Monenko MIES peseytyy ennen seksiä tai seksin jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mmmmm fetajuustoa.. mies hikoillu 8h töissä ja suoraan suuhun..

Ei vainee..

Ukko käy 2krt päivässä pesulla. Joskus kolmanne jos on ollu fyysisesti rankka päivä.
Tietää etten suuhuni päästä jos haisee/maistuu pahalle.
Lähinnä siis tuon suuseksin takia.. kyllä tolla peseytymismäärällä paikat normiseksipuhtoisina pysyy =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:
-peseytyykö miehesi ennen seksiä?

-peseytyykö seksin jälkeen?

Kun peseytyy aamulla niin ei tarvitse sen tarkemmin suunnitella milloin mahdollisesti tulee harrastamaan seksiä päivän aikana.. yhdessä päivässä ei ehdi juustoutua.

Jälkeenpäin kyllä, jos sellaisessa paikassa ja/tai niin hereillä että onnistuu.

Siitä on spontaanius kaukana, jos joka kerta mennään pesulle ennen kun aletaan hommiin...

Harvemmin meillä NIIN paskaisia ollaan, että pitäisi kuurata ennen seksiä. Joskus kyllä pesaistaan :xmas: ja jälkeenpäin oikeastaan aina.

Oikeesti teillä on niin tarkkaa tuo hygienia puoli et jos alkaa tehdä mieli niin sanotte et käydääs eka pesulla ja sitte kuuraatte paikat ennenku alatte hommiin? Eikä tunnelma latistu yhtään:o

Ei me kyllä erikseen peseydytä, mutta molemmat käy joka ilta suihkussa ja sen jälkeen on koskaan vasta mahdollista hässiä tai mitään.. Nuo suuhommat on sitte erittäin eri juttu puhtauden kanssa.. että ehdottomasti pitää olla paikat pestyinä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja r:
Meillä käy pesulla jos käsken. Yleensä yrittää päästä sillä että huljuttaa munaansa kraanan alla ja kädellä vähän pyyhkii. Hirveitä riitoja ollut kun tämä ei mulle kelpaa. Ihanaa että jollain on joka päivä peseytyviä miehiä. Toi mun ehkä kaks kertaa viikossa. Eikä tosiaan pese jälkeenpäin vaan paperilla pyyhkii.

Ihanku oma ukko ois kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja r:
Meillä käy pesulla jos käsken. Yleensä yrittää päästä sillä että huljuttaa munaansa kraanan alla ja kädellä vähän pyyhkii. Hirveitä riitoja ollut kun tämä ei mulle kelpaa. Ihanaa että jollain on joka päivä peseytyviä miehiä. Toi mun ehkä kaks kertaa viikossa. Eikä tosiaan pese jälkeenpäin vaan paperilla pyyhkii.

Mä nyt en vaan pääse yli siitä mielikuvasta, kun mies ihminen lavuaarin edessä koittaa ylettää sinne veteen .. jos se käy suihkun alla, oliskai se jo helpompi kokonaan suihkutella :D

kukin tavallaan, mutta tää ketju on hassu. Meil kuitenkin peseydytään jokatapauksessa päivittäin, ja kun ei mitään fyysistä työtä kumpikaan tee, niin ei se spontaani seksi aiheuta mitään erikoista desinfiointi hetkeä.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
On hauska ajatella että on sellaisia naisia jotka joutuvat ottamaan mieheltään suihin vaikka ei olisi käynyt päivään pariin pesulla. :D

mun ei tarvii ottaa suihin, kun en pidä koko hommasta niin meilä ei sitä harrasteta lainkaan. Meillä tehdään vaan asioita joista kumpikin tykkää :D

Tottakai jälkeenpäin pesee!

