarkoittanut tuota :)
Vaan sitä, että jos on seksikokemuksia, niin ei voi olla 100% varma siitä, ettei yksikään kumppani ole ollut varattu.

Mä en kyllä tarkoittanut tuota :)
Vaan sitä, että jos on seksikokemuksia, niin ei voi olla 100% varma siitä, ettei yksikään kumppani ole ollut varattu.
Hmm...En sitten muista tiedä, mutta itse olen ainakin tutustunut ihmisiin ennen kuin olen sänkyyn hypännyt....Ei ole siis noita vahinkoja sattunut, että olisi varattuun haksahtanut.

Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:
Hmm...En sitten muista tiedä, mutta itse olen ainakin tutustunut ihmisiin ennen kuin olen sänkyyn hypännyt....Ei ole siis noita vahinkoja sattunut, että olisi varattuun haksahtanut.
Eipä mun ystävän miehen tyttöystäväkään tiennyt mitään vaimosta, vaikka kuukausia seurustelivatkin.

Eipä mun ystävän miehen tyttöystäväkään tiennyt mitään vaimosta, vaikka kuukausia seurustelivatkin.
Aika kamalaa...Miten on onnistunut salaamaan, luulisi olevan aika vaikeaa :eek:

yksi
Yhden,ja sain tietää vasta jälkikäteen =/ Hän oli vaimonsa kanssa saanut vastikää perheenlisäystä ja kuulema oli vaimo muuttunut korppikotkaksi synnytyksen jälkeen,näin puolusteli se mies...Jos olisin tiennyt niin en olisi kyllä ollut missään tekemisissä.Tuntui ja tuntuu niin pahalle edelleen...Mutta ovat kuitenkin edelleen (onnellisesti?) yhdessä,vaimo ei taida tietää ukkonsa syrjähypystä (tai mistäs mä tiiän montaako naista on naruttanut) mitään.

yksi
Alkuperäinen kirjoittaja yksi:
Yhden,ja sain tietää vasta jälkikäteen =/ Hän oli vaimonsa kanssa saanut vastikää perheenlisäystä ja kuulema oli vaimo muuttunut korppikotkaksi synnytyksen jälkeen,näin puolusteli se mies...Jos olisin tiennyt niin en olisi kyllä ollut missään tekemisissä.Tuntui ja tuntuu niin pahalle edelleen...Mutta ovat kuitenkin edelleen (onnellisesti?) yhdessä,vaimo ei taida tietää ukkonsa syrjähypystä (tai mistäs mä tiiän montaako naista on naruttanut) mitään.

Ja lisään vielä tuolle aiemmalle kirjoittajalle joka sanoi,että tutustuu ensin,että niin minäkin,mutta näköjään mies voi valehdella pitkänkin aikaa...Ja isossa kaupungissa,kun itse on uusi asukas eikä tunne oikein ketään on vissiin sitten "hyvä"narutettava...

Aika kamalaa...Miten on onnistunut salaamaan, luulisi olevan aika vaikeaa :eek:
Ei vienyt tyttöä kotiinsa. Autossaan kuskasi, lastenistuimen ilmeisesti piilotti takaluukkuun tms. Kävivät yhdessä ulkona, ostoksilla, jne. Mies tapasi tytön vanhemmatkin...ja tyttö tapasi miehen kavereita. Todella sekava tapaus.

Alkuperäinen kirjoittaja yksi:
Ja lisään vielä tuolle aiemmalle kirjoittajalle joka sanoi,että tutustuu ensin,että niin minäkin,mutta näköjään mies voi valehdella pitkänkin aikaa...
Mä seurustelin joskus työkaverini kanssa. Ei käyttänyt sormusta, eikä koskaan sanallakaan maininnut vaimostaan töissä. Oletin, että on sinkku. Olisi varmaan pitänyt kysyä että onko :kieh:. Mutta eivät työkaveritkaan mistään vaimosta olleet koskaan kuulleet. Olinhan mä "hieman" yllättynyt kun hän kerran jossain sivulauseessa otti puheeksi vaimonsa ja tyttärensä, vaikken haaveillutkaan häistä tai mistään sellaisesta, vaan suhde oli mun puolelta sellaista tapailua/ajanviettoa vaan, vailla suurempia tunteita.

Ja se muuten loppui siihen, kun sain tietää että hän on naimisissa. Meni sekunnin murto-osassa koko kiinnostus sitä ihmistä kohtaan :x

Nuorempana olen vikitellyt kahta varattua. Seksiä tai pussailua ei ollut kummankaan kanssa ennen kuin he olivat lopettaneet suhteensa. Koen olevani osasyyllinen heidän eroihinsa ja kadun sekaantumistani noihin miehiin.

Mutta seksiä siis en ole ainakaan tietoisesti harrastanut varatun kanssa.

(ja jos jotakuta kiinnostaa, kerrotakoon pienenä kuriositeettina että toinen noista miehistä lemppasi minutkin aika nopeasti toisen (tai kolmannen) naisen takia, ja asia tuo "kohtalon iva" naurattaa minua nykyään kovasti aina kun satun muistamaan)

nohh
Kahden niin, että tiedän. Lisäksi reissussa esim Lapissa ja laivalla ollut yhden illan juttuja. Lapissahan varmaan suurin osa ukkoporukoista on varattuja. Mutta en ole kysynyt.

Yhteistyössä