Monenko MIES peseytyy ennen seksiä tai seksin jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja huu:
Ai että seksi miehen kanssa on ok likaisena mähmäisenä kunhan ei oo suuseksiä?

Siitähän tulee hiiva jos tosi mähnäisen munan sisälleen päästää.

Ei siitä nyt hiivaa tule, se on vähän bakteeritasapainosta johtuva juttu, kaikillahan on siellä jonkin verran hiivaa ja kuuluu ollakin, normaalistikin.

Mut muita tulehduksia kyllä voi saada. :$

Jos sinne ei kuulu tunkea pesemättömiä asioita, niin ei myöskään pesemätöntä heppiä ehkä kannata. (riiippuu tietty likaisuuden asteesta)

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
On hauska ajatella että on sellaisia naisia jotka joutuvat ottamaan mieheltään suihin vaikka ei olisi käynyt päivään pariin pesulla. :D

kuka ei käy pariin päivään pesulla?
Kai jokainen käy vähintään suihkussa joka päivä.

yleensä molemmat käy suihkussa päivittäin, joskus useamman kerran :D mutta ei nyt erikseen enne seksiä tarvii pesulle mennä.. sen jälkeen kyllä kun kyllähän siin hikikin tulee :D
suuseksiä harrastetaan vain heti pesun jälkeen.. muuten se on ällöttävää... :x

Meillä käy pesulla jos käsken. Yleensä yrittää päästä sillä että huljuttaa munaansa kraanan alla ja kädellä vähän pyyhkii. Hirveitä riitoja ollut kun tämä ei mulle kelpaa. Ihanaa että jollain on joka päivä peseytyviä miehiä. Toi mun ehkä kaks kertaa viikossa. Eikä tosiaan pese jälkeenpäin vaan paperilla pyyhkii.

Alkuperäinen kirjoittaja r:
Meillä käy pesulla jos käsken. Yleensä yrittää päästä sillä että huljuttaa munaansa kraanan alla ja kädellä vähän pyyhkii. Hirveitä riitoja ollut kun tämä ei mulle kelpaa. Ihanaa että jollain on joka päivä peseytyviä miehiä. Toi mun ehkä kaks kertaa viikossa. Eikä tosiaan pese jälkeenpäin vaan paperilla pyyhkii.

No hyi yöks...siis oma-aloitteisesti ei alapäätään pese? Kyllä mulla vaan mies pesee vehkeensä ennen seksiä ja seksin jälkeen!

Ei meillä pese kumpikaan välttämättä ennen seksiä kun pidetään sellaisesta ex tempore tyylisestä kiihkeydestä. Mutta kyllä päivittäin muuten peseydytään joten ei ne alapäät muutenkaan löyhkää. En oikein tajua, haiseeko teidän alapäät sitten ihan karseelle jos ette pese ennen seksiä? Ei meillä vaan..

Molemmat halutaan pestä ennen ja jälkeen. Jos ei ehdi pesemään, niin suuseksiä ei sillon ainakaan harrasteta.

Eikä millekään pahalle haise, joku pinttynyt hygieniahössötys vaan molempien yläpäässä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ä+:

No mitä palstan mammoilta on kuullut niin ei jokaisen ihan joka päivä taida käydä. Ja aamulla suihkussa, illalla kikkeliä suuhun? Jepjep... :x

YÖK! Miehesi peseytyy pari kertaan VIIKOSSA? Hyi s...

Ja riitelette aiheesta? Miksi ihmeessä hän ei halua peseytyä? :o Aikuinen mies... Huhhuh.

Tykkäättekö erityisesti rexonan hajuisesta munasta? Musta sukupuolielinten kuuluu tuoksua hieman, ei siis pahalta, mutta sellaiselta ominaiselta miehen tai naisen tuoksulta.

Tuntuu että täällä hinkataan tarkoituksella alapäässä olevat sinne kuuluvat tuoksut joiden tarkoitus on kiihottaa ihmistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ä+:

No mitä palstan mammoilta on kuullut niin ei jokaisen ihan joka päivä taida käydä. Ja aamulla suihkussa, illalla kikkeliä suuhun? Jepjep... :x

:x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x

Aika kuvottavaa. Täytyy olla kyllä jotenkin, anteeksi vaan, vajaa, jos ei osaa/halua pestä omia sukuelimiään.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Tykkäättekö erityisesti rexonan hajuisesta munasta? Musta sukupuolielinten kuuluu tuoksua hieman, ei siis pahalta, mutta sellaiselta ominaiselta miehen tai naisen tuoksulta.

Tuntuu että täällä hinkataan tarkoituksella alapäässä olevat sinne kuuluvat tuoksut joiden tarkoitus on kiihottaa ihmistä.

Pidän hajuttomasta.
Eipä tee mieli ottaa suuhun haisevaa munaa.

Meillä kyl käydää jokapäivä suihkussa, yleinsä illalla, mut varta vasten ennen seksiä ei peseydytä kumpikaa, kun harvemmin mitenkää ollaan sovittu koska sekstataan. Sit se vois olla pikku tunnelman latistaja, jos kesken esileikin tokasis, et "hani venttaa hetki, käydää ensin pesulla". :D Ja seksin jälkeen kyl aina peseydytään. Joku muuten sano tos ylempänä, et pesee aina saippualla. Mulle on ainaki aina sanottu, ettei saa noit intiimi alueita pestä saippualla. Ellei sit oo tooosi mietoo.

Mun mies käy kyllä joka aamu suihkussa, mutta töistä tullessaan haisee ravintolaruualle niin paljon ettei saa ennen suihkua. Se tosin on useimmiten ennemmin ilman ku menee töitten jälkeen suihkuun. Kattokoon sitte sohvalla telkaarii ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Ei, vaan täällä huolehditaan normaalista hygieniasta...

Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:
Tuosta toisesta ketjusta heräsi kysymys. Kartoitetaan vähän mikä on "normaalia" pesukäyttäytymistä eri ihmisten suhteissa.

-peseytyykö miehesi ennen seksiä?

-peseytyykö seksin jälkeen?

Miksi mies? Mikset kysynyt molemmista osapuolista? Eikö se ole normaalia, että molemmat peseytyvät?

Yhteistyössä