Monenko miehellä vauvakuumetta?

Onko mulla vaan omituinen mies vai poteeko toisten miehet myös liki kroonista vauvakuumetta?
Meillä nuorimmat 2 ja 4 v ja nämä ovat yhteisiä.

Miehellä oli ennestään 1 lapsi ja mulla 3.

Ja vielä hän haluais lisää lapsia.
Lisään myös että hän on lasten kanssa,tekee kotihommiakin ja suurin "uhraus" häneltä oli nuorimman kanssa yövuorot.
Eli hän hoisi vauvaa ekan vuoden yöt.

Mä nukuin tai no.Miellä oli silloin tosi paljon sairasteleva 2 vuotias.
Joten sain hoitaa häntä ja nukkua.

Mut mies oli alakerrassa vauvan kanssa yöt.

Eli on valmis myös tekemään lasten eteen muutakin kuin vain sen tekemisen!! ;)
 
Täältä löytyy. Jos joku haluaa pyöräyttää sille muksun, niin olkaa hyvä vaan :D.
Ollaan oltu yhdessä 8v, meillä ei siis ole lapsia, ja alunperin oli puhetta että ei tulisikaan. Mies jopa harkitsi sterilisaatiota. Joskus vuosi-pari sitten kuitenkin alkoi puhumaan, että olisi kiva jos meillekin...Ja katsella ohitaapertavia pikkuisia sellainen hönö ilme naamalla. Huoh :). Kesällä asiasta käytiin oikea keskustelu, koska mulla ei biologinen kello tikitä sitten ollenkaan ja voisin elellä koko elämäni varsin tyytyväisenä ilman lapsia, vaikka suhtautuminen ei niin jyrkkä ei-ei enää olekaan kuin joskus aiemmin. Sain kuitenkin puhuttua muutaman vuoden lisäaikaa. Mutta sen sanon, että miehen vauvakuume on kyllä välillä aavistuksen rasittavaa! |O :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Täältä löytyy. Jos joku haluaa pyöräyttää sille muksun, niin olkaa hyvä vaan :D.
Ollaan oltu yhdessä 8v, meillä ei siis ole lapsia, ja alunperin oli puhetta että ei tulisikaan. Mies jopa harkitsi sterilisaatiota. Joskus vuosi-pari sitten kuitenkin alkoi puhumaan, että olisi kiva jos meillekin...Ja katsella ohitaapertavia pikkuisia sellainen hönö ilme naamalla. Huoh :). Kesällä asiasta käytiin oikea keskustelu, koska mulla ei biologinen kello tikitä sitten ollenkaan ja voisin elellä koko elämäni varsin tyytyväisenä ilman lapsia, vaikka suhtautuminen ei niin jyrkkä ei-ei enää olekaan kuin joskus aiemmin. Sain kuitenkin puhuttua muutaman vuoden lisäaikaa. Mutta sen sanon, että miehen vauvakuume on kyllä välillä aavistuksen rasittavaa! |O :heart:
On se rasittavaa mutta musta kyllä ihan suloistakin.
Aina kun joku raskaana niin meilläkin mies esittelee toiveita.

Mä tykkäsin olla raskaana ja se sopi mulle.Mutta kun lapset pitää hoitaa ja kasvattaakin, jotain rajaa.
Itse olen vielä niin perfektionisti että kaikki hoidettava parhaalla mahollisella tavalla.

Ei vaan pysty venymään niin.
 
eläinlääkärin morsian
No joo, täältä löytyy 29-vuotias vauvakuumeinen mies. On vakivirassa hyvällä liksalla, ostanut asunnon järven rannalta ja sinne kuulemma sopisi ainakin minä lisäksi (asun siis omassa asunnossa)ja ei pistäisi pahakseen jos "joku kolmaskin". Olisi valmis siirtymään etätöihin kotiin jos lapsi tulisi. Uskon, että olisi hyvä isä ja oikeasti kantaisi vastuunsa ja ottaisi päävastuun hoidostakin. En epäile yhtään. Mun ei tarvitsisi huolehtia elämiskustannuksista, saisin opiskella, käydä töissä tai olla kotona, ihan miten tykkäisin, mutta hän olisi kotona vauvan kanssa ainakin vuoden joka tapauksessa. Ei tulisi vaikuttamaan toimeentuloon. Hyvin tasa-arvoinen ja älykäs mies. Ollaan seurusteltu siis 6 vuotta.

