Tykkimäki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

emma

Vieras
Onko hyvä paikka? Lapset 2v rämäpää ja 10v, isompi poika tykkää lintsin ja särkänniemen hurjimmista laitteista. Onko tuolla Tykkimäessä mitään hurjia koneita?

Alkuperäinen kirjoittaja emma:
Onko hyvä paikka? Lapset 2v rämäpää ja 10v, isompi poika tykkää lintsin ja särkänniemen hurjimmista laitteista. Onko tuolla Tykkimäessä mitään hurjia koneita?

kyllä varmasti viihtyvät :)
itse oltiin viime viikonloppuna,porukkaa oli aika paljon.

se uusi starflyer on aika hurja laite :D

ite oon hurjapää ja justiin käytiin siellä miehen kanssa. ajattelin ettei siellä oo mitään jänskää, mut tykkäsin kyllä. ei ehkä mitään älytömän hurjia tms mut sopivasti. eihän se kovin isokaan ole mut rannekkeilla hilluttiin siellä onnellisesti näin aikuisenakin

Muistattekste ku 90-luvulla siellä Tykkimäessä oli häijy setä niitä miniautoja vahtaamassa? Se oli hirveen ilkee ku mun autossa ei toiminu jarrut niin syytti mua siitä etten jarruta liikennevaloissa. Oon kuullut että muutkin on saaneet siltä huudot aikanaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Töyhtö:
Muistattekste ku 90-luvulla siellä Tykkimäessä oli häijy setä niitä miniautoja vahtaamassa? Se oli hirveen ilkee ku mun autossa ei toiminu jarrut niin syytti mua siitä etten jarruta liikennevaloissa. Oon kuullut että muutkin on saaneet siltä huudot aikanaan.

Taidan muistaa tuon, tosin itse en tainnut joutua "uhriksi".

Yhteistyössä