Mut en mä sille sano että "hei mua haluttaa seksiä, mee pesulle".
Oli seksiä tai ei, peseytyy kyllä joka päivä. Ihan harvinaisen huolehtivainen mieheksi sanotaanko näin :D

Eli kyllä puhtoista saa ihan mihin vrk aikaan tahansa.
Mikä sen pahempi tunnelman latistaja kuin pesulle meno kesken extempore-kiihkeän hetken?! :o Sillon mennään eikä meinata ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-lumia odotellessa-:
Off the topic, en saa aloitettua uutta keskustelua, testaan vain pystynkö edes vastaamaan ketjuun.

Olisit nyt samantien vastanut aiheeseen :D
Sanotaanko näin, että ikinä en ole sissijuustoihin törmännyt. Mies pitää huolta hygieniastaan. Ei se nyt samantien laukkaa suihkuun, jos seksistä vihjaistaan, johan siinä spontaanius katoais. Eikä kyllä jälkeenkään, välttämättä. Suuseksiä on kuitenkin yleensä vain suihkun jälkeen.

No ei todellakaan peseydytä ennen seksiä? Mun mielestä silloin seksistä puuttuu täysin se spontaanius ja se, että toimitaan kun haluttaa. Tavallaanhan se on sitten "sovittua seksiä". Jälkeenpäin peseydytään kyllä tai joskus jos on mennyt yömyöhään niin vasta aamulla. Tai minä jään nukkumaan ja mies menee suihkuun aina :D

Niin ja meillä peseydytään muutenkin vähintäänkin kerta per päivä eikä se suuseksi ole seksissä mikään välttämättömyys.

No meillä ei peseydytä ennen seksiä ellei sitten ole ihan tavallisesti käyty suihkussa tai saunassa ja sen jälkeen tekee mieli touhuilla.
Olen ottanut mieheltä suihin vaikkei puhdas olisikaan, käynyt esim edellisenä iltana pesulla, mutta se pissa-aromi ei haittaa minua yhtään... onpa tuo joskus suuhunkin pissinyt meinaan ;) ja nuolee myös mun ei niin puhdasta- pimpsaa :P
Ne miehen ja naisen omat luonnolliset tuoksut saavat meidät kiihottumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Tottakai jälkeenpäin pesee!

Mut en mä sille sano että "hei mua haluttaa seksiä, mee pesulle".
Oli seksiä tai ei, peseytyy kyllä joka päivä. Ihan harvinaisen huolehtivainen mieheksi sanotaanko näin :D

Eli kyllä puhtoista saa ihan mihin vrk aikaan tahansa.
Mikä sen pahempi tunnelman latistaja kuin pesulle meno kesken extempore-kiihkeän hetken?! :o Sillon mennään eikä meinata ;)

Näin meilläkin. Joskus päiväsaikaan kun on aikaa vaan tosi pikasille, niin suihkun jälkeen homma vois olla jo myöhästä.. :D Puhtaana kyllä pidetään paikat peseytymällä joka päivä.

Meillä molemmat peseytyy yleensä ennen ja jälkeen. Muutenkin on spontaanius välillä kaukana kun kaksi pientä lasta nukkuu välissä.. Saunotaan monta kertaa viikossa ja yleensä rakastelut jotenkin ajoittuu niihin saunailtoihin. Suuseksi on ihan parasta, ja sitä on kiva ottaa ja antaa kun on puhdas ja sheivailtu. Mies joskus nukahtaa saman tien, mutta itse hyppään vielä pikasuihkuun seksin jälkeen

mun miehestä tietää millon se on lemmekkäällä tuulella, iltaisin vessasta kuuluu vesihanan soljunaa kaaaaaauan kun tämä hinkkaa vehkeitään puhtaaksi :D ikinä en oo moiseen kehottanu tai touhua kommentoinu, hiljaa mielessäni hymyilly toisen suloisuudelle..muutaman kerran kyllä saanut maistaa ns.sissijuustoakin että ihan tyytyväinen olen nykykäytäntöön..

mitä miuhun tulee, käyn kyllä peseytymässä huolellisesti ennenkuin armollisesti annan palvelijani paljastaa päälakensa minulle..

Yhteistyössä