Monenko varatun miehen kanssa olet harrastanut seksiä? Enkä nyt tarkoita sitä teidän omaa miestä vaan muitten miehiä

  • Viestiketjun aloittaja Milla
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ainakin viiden, en ole varma. Kyllä se vika parisuhteen pilaamiseen löytyy ihan siitä toisesta päästä, jos mies hyppii vieraissa niin ei ole minun vikani. Enkä mä kysele että oletko vapaa vai varattu jos on kyse selkeästi yhden illan jutusta, ei mua kiinnosta hänen siviilisäätynsä.
 
ällöttäviä nuo ruinaajat
Kahden tietämättäni ja lopetin molemmat heti. Olin silloin uusiosinkku. Yksi ukkomies yhä jahtaa ja alan olla kusessa sen kanssa. Kntaas tavaraa kamalasti. Pitäisköhän kysyä mopo pojalle ja mennä sänkyyn.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ainakin viiden, en ole varma. Kyllä se vika parisuhteen pilaamiseen löytyy ihan siitä toisesta päästä, jos mies hyppii vieraissa niin ei ole minun vikani. Enkä mä kysele että oletko vapaa vai varattu jos on kyse selkeästi yhden illan jutusta, ei mua kiinnosta hänen siviilisäätynsä.
samoilla linjoilla, mulla taitaa olla 5 tai alle, en oo ihan varma :ashamed:
 
vaimoke
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ainakin viiden, en ole varma. Kyllä se vika parisuhteen pilaamiseen löytyy ihan siitä toisesta päästä, jos mies hyppii vieraissa niin ei ole minun vikani. Enkä mä kysele että oletko vapaa vai varattu jos on kyse selkeästi yhden illan jutusta, ei mua kiinnosta hänen siviilisäätynsä.
Siis tarkoitatko, että "vika" on miehessä. Vai huono vaimoko laittaa hakemaan vierasta reikää?

 
En yhdenkään kanssa enkä myöskään suudellut. Enkä aio sellaista (tietoisesti) tehdä jatkossakaan. Se on moraalisesti väärin. Toki suurempi vastuu on sillä pettäjällä, mutta mielestäni on myös väärin sekaantua varattuun ihmiseen, vaikka itse olisi sinkku. Sinkkunakin pitäisi kunnioittaa toisten parisuhteita. Kohtele toisia, kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan ja sitä rataa. =)
 
Sinkkuaikoina valitettavan monen. Miehet ovat kertoneet illalla olevansa sinkkuja.
Totuus on sitten paljastunut aamulla.
En ole koskaan suostunut jatkotapaamisiin, vaikka miehet ovat "avioeron ollessa vireillä" sitä kovasti ehdotelleetkin.
Olen ollut näissä tilanteissa varsin kiukkuinen miehille.
 

Yhteistyössä