Monenko mies valvoo vauvan kanssa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M Y R K K Y
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä meillä mies hoitaa yöllä jos niin pyydän..nytkin on hoivannu 3 yötä peräkkäin kun itse flunssassa ja jaksaminen koetuksella...ensi yönä ois sitten minun vuoro taas, haluiaisin et mieskin nukkuis välillä...

Joo,musta ihan oikein että molemmat osallistuu,sillä eihän tässä yksin lasta oltu tekemässäkään!!! :p

Kai se ikuisen vanha perinne jossain vielä takaraivossa itelläkin että äiti hoitaa.Mutta tosiasia on kuten joku sanoikin,että isällä suhde lujittuu myös tuossa hoivatessa.

Hienoa meidän ukkelit!! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Älä soimaa itseäsi, jos tuo tapa toimii teillä niin älä välitä tuttujen kummasteluista. Hienoahan se on, että molemmat niitä lapsia hoitaa. Isällekin muodostuu läheinen side lapsiin heti syntymästä lähtien, kun äidin kanssa tasaveroisesti heitä hoitaa. Meillä on isä myös aina osallistunut, molemmat ollaan öisin herätty. Tosin poikamme ovat molemmat olleet niin nukkuvaista sorttia ettei yöheräilyä/ syömisiä ole juurikaan ollut, joten siitäkin syystä jos pinnasängystä alkaa yöllä kuulua ääntä niin molemmat pomppaamme kummastuneina pystyyn =)

Mutta kummastelua olemme mekin silti osakseemme saaneet, vaikka itse koen luonnollisena että molemmat tätä arkea pyöritämme, hoidamme yhdessä lapset ja kodin niin kaikki eivät asiaa ihan niin kuitenkaan näe. Jopa neuvolassa terveydenhoitaja joskus ihmetteli, että enkö yksin lasteni kanssa pärjää kun mies noin paljon heitä hoitaa jne. Mikä oli aika loukkaavakin kommentti mielestäni.

Kiitos ja anteeks, peesaan taas Umbrellaa!!

Meillä minä hoidan vauvan, koska ei yleensä yöllä tarvii muuta kun tissiä. Mies saattaa viikonloppuisin käydä kattomassa isompia jos jollakulla tulee joku hätä keskellä yötä, joskus myös viikolla jos itse satun juuri imettämään vauvaa kun joku muu herää. Oon ihan tyytyväinen järjestelyyn, meillä kaikki lapset ovat kuitenkin suht. hyviä nukkujia, vauvelikin nukkuu yleensä koko yön.

Esikoinen kun oli pullovauva,niin mies nousi joka toinen kerta ylös kun neiti kaipasi huomiota,tissivauvan yöheräilyt hoidin minä.Ei musta ole mitenkään outoa,että mies on vauvan kanssä yöllä.

Yhteistyössä