Nyt on pakko kysyä.. Tossa yhdessä ketjussa kun vastasin et pettäminen on kamalinta mitä toiselle voi parisuhteessa tehdä, niin heitit takas kommentin, et enkös mä just kirjotellu eräässä toisessa topiikissa.. eli viittasit siihen kun kerroin, että exän kanssa kerran hairahduttiin sänkyyn vaikka hänellä oli jo uusi suhde, niin mitäköhän tarkoitit sillä??Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Kahden kanssa päätynyt sänkyyn asti.
Kahden kanssa "vain" suudellut.
Niin nuorena pilasin muutaman ystävyyssuhteeni.
Jos jotain saisin elämästäni muutettua, olisivat juuri nuo asiat.
erästä ystävääni kaipaan vieläkin, vaikka "erosta" on monta vuotta :'(
Pässi mikä pässi :/
Mutta silti tiesit, että miehet ovat varattuja.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ainakin viiden, en ole varma. Kyllä se vika parisuhteen pilaamiseen löytyy ihan siitä toisesta päästä, jos mies hyppii vieraissa niin ei ole minun vikani. Enkä mä kysele että oletko vapaa vai varattu jos on kyse selkeästi yhden illan jutusta, ei mua kiinnosta hänen siviilisäätynsä.
Mietin muistinko oikein, että sä olet kuitenkin kertonut tehneesi sitä samaa minkä koet olevan kamalinta, mitä toiselle voi tehdä.Alkuperäinen kirjoittaja Ninni ja tyllerö:Nyt on pakko kysyä.. Tossa yhdessä ketjussa kun vastasin et pettäminen on kamalinta mitä toiselle voi parisuhteessa tehdä, niin heitit takas kommentin, et enkös mä just kirjotellu eräässä toisessa topiikissa.. eli viittasit siihen kun kerroin, että exän kanssa kerran hairahduttiin sänkyyn vaikka hänellä oli jo uusi suhde, niin mitäköhän tarkoitit sillä??
Exä siinä kumppaniaan petti, en minä. Ja siis sun mielestä sä et voi olla pettämistä vastaan tai kokea sitä inhottavaksi teoksi, koska olet itse varattuja pannu?Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Mietin muistinko oikein, että sä olet kuitenkin kertonut tehneesi sitä samaa minkä koet olevan kamalinta, mitä toiselle voi tehdä.Alkuperäinen kirjoittaja Ninni ja tyllerö:Nyt on pakko kysyä.. Tossa yhdessä ketjussa kun vastasin et pettäminen on kamalinta mitä toiselle voi parisuhteessa tehdä, niin heitit takas kommentin, et enkös mä just kirjotellu eräässä toisessa topiikissa.. eli viittasit siihen kun kerroin, että exän kanssa kerran hairahduttiin sänkyyn vaikka hänellä oli jo uusi suhde, niin mitäköhän tarkoitit sillä??
Ja oikein taisin muistaa.
Joko opit virheistäsi(?) tai olet kaksinaismoralisti pahimmillaan