Oon saanut lähipiirissä vähän ihmettelyjä osakseni,sillä meillä 7 kk poika joka on isän kanssa nukkunut ikänsä.
Synnäriltä kun kotiin tultiin niin ukkeliini totes että hänen huki olis hoitaa nää yöt.
Ja sanansa on pitänyt,poika on kyllä nukkunut hyvin mutta mies nukkuu työhuoneessa pojan kanssa ja mä yläkerrassa 2 vuotiaan tytön kanssa.
Tuo tytteli on ikänsä sairastellut paljon ja vieläkin kun lenssu iskee,menee yöunet 2 viikoks ihan plörinäks.Tänä syksynä jo 3 tautia..
Olen siis kotona päivät näitten kahen kanssa.
4 koululaista myös ja huushollihomaa isossa talossa riittää.
Onko muita kenen miehet on olleet vauvan kanssa öitä,vai ollaanko me tosi outoja??
Musta on ollut huippua kun ei ole univelkaa, jaksan päivät ihan erilailla.
Mies on yrittäjä ja tekee lyhempää päivää,menee 9 aikaa vasta töihin ja kotiin tulee siinä 15-16..
Välillä on silmät ristissä,mutta ei apu kelpaa!!
Synnäriltä kun kotiin tultiin niin ukkeliini totes että hänen huki olis hoitaa nää yöt.
Ja sanansa on pitänyt,poika on kyllä nukkunut hyvin mutta mies nukkuu työhuoneessa pojan kanssa ja mä yläkerrassa 2 vuotiaan tytön kanssa.
Tuo tytteli on ikänsä sairastellut paljon ja vieläkin kun lenssu iskee,menee yöunet 2 viikoks ihan plörinäks.Tänä syksynä jo 3 tautia..
Olen siis kotona päivät näitten kahen kanssa.
4 koululaista myös ja huushollihomaa isossa talossa riittää.
Onko muita kenen miehet on olleet vauvan kanssa öitä,vai ollaanko me tosi outoja??
Musta on ollut huippua kun ei ole univelkaa, jaksan päivät ihan erilailla.
Mies on yrittäjä ja tekee lyhempää päivää,menee 9 aikaa vasta töihin ja kotiin tulee siinä 15-16..
Välillä on silmät ristissä,mutta ei apu kelpaa!!