Monenko miehen/naisen kanssa olet pannut? Oma ikäsi ja koska menetit neitsyytesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Felicia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin joo ja ei yhtään seksikumppania vielä, ikää kesäkuun alussa 23v. Seurustelua ei myöskään takana. Toivottavasti ei kovin montaa suhdetta/seksikumppania kerrykään. En haluaisi mitään yhden illan juttuja enkä myöskään väliaikaisia seurustelusuhteita.

[QUOTE="Felicia";26084918]Entäs onko kuinka moni noista seksikumppaneista ollut seurustelukumppani, avomies tms.?

Itse olen 33-vuotias ja olen pannut 33 miehen kanssa. Noista olen yhden kanssa elänyt avoliitossa ja seurustellut tuon lisäksi 7 eri miehen kanssa. Jotkut seurustelut tosin kestivät vain parista kuukaudesta muutamaan kuukauteen. Sitten on ollut lisäksi yhden illan juttuja ja pari seksisuhdetta. Osan yhden illan juttujen kanssa on otettu uusinta kerran pari.

Neitsyyden menetin 16-vuotiaana.[/QUOTE]

Todella kuvottavaa! Vittu mikä H*ro on nainen joka on jakanut 33 jätkälle.

[QUOTE="kieku";26085262]Ehkä meillä on sitten ollut hieman villimpi "ryhmä". Tuota asuinpaikkaa ajattelin vain koska esim serkkuni ja muut sukulaiset, jotka pienillä paikkakunnilla asuvat, ovat seurustelleet tiiviisti ihan ylä-asteesta. Jotenkin pienellä paikkakunnalla näytettäisiin "pariutuvan" nopeammin. Olisko vaihtoehtojen vähäisyys kyseessä :D Tai sitten pienillä paikkakunnilla "kaikki tuntevat kaikki" joten maineensa suojelija on kait hieman varovaisempi. En tiedä.[/QUOTE]

Minun nuoruudessani se oli kyllä aivan toisinpäin. Me kaupunkilaiset oltiin hillittyjä ja pikkupaikkakunnilla oli aivan järjetön meno. Ainakin meidän mielestä.

• Tykkää
Reactions: lissukka.
Ikää 22. Seksikumppaneita 10, joista 1 avopuoliso ja 2 täysin randomia yhden illan juttua - muut sitten ovat sisältäneet jotain tapailua tai tapahtuneet muuten tuttujen ihmisten/ihastusten kanssa.

Neitsyys meni hiukan vajaa 18-vuotiaana.

Jotakuinkin 30 miehen ja 1 naisen kanssa. Neitsyys meni 14vuotiaana. Suurin osa näistä seksikumppaineista tuli kerättyä 16-18vuotiaana jolloin minulla oli vakava masennus, en tiedä oliko näillä asioilla jotain yhteyttä mutta mainitsimpa vain.

AINA näihin ketjuihin löytää tiensä joku, joka kovasti kuvottuu siitä, miten monta seksikumppania joillain toisilla - hänelle ventovierailla ihmisillä! - on ollut :D

Ihme masokisti. Hakeutuu jatkuvasti tilanteisiin, jotka aiheuttavat kuvotusta.

Jos on sinut itsensä ja oman seksuaalisuutensa kanssa, niin ei ole tarvetta tuntea kuvotusta & horotella sellaisia, joilla on ollut kumppaneita "liikaa" (eli enemmän kuin 1?). Aika usein nämä tyypit on miehiä, joille ei vaan ole lohjennut...enkä toisaalta ihmettele että miksi.

[QUOTE="Jonna";26085290]Jotakuinkin 30 miehen ja 1 naisen kanssa. Neitsyys meni 14vuotiaana. Suurin osa näistä seksikumppaineista tuli kerättyä 16-18vuotiaana jolloin minulla oli vakava masennus, en tiedä oliko näillä asioilla jotain yhteyttä mutta mainitsimpa vain.[/QUOTE]

Luultavasti oli yhteyttä. Monesti muut vaikeudet elämässä korreloi seksikumppanien suuren määrän kanssa. En sano, että kaikilla on näin, mutta tilastollisesti kyllä. Toivottavasti sait selätettyä masennuksen. :)

[QUOTE="kieku";26085034]Oho, aikas vähäisiä lukuja. Meikällä varmaan semmonen 40+, niin on ystävillänikin. Oon aina miettinyt liittyykö tähän suureen määrään asuinpaikkakin jotenkin.[/QUOTE]

Ei kai vaikuta. Asun pk-seudulla.

[QUOTE="Jonna";26085290]Jotakuinkin 30 miehen ja 1 naisen kanssa. Neitsyys meni 14vuotiaana. Suurin osa näistä seksikumppaineista tuli kerättyä 16-18vuotiaana jolloin minulla oli vakava masennus, en tiedä oliko näillä asioilla jotain yhteyttä mutta mainitsimpa vain.[/QUOTE]

Korjataampas hieman, että 20-25

mä kirjotin tänne jo 3-5v sitten ku oli samntapanen kysely et noin 50 kumppania,ja no täst on jo aikaa ja hyvin osasin viel laskee +5 päälle.emmä mikään lutka oo vaik oon sekoillu,ihan normi nainen :) mutku tää on niiiin kuvottavaa....hah :D

AINA näihin ketjuihin löytää tiensä joku, joka kovasti kuvottuu siitä, miten monta seksikumppania joillain toisilla - hänelle ventovierailla ihmisillä! - on ollut :D

Ihme masokisti. Hakeutuu jatkuvasti tilanteisiin, jotka aiheuttavat kuvotusta.

Jos on sinut itsensä ja oman seksuaalisuutensa kanssa, niin ei ole tarvetta tuntea kuvotusta & horotella sellaisia, joilla on ollut kumppaneita "liikaa" (eli enemmän kuin 1?). Aika usein nämä tyypit on miehiä, joille ei vaan ole lohjennut...enkä toisaalta ihmettele että miksi.

Tai vaikka tuntisikin jotain paheksuntaa niin tervepäinen ihminen ei kyllä horottele toisia vain siksi, että nämä omaavat erilaiset elämäntavat. Mua ei koskaan oo kiinnostanu noin paljon toisten seksikumppanien määrä. :D Riskikäyttäytyminen kauhistuttaa, esim. se, että mennään jatkuvasti humalassa kotiin ventovieraiden ihmisten kanssa ja mahd. viis veisataan ehkäisystä ja suojautumisesta. Sekin tosin on mielestäni lähinnä huolestuttavaa eikä mikään syy huoritella ketään.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Neitsyys meni 16 veenä. Seksikumppaneiden määrässä en ole pysynyt laskuissa. Ei niitä kuitenkaan ihan järjettömästi ole 30+. Ehkä.

Poikaystäviä noista on ollout 5 (kaksi avomiestä). Osa on ns fuckbuddyja, osa ihan puhtaasti yhden illan juttuja. Osa taas liittyy niin kurjiin asioihin, etten niitä välitä muistella (siitä johtuu tuo muistamattomuus kumppanien määrästä)

• Tykkää
Reactions: MIRKAMÖRKÖ
Luultavasti oli yhteyttä. Monesti muut vaikeudet elämässä korreloi seksikumppanien suuren määrän kanssa. En sano, että kaikilla on näin, mutta tilastollisesti kyllä. Toivottavasti sait selätettyä masennuksen. :)

Tai sitten on vain ihminen joka nauttii seksistä eikä halua sinkkunakaan olla ilman seksiä toisen ihmisen kanssa. Ei mulla ainakaa kumppaneiden määrä selity millään ongelmilla elämässä.

• Tykkää
Reactions: MIRKAMÖRKÖ
[QUOTE="a p";26085419]Tai sitten on vain ihminen joka nauttii seksistä eikä halua sinkkunakaan olla ilman seksiä toisen ihmisen kanssa. Ei mulla ainakaa kumppaneiden määrä selity millään ongelmilla elämässä.[/QUOTE]

Kai se riippuu miten sen toteuttaa. Seksistä tykkään kyllä, mutta en todellakaan toimisi enää samoin kun silloin, kun suurin osa noista seksikummpaneista on kertynyt. Saatoin jutella jollekin netissä, melkein saman tien sovin tapaamisen, harrastettiin seksiä, usein suojaamattomastikin ja sitten en ikinä enää tavannut kyseistä tyyppiä.
Tai sitten join ja umpitunnelissa vikittelin vieraille miehille, seksiä jossakin ja aamulla kaikin puolin paha olo. Lujaa meni, alkoholilla tai ilman, en muista edes kaikkia seksikumppaneita tuolta ajalta, enkä muutenkaan kaikkia tapahtumia tuolta ajalta, kun olin todella masentunut.

[QUOTE="a p";26085419]Tai sitten on vain ihminen joka nauttii seksistä eikä halua sinkkunakaan olla ilman seksiä toisen ihmisen kanssa. Ei mulla ainakaa kumppaneiden määrä selity millään ongelmilla elämässä.[/QUOTE]

Mähän puhuinkin vain tilastollisista asioista. Tiedetään, että hyvin varhainen seksielämän aloittaminen ja seksikumppanien suuri määrä on usein yhteydessä impulsiiviseen käyttäytymiseen, vaikeaan taustaan, elämänhallinnan ongelmiin ja muuhun riskikäyttäytymiseen. Paetaan seksin avulla ongelmia jne. En sanonut, että jokainen paljon seksiä harrastava ihminen omaa jotain suuria tunne-elämän ongelmia tai käsittelee ongelmiaan seksin avulla. Toiset ovat ihan tasapainoisia, huolehtivat ehkäisystä/suojautumisesta jne. Jos on vaikean masennuksen aikana ollut lukuisia kumppaneita niin aivan varmasti sillä masennuksella on ollut yhteyttä asiaan. Vastasin vain siihen viestiin enkä sanonut, että kaikki tapaukset on samanlaisia.

• Tykkää
Reactions: lissukka.
2 miestä, neitsyys meni 18-vuotiaana. Toinen aviomieheni. Toinen yhdenillan juttu miehen kanssa, joka ei ole yhdenillanjuttu. ;) Toisin sanoen olemme olleet ystäviä 5-vuotiaasta ja aina ollut jotain vipinää. Kerran sitten päädyttiin sänkyyn. En kadu, eikä ystävyys mennyt tai kipinä kadonnut - vois toistekin (ellen olisi naimisissa).

Neitsyyden menetin 17-vuotiaana. Nyt olen 36v. Miehiä on kertynyt ehkä 60-70, viime vuosina on ollut hiukan hiljaisempaa :)
Rakastan seksiä ja miehiä, mutta olen ihan tavallisen oloinen ja näköinen, ihan nätti nainen. Kahden lapsen äiti, hyvässä työssä ja elämässä pärjäävä. Naimisissa olin 7 vuotta, enkä esim. pettänyt aviomiestäni kertaakaan. Melko nautinnonhaluinen ihminen olen kuitenkin, mutta seksirintamalla on ollut myös hyvin hiljaisia jaksoja.

[QUOTE="Jonna";26085469]Kai se riippuu miten sen toteuttaa. Seksistä tykkään kyllä, mutta en todellakaan toimisi enää samoin kun silloin, kun suurin osa noista seksikummpaneista on kertynyt. Saatoin jutella jollekin netissä, melkein saman tien sovin tapaamisen, harrastettiin seksiä, usein suojaamattomastikin ja sitten en ikinä enää tavannut kyseistä tyyppiä.
Tai sitten join ja umpitunnelissa vikittelin vieraille miehille, seksiä jossakin ja aamulla kaikin puolin paha olo. Lujaa meni, alkoholilla tai ilman, en muista edes kaikkia seksikumppaneita tuolta ajalta, enkä muutenkaan kaikkia tapahtumia tuolta ajalta, kun olin todella masentunut.[/QUOTE]

Tätä ajoin takaa.

Yhteistyössä