Monen lapsen äidit, onko lapsenne syntyneet suht. saman kokoisina?

  • Viestiketjun aloittaja Molla
  • Ensimmäinen viesti
Molla
Mulla on kolmas raskaus menossa. Pari vuotta väliä jokaisessa. Kahdessa ekassa masu on ollut siro ja pieni, mutta nyt sf. käyrä vetää ylimmän käyrän yläpuolella, eli maha on ihan valtava. Viikkoja nyt 30.

Neuvola on keskiviikkona, juttelen silloin asiasta. Saankohan jättivauvan, vai voisiko esim. vettä olla enemmän? Vai johtuisiko kaikki löystyneistä vatsalihaksista, jotka antavat vatsan pullahtaa esiin enempi kuin aiemmissa raskauksissa?

Kysymykseni kuuluu siis - ovatko lapsenne syntyneet suht. saman kokoisina, vai heittelehtiikö koko esim. kilolla? Mulla kaksi ekaa kummatkin noin 3,5kiloisia.
 
3äiti
Eka 3 310g (rv 39+3), toka 3 420g(rv40+1) ja kolmas 3 890g(rv 40+1). Viimeisessä maha oli todella valtava ja huiteli omilla käyrillään ja olihan se poika sitten puoli kiloa edellisiä isompi. tosin käyrien perusteella olis luullu syntyvän pikkujättiläisen. :)
 
...
En osaa tähän henk koht vastata muuten kuin että minä ja veljeni ollaan oltu syntyessä n.3,5kg... Mutta sisko veti sitten 5kg rikki vaikka lääkärit väitti että sieltä tulisi myös alta 4kg lapsi.
 
BFM
Lapset syntyneet ja painaneet

39+5 3035g
39+3 2770g
41+3 3550g

Eli suunnilleen samoissa ~3kg laskettuna-aikana,mut toi viimeinen yliaikainen ehti kasvaa "isoksi"

Käyrällä mun masut on aina ollut ihan siellä yläviivalla vaikka lapset ovat olleet pieniä.Kuopuksen sf-käyrä kulki yli yläkäyränkin mut ei lapsi itsessään mikään jätti ollut.
 

Yhteistyössä