Eduskunnan puhemies Jussi Halla-aho on joutunut ojentamaan vassariliiton naiskansanedustajaa asiattomasta käytöksestä eduskunnan isossa salissa

vierailija
Mestari se keskittyy oleelliseen :D

Mestarilla lispahti hiekat vaaginaan tavallisesta t-paidasta. Ilmeisesti tukkijätkämäinen ruutupaita Tynkkysellä sopii perussuomalaiseen käsitykseen "smart casual"-pukeutumisesta mutta t-paita ei?
 
vierailija
Mikä vittu noita persuja vaivaa kun joka lillukan varteen on puututtava. Tämä valittaja esiintyi itse shortseissa eduskunnassa vuosia sitten. Ja jos puku vaaditaan niin Tynkkysen ruutupaita on revittävä.
 
vierailija
Mikä vittu noita persuja vaivaa kun joka lillukan varteen on puututtava. Tämä valittaja esiintyi itse shortseissa eduskunnassa vuosia sitten. Ja jos puku vaaditaan niin Tynkkysen ruutupaita on revittävä.
Se vaivaa, että kannatus laskee, eikä heidän tekemät leikkaukset ja eräänlainen elitismi ole sen ihan peruspersuporukan mieleen, niin pitää palata siihen alkuperäiseen olemukseen, jolla kannatusta haettiin niiltä huoltiksilta ym.

Ihan vain mun veikkaus.

Plus että Halla-aho on aina ollut nenäkäs ja nyt varsinkin korkeaan asemaan päästyään.
 
vierailija
Se vaivaa, että kannatus laskee, eikä heidän tekemät leikkaukset ja eräänlainen elitismi ole sen ihan peruspersuporukan mieleen, niin pitää palata siihen alkuperäiseen olemukseen, jolla kannatusta haettiin niiltä huoltiksilta ym.

Ihan vain mun veikkaus.

Plus että Halla-aho on aina ollut nenäkäs ja nyt varsinkin korkeaan asemaan päästyään.
Aivan. Seuraaviin vaaleihin on vielä niin kauan aikaa, että voi räksyttää kaikkea p45kaa naisvihamielistä ja yrittää nosta suosiota siellä peräkammareissa. Mutta nythän on nähty, mihin on päästy tähän mennessä, eipä muualle kuin pukeutumisesta puhumaan. Missä olis jotain oikeita TEKOJA?
 
vierailija
Aivan. Seuraaviin vaaleihin on vielä niin kauan aikaa, että voi räksyttää kaikkea p45kaa naisvihamielistä ja yrittää nosta suosiota siellä peräkammareissa. Mutta nythän on nähty, mihin on päästy tähän mennessä, eipä muualle kuin pukeutumisesta puhumaan. Missä olis jotain oikeita TEKOJA?
Ei niitä tekoja tule. Totta puhuen minua vähän harmittaa, että sellaiset ehkä hyvinkin työmyyrät ja kunnollisten periaatteiden perussuomalaiset eivät pääse niille paraatipaikoille, niin sanotusti, ihan oikeasti tekemään oman näköistään politiikkaa mutta kuitenkin suomalaisten hyväksi, suomalaiset edellä.

Nyt näin ei tapahdu, kaikkea muuta.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Eikö Halla Aho koskaan moittinut ruutuflanelipaitaista oman puolueen Tynkkystä. Ei moittinut, ei moittinut.🤔
Tynkkysen flanellipaitakohu oli vuonna 2019. Toki hän sen jälkeenkin käytti flanellipaitaa, mutta ei siitä enää hirveän montaa kohua syntynyt. En tiedä jaksoivatko puhemiehet huomautella, mutta 2020 pukukoodi uudistettiin. Halla-ahosta tuli puhemies vasta 2023.

Yleisellä tasolla todettakoon, että Suomessa naiset pukeutuvat virallisissa yhteyksissä paljon miehiä huonommin.
 
vierailija
Valitus kuitenkin tuli katsojilta, minkä Halla-aho lähetti asianomistajalle.
Valittaja oli tietysti persu, joka ei kestänyt naiskansanedustajan puheen sisältöä.
Naisen asussa ei ole mitään vikaa. Puhdas vaate, jossa hieman ryppyjä.
Kammattaa katsoa muualle, jos tekee häijyä. Niin minä aina teen, kun persut ovat mediassa. Purraa en siedä ollenkaan. Se käytäntö on minulle uusi normaali.
 
vierailija
Valittaja oli tietysti persu, joka ei kestänyt naiskansanedustajan puheen sisältöä.
Naisen asussa ei ole mitään vikaa. Puhdas vaate, jossa hieman ryppyjä.
Kammattaa katsoa muualle, jos tekee häijyä. Niin minä aina teen, kun persut ovat mediassa. Purraa en siedä ollenkaan. Se käytäntö on minulle uusi normaali.
Kyllä se nyt vaan menee niin, että t-paita ei ole smart casual paitsi mikäli siinä on jakku päällä. Ja sekin on siinä ja siinä. Miksi suomalaiset eivät edes halua yrittää näyttää asiallisilta? Puhutaan kuitenkin kansanedustajista.
 
Naisen asussa ei ole mitään vikaa. Puhdas vaate, jossa hieman ryppyjä.
Kammattaa katsoa muualle, jos tekee häijyä. Niin minä aina teen, kun persut ovat mediassa. Purraa en siedä ollenkaan. Se käytäntö on minulle uusi normaali.
Se vielä puuttuisi, jos se ois paskanenkin.

Kansanedustajilla on kyllä rahaa pukeutua työpaikkansa arvon mukaiseksi. Toki vasurijuntit eivät arvokkuudesta tiedä mitään, varmaan Linnan juhliinkin hiihtäisivät verkkareissa "koska ne on puhtaat ja mukavat."
Vasurille ei ole arjen ja juhlan eroa, vaan aina pitää olla rentoa, rentoa ja rentoa.
 

Yhteistyössä