Monenko miehen/naisen kanssa olet pannut? Oma ikäsi ja koska menetit neitsyytesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Felicia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

"Felicia"

Vieras
Entäs onko kuinka moni noista seksikumppaneista ollut seurustelukumppani, avomies tms.?

Itse olen 33-vuotias ja olen pannut 33 miehen kanssa. Noista olen yhden kanssa elänyt avoliitossa ja seurustellut tuon lisäksi 7 eri miehen kanssa. Jotkut seurustelut tosin kestivät vain parista kuukaudesta muutamaan kuukauteen. Sitten on ollut lisäksi yhden illan juttuja ja pari seksisuhdetta. Osan yhden illan juttujen kanssa on otettu uusinta kerran pari.

Neitsyyden menetin 16-vuotiaana.

Oho, aikas vähäisiä lukuja. Meikällä varmaan semmonen 40+, niin on ystävillänikin. Oon aina miettinyt liittyykö tähän suureen määrään asuinpaikkakin jotenkin.

16-vuotias taisin olla kun neitsyys meni (en menettänyt sitä, en osaa ajatella sitä niin).

Seksikumppaneiden määrää en kerro enkä laske. Tarpeeksi :)

Seurustelukumppaneita mulla on ollut ehkä kymmenkunta. Vaikea arvioida mikä on seurustelua ja mikä deittailua. Ennen nykyistä (ja toistaiseksi siis ainoaa) aviomiestäni olen ollut kerran kihloissa ja avoliitossa. Vakavaksi suhteeksi lasken myös lukioaikaisen seurustelusuhteeni joka kesti 2½ v.

35 v olen. Naimisiin menin 25-vuotiaana.

17 eri miestä, joista 5 kanssa seurustellut. kerran ollut kihloissa aikaisemmin ja nyt olen onnellisesti naimisissa :) itselläni ikää 26-vuotta ja neitsyys meni 18-vuotiaana.

[QUOTE="kieku";26085034]Oho, aikas vähäisiä lukuja. Meikällä varmaan semmonen 40+, niin on ystävillänikin. Oon aina miettinyt liittyykö tähän suureen määrään asuinpaikkakin jotenkin.[/QUOTE]

Varmaan jollain tapaa vaikuttaa asuinpaikka, mutta varmaan myös ikä milloin on nyksäänsä tutustunut, itse olen mieheeni tutustunut 17-vuotiaana, joten onneksi siihen ei kovin montaa miestä väliin mahdu.

14-vuotiaana aloitin ja kolmisenkymmentä pippeliä olen sisääni laskenut tähän ikään (40v) mennessä. Kahden kanssa oon oikeesti seurustellut ja toinen niistä on mieheni jonka kanssa ollaan oltu aviossa 17 vuotta.

[QUOTE="kieku";26085034]Oho, aikas vähäisiä lukuja. Meikällä varmaan semmonen 40+, niin on ystävillänikin. Oon aina miettinyt liittyykö tähän suureen määrään asuinpaikkakin jotenkin.[/QUOTE]

Suomalaisella naisella on keskimäärin muistaakseni 12 seksikumppania.

Suomalaisella naisella on keskimäärin muistaakseni 12 seksikumppania.

Ehkä meillä on sitten ollut hieman villimpi "ryhmä". Tuota asuinpaikkaa ajattelin vain koska esim serkkuni ja muut sukulaiset, jotka pienillä paikkakunnilla asuvat, ovat seurustelleet tiiviisti ihan ylä-asteesta. Jotenkin pienellä paikkakunnalla näytettäisiin "pariutuvan" nopeammin. Olisko vaihtoehtojen vähäisyys kyseessä :D Tai sitten pienillä paikkakunnilla "kaikki tuntevat kaikki" joten maineensa suojelija on kait hieman varovaisempi. En tiedä.

Yhteistyössä