Monelta teille saa tulla virpomaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja saituri:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja saituri:
Alkuperäinen kirjoittaja nuukis:
Meille saa tulla koska vaan,olenkin jo varannut lapsosia varten kauniita punaisia omenoita cittarista 0,29 e/kg:D

Yks aika edullinen vaihtoehto on antaa yksi keitetty kanamuna per virpoja, saa sitten itse maalata mieleisekseen :)

Siis oletko tosissasi?

Miten niin, miksen olisi :o Ei kai aina ole pakko antaa makeisia :o

EI ole, mulla oli viime vuonna kori josta sai virpoja itse valita palkkansa. Omenat ja appelsiinit meni ensin, sen jälkeen välipalapatukat ja lopuksi suklaamunat

Voi...Tuli mieleen lapsuuden virpomismuisto. Kuiva ja kumara mamma oli kovin onnessaan virpojista (minä ja ystäväni) ja kutsui meidät sisällekin. Emme menneet kun vanhemmat olivat kieltäneet.. Mamma haki meille sitten mustuneet banaanit ja kolikoita. Mamma harmitteli kovasti kun ei muuta ollut. Ihana :)

Meille voi tulla 10 jälkeen. Mut sit jossain vaiheessa lähdetään itse virpomaan. Meiltä liikkeelle lähtee kaks noitaa ja yks kissa. Oksat on koristeltu kauniisti ja muutamalla tutulla käydään. Mut meille ei taida ketään kylä tulla kun täällä metsässä asutaan. Jos joku kuitenkin tulee niin toivoisin että olisi pukeutunut joksikin

Voi kun oli kivaa lapsena virpoa, noidaksi pukeutuneena, luuta matkassa ja pehmokissa kahvipannussa.

meillä 2 päiväuni-ikäista joten aamupäivällä on virpojat tervetulleita, samoin iltapäivällä 14-16 välillä, sitten illan mielelläni rauhoitan omalle porukalle...

Täällä on odoteltu jo tunnin verran että tajuaisivat tulla. Pitää meinaan itse lähteä kohta kuskiks eräälle pikku virpojalle niin sitten ei olla avaamassa ovea.

Yhteistyössä