Monenko varatun miehen kanssa olet harrastanut seksiä? Enkä nyt tarkoita sitä teidän omaa miestä vaan muitten miehiä

  • Viestiketjun aloittaja Milla
  • Ensimmäinen viesti
Kahden kanssa päätynyt sänkyyn asti.
Kahden kanssa "vain" suudellut.

Niin nuorena pilasin muutaman ystävyyssuhteeni.

Jos jotain saisin elämästäni muutettua, olisivat juuri nuo asiat.
erästä ystävääni kaipaan vieläkin, vaikka "erosta" on monta vuotta :'(

Pässi mikä pässi :/
 
Non compos mentis
En todellakaan koske varattuihin. Enkä kyllä oikeastaan niihin vapaisiinkaan. Naimisiin mennessäkin odotimme hääyöhön asti, joten siinäkään kohdassa ei voinut minulle valehdella siviilisäädystään. Kuten eräs kaverini kerran sanoi, olen estynyt ja vanhanaikainen mitä näihin asioihin tulee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Kahden kanssa päätynyt sänkyyn asti.
Kahden kanssa "vain" suudellut.

Niin nuorena pilasin muutaman ystävyyssuhteeni.

Jos jotain saisin elämästäni muutettua, olisivat juuri nuo asiat.
erästä ystävääni kaipaan vieläkin, vaikka "erosta" on monta vuotta :'(

Pässi mikä pässi :/
Nyt on pakko kysyä.. Tossa yhdessä ketjussa kun vastasin et pettäminen on kamalinta mitä toiselle voi parisuhteessa tehdä, niin heitit takas kommentin, et enkös mä just kirjotellu eräässä toisessa topiikissa.. eli viittasit siihen kun kerroin, että exän kanssa kerran hairahduttiin sänkyyn vaikka hänellä oli jo uusi suhde, niin mitäköhän tarkoitit sillä??
 
Yhden ainoan kanssa ja seuraavana päivänä sain tietää, et hän seurustelee ja kaiken lisäks oli 16 ku mie olin pikkasen vajaa 20...eli ei sitä nyt mieheksi voinut kutsua... Ja kyllä haukuin tapauksen sen jälkeen ku sain tietää, et seurusteli.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ainakin viiden, en ole varma. Kyllä se vika parisuhteen pilaamiseen löytyy ihan siitä toisesta päästä, jos mies hyppii vieraissa niin ei ole minun vikani. Enkä mä kysele että oletko vapaa vai varattu jos on kyse selkeästi yhden illan jutusta, ei mua kiinnosta hänen siviilisäätynsä.
Mutta silti tiesit, että miehet ovat varattuja.

 
Lasketaanko eroprosessia (oikeasti :D ) läpikäynyt varatuksi, jos eivät enää asuneet yhdessä? Siinä tapauksessa kolmen. Eiku neljän; kun olin 16, mulla oli lomaromanssi itävaltalaisen kundin kanssa, ja hänellä oli tyttöystävä kotimaassa (kertoi sen viimeisenä iltana).

En tosin tiedä kaikista menneisyyden hoidoista, että olivatko varattuja vai ei. Eivät ainakaan asiasta mitään maininneet.
 
Aika monen B) ... Suurin osa panoistani on varatun miehen kanssa. Tiedänpähän muuten nussineeni myös yhden palstalaisen ukkoo... Ei taida vaimolla olla hajuukaan. Mut käy varmasti tänkin threadin lukemassa ja kommentoimassa ;)

Vastausten perusteella aika lutkia me tosiaan ollaan. No eipä tuo mitään, seksiähän se vaan on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni ja tyllerö:
Nyt on pakko kysyä.. Tossa yhdessä ketjussa kun vastasin et pettäminen on kamalinta mitä toiselle voi parisuhteessa tehdä, niin heitit takas kommentin, et enkös mä just kirjotellu eräässä toisessa topiikissa.. eli viittasit siihen kun kerroin, että exän kanssa kerran hairahduttiin sänkyyn vaikka hänellä oli jo uusi suhde, niin mitäköhän tarkoitit sillä??
Mietin muistinko oikein, että sä olet kuitenkin kertonut tehneesi sitä samaa minkä koet olevan kamalinta, mitä toiselle voi tehdä.
Ja oikein taisin muistaa.

Joko opit virheistäsi(?) tai olet kaksinaismoralisti pahimmillaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni ja tyllerö:
Nyt on pakko kysyä.. Tossa yhdessä ketjussa kun vastasin et pettäminen on kamalinta mitä toiselle voi parisuhteessa tehdä, niin heitit takas kommentin, et enkös mä just kirjotellu eräässä toisessa topiikissa.. eli viittasit siihen kun kerroin, että exän kanssa kerran hairahduttiin sänkyyn vaikka hänellä oli jo uusi suhde, niin mitäköhän tarkoitit sillä??
Mietin muistinko oikein, että sä olet kuitenkin kertonut tehneesi sitä samaa minkä koet olevan kamalinta, mitä toiselle voi tehdä.
Ja oikein taisin muistaa.

Joko opit virheistäsi(?) tai olet kaksinaismoralisti pahimmillaan :)
Exä siinä kumppaniaan petti, en minä. Ja siis sun mielestä sä et voi olla pettämistä vastaan tai kokea sitä inhottavaksi teoksi, koska olet itse varattuja pannu?
 

Yhteistyössä