Noh, hommassahan ei ole sinänsä muuta ongelmaa kuin, että mua ei vois vähempää kiinnostaa. Ei siis pätkän vertaa. Ehkä jossain hamassa tulevaisuudessa, mut ei nyt, vasta 26-vuotiaana opiskelijana. Ja mulla menee opinnoissakin ainakin viisi vuotta vielä ja sen jälkeen haluaisin töihin. En ole tähän päivään mennessä miettinyt koko asiaa ja nyt kun ajattelin, niin ei hirveästi toistaiseksi houkuttele. En osaa eritellä tarkemmin, mutta ei vaan nappaa millään tasolla. Hain elämäni ekat e-pillerit kuukausi sitten, kun kondomi meni rikki ja jouduin turvautumaan jälkiehkäisyyn. Miehen puheista ja ilmeistä kyllä huomasi selvästi, että ei olisi haitannut, vaikka jälkiehkäisy olisi jäänyt ottamatta, mutta kustansi sen kuitenkin mulle omasta halustaan... Että kyllä, kuumetta pukkaa muillakin miehillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Kyllä on kova vauvakuume ja projekti ollutkin meneillään jo helmikuusta asti eli ei ole yksin vauvaa kuumeilemassa =)
ei vaan ota onnistuakseen..
+++++++++ tuulia sitten vaan kovasti teille!

Olisi se kiva itekkin intoutua mutta kyllä vaan 6 lasta on riittävästi.
Mieli kyllä itekin tekis vielä lisää muttei rahkeet riitä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Kyllä on kova vauvakuume ja projekti ollutkin meneillään jo helmikuusta asti eli ei ole yksin vauvaa kuumeilemassa =)
ei vaan ota onnistuakseen..
+++++++++ tuulia sitten vaan kovasti teille!

Olisi se kiva itekkin intoutua mutta kyllä vaan 6 lasta on riittävästi.
Mieli kyllä itekin tekis vielä lisää muttei rahkeet riitä.
kiitos, mulla on 2 lasta edellisestä liitosta ja nyt ois yhteinen pienokainen haaveissa.
No onneks tiedetään et raskautumisen suhteen ei isoa ongelmaa ole ku 2 kertaa menny kesken tänä aikana eli vika on sitte jossain muualla tai tää on vaan luonnonlaki..
 
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Kyllä on kova vauvakuume ja projekti ollutkin meneillään jo helmikuusta asti eli ei ole yksin vauvaa kuumeilemassa =)
ei vaan ota onnistuakseen..
+++++++++ tuulia sitten vaan kovasti teille!

Olisi se kiva itekkin intoutua mutta kyllä vaan 6 lasta on riittävästi.
Mieli kyllä itekin tekis vielä lisää muttei rahkeet riitä.
kiitos, mulla on 2 lasta edellisestä liitosta ja nyt ois yhteinen pienokainen haaveissa.
No onneks tiedetään et raskautumisen suhteen ei isoa ongelmaa ole ku 2 kertaa menny kesken tänä aikana eli vika on sitte jossain muualla tai tää on vaan luonnonlaki..
Onpa nyt teillä raskasta ollut.
Toivottavasti pian tärppää!!++++++
 
ninni the näkymätön tyttö
Joo, mun miehellä on kuumetta ollut jo kaksi vuotta. Ikävä kyllä se on hyvin yksipuolista. Vuosi sitten jouduin ratkaisemaan hankalan tilanteen, kun pillereistä huolimatta tulin raskaaksi ja en kohdallani nähnyt muuta vaihtoehtoa kuin keskeyttää raskaus. Lapsi olisi saanut varmasti hyvän ja rakastavan isän, mutta itse en voinut asennoitua raskaana oloon ja vanhemmuuteen. Ikävä kyllä, niin kauan kuin fyysinen puoli on naisen hoidettavana, miehen kuumeilulla ei ole väliä tällaisissa tilanteissa. Suhde kuitenkin kesti tämän, mutta toivoisin niin kovin, että miehen kuume hiipuisi...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja eläinlääkärin morsian:
No joo, täältä löytyy 29-vuotias vauvakuumeinen mies. On vakivirassa hyvällä liksalla, ostanut asunnon järven rannalta ja sinne kuulemma sopisi ainakin minä lisäksi (asun siis omassa asunnossa)ja ei pistäisi pahakseen jos "joku kolmaskin". Olisi valmis siirtymään etätöihin kotiin jos lapsi tulisi. Uskon, että olisi hyvä isä ja oikeasti kantaisi vastuunsa ja ottaisi päävastuun hoidostakin. En epäile yhtään. Mun ei tarvitsisi huolehtia elämiskustannuksista, saisin opiskella, käydä töissä tai olla kotona, ihan miten tykkäisin, mutta hän olisi kotona vauvan kanssa ainakin vuoden joka tapauksessa. Ei tulisi vaikuttamaan toimeentuloon. Hyvin tasa-arvoinen ja älykäs mies. Ollaan seurusteltu siis 6 vuotta.

Noh, hommassahan ei ole sinänsä muuta ongelmaa kuin, että mua ei vois vähempää kiinnostaa. Ei siis pätkän vertaa. Ehkä jossain hamassa tulevaisuudessa, mut ei nyt, vasta 26-vuotiaana opiskelijana. Ja mulla menee opinnoissakin ainakin viisi vuotta vielä ja sen jälkeen haluaisin töihin. En ole tähän päivään mennessä miettinyt koko asiaa ja nyt kun ajattelin, niin ei hirveästi toistaiseksi houkuttele. En osaa eritellä tarkemmin, mutta ei vaan nappaa millään tasolla. Hain elämäni ekat e-pillerit kuukausi sitten, kun kondomi meni rikki ja jouduin turvautumaan jälkiehkäisyyn. Miehen puheista ja ilmeistä kyllä huomasi selvästi, että ei olisi haitannut, vaikka jälkiehkäisy olisi jäänyt ottamatta, mutta kustansi sen kuitenkin mulle omasta halustaan... Että kyllä, kuumetta pukkaa muillakin miehillä.
No huh. Sulla on asiat noin hyvin etkä silti halua lasta :/ Toivottavasti haluat vielä kun voit sellaisen saada ettei käy niin kuin joillekin että biologinen kello herää 33v:nä ja onkin liian myöhäistä ;)
 
tiu
juuh, mun miehellä on jatkuva vauvakuume. :D toi ensimmäinenkin on vasta 3,5kk ja lisää pitäis saada HETI! :LOL:
onneks ollan molemmat samoilla linjoilla ja haaveillaan suurperheestä, mutta emmä nyt ihan het perään jaksa seuraavaa alkaa odottamaan, kun tuo esikoisen odotus oli aika rankka... :)
saas nähä missä vaiheessa se sitten helpottaa vai helpottaako ikinä. :D
 
hisss
No juu,
meidän iskä on "kinunnut" pikkukakkosta jo vähän aikaa... mä luulin että hälle riittää tää meidän esikoistyttö, mut ei :) Hieno isä mies on, laittaa tytön kaiken muun edelle. Laitokselta asti on hoitanut samat hommat kuin minäkin, paitsi tietty imetys.
Nyt esikon ollessa vuoden ikäinen, vaativa ja uhmista tekevä, mies haluaa että alettais tekemään toinen :eek: Ja sanoi että kumpi vaan, mut jos toivoa pitää niin toinen tyttö (tämä mun "koneistolle" lähetetty käsky) :D
 
Miehellä on aina ollut yhtä kova tai kovempikin vauvakuume kuin mulla ja jossain vaiheessa oli sitä mieltä että nini monta saa tulla kuin on tullakseen.. :whistle:
Mut nyt ollaan kyllä kumpikin sitä mieltä että nämä kaks riittävät, tyttö vasta 4,5kk.
 
Ksantippa S.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No huh. Sulla on asiat noin hyvin etkä silti halua lasta :/ Toivottavasti haluat vielä kun voit sellaisen saada ettei käy niin kuin joillekin että biologinen kello herää 33v:nä ja onkin liian myöhäistä ;)
Minusta on hienoa, että 26-vuotias on kiinnostunut opinnoistaan ja työelämästä. Ei se, että ulkoiset puitteet ovat valmiina, tarkoita sitä että kaikkien olisi pakko ryhtyä heti lisääntymään. Moni on ehtinyt lapsia vielä sitten 33v:nä ja vanhempanakin saamaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No huh. Sulla on asiat noin hyvin etkä silti halua lasta :/ Toivottavasti haluat vielä kun voit sellaisen saada ettei käy niin kuin joillekin että biologinen kello herää 33v:nä ja onkin liian myöhäistä ;)
Minusta on hienoa, että 26-vuotias on kiinnostunut opinnoistaan ja työelämästä. Ei se, että ulkoiset puitteet ovat valmiina, tarkoita sitä että kaikkien olisi pakko ryhtyä heti lisääntymään. Moni on ehtinyt lapsia vielä sitten 33v:nä ja vanhempanakin saamaan.
Mutta kaikki ei, ja toivon että hän vielä ehtii =) Miehensähän kyllä ehtii kun ei miehillä lopu lisääntymiskyky kuin vasta joskus 70v:nä.
 
Ksantippa S.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No huh. Sulla on asiat noin hyvin etkä silti halua lasta :/ Toivottavasti haluat vielä kun voit sellaisen saada ettei käy niin kuin joillekin että biologinen kello herää 33v:nä ja onkin liian myöhäistä ;)
Minusta on hienoa, että 26-vuotias on kiinnostunut opinnoistaan ja työelämästä. Ei se, että ulkoiset puitteet ovat valmiina, tarkoita sitä että kaikkien olisi pakko ryhtyä heti lisääntymään. Moni on ehtinyt lapsia vielä sitten 33v:nä ja vanhempanakin saamaan.
Mutta kaikki ei, ja toivon että hän vielä ehtii =) Miehensähän kyllä ehtii kun ei miehillä lopu lisääntymiskyky kuin vasta joskus 70v:nä.
Kaikki eivät lapsia saa, vaikka aloittaisivat yrittämisen kuinka nuorina. Kaikki eivät niitä haluakaan. Kyseinen kirjoittaja kertoi haluavansa lapsia "ehkä joskus". Miksi meidän pitäisi olla huolissamme hänen lisääntymiskykynsä vuoksi?
 
ninni the näkymätön tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja eläinlääkärin morsian:
No joo, täältä löytyy 29-vuotias vauvakuumeinen mies. On vakivirassa hyvällä liksalla, ostanut asunnon järven rannalta ja sinne kuulemma sopisi ainakin minä lisäksi (asun siis omassa asunnossa)ja ei pistäisi pahakseen jos "joku kolmaskin". Olisi valmis siirtymään etätöihin kotiin jos lapsi tulisi. Uskon, että olisi hyvä isä ja oikeasti kantaisi vastuunsa ja ottaisi päävastuun hoidostakin. En epäile yhtään. Mun ei tarvitsisi huolehtia elämiskustannuksista, saisin opiskella, käydä töissä tai olla kotona, ihan miten tykkäisin, mutta hän olisi kotona vauvan kanssa ainakin vuoden joka tapauksessa. Ei tulisi vaikuttamaan toimeentuloon. Hyvin tasa-arvoinen ja älykäs mies. Ollaan seurusteltu siis 6 vuotta.

Noh, hommassahan ei ole sinänsä muuta ongelmaa kuin, että mua ei vois vähempää kiinnostaa. Ei siis pätkän vertaa. Ehkä jossain hamassa tulevaisuudessa, mut ei nyt, vasta 26-vuotiaana opiskelijana. Ja mulla menee opinnoissakin ainakin viisi vuotta vielä ja sen jälkeen haluaisin töihin. En ole tähän päivään mennessä miettinyt koko asiaa ja nyt kun ajattelin, niin ei hirveästi toistaiseksi houkuttele. En osaa eritellä tarkemmin, mutta ei vaan nappaa millään tasolla. Hain elämäni ekat e-pillerit kuukausi sitten, kun kondomi meni rikki ja jouduin turvautumaan jälkiehkäisyyn. Miehen puheista ja ilmeistä kyllä huomasi selvästi, että ei olisi haitannut, vaikka jälkiehkäisy olisi jäänyt ottamatta, mutta kustansi sen kuitenkin mulle omasta halustaan... Että kyllä, kuumetta pukkaa muillakin miehillä.
No huh. Sulla on asiat noin hyvin etkä silti halua lasta :/ Toivottavasti haluat vielä kun voit sellaisen saada ettei käy niin kuin joillekin että biologinen kello herää 33v:nä ja onkin liian myöhäistä ;)
Nii-i, ois niin helppoa jos haluaisi. Mä näkisin hyvin todennäköisenä, että se kello ei ehkä herää edes vielä 33-vuotiaana. No, se on sen ajan murhe sitten, eipä sitä voi oikein lähteä lisääntymään "varmuuden vuoksi"- ajatuksellakaan. Onneksi mies ei ole ikinä painostanut millään tavalla. Hänen kannaltaan tietty harmittaa, mut mä oon mikä oon ja hän senkin myös tietää:)
 

Yhteistyössä