Monelta teille saa tulla virpomaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä, että muistutit, pitää ottaa ovikello pois päältä, koska on yövuorot menossa.. Jos joku meille kuitenkin tulla tallustaa ja mies ja tyttö kotosalla sattuu olemaan niin olen namia varannut.

Jo vuosia meillä on ollut sellainen sääntö, että vasta puolen päivän jälkeen viikonloppuna saa tulla kylään, esim. lasten kaverit. Joten samaa toivoisin virpojiltakin.

11 on ihan hyvä aika tulla :) Noille muille jotka ei ovee aio avata niin kysyn vaan että oletteko katkeria sen vuoksi ettette ole itse lapsina saaneet virpoa?? Vai mistä syy siihen kielteisyyteen? Antakaa ny lasten virpoa ja hankkia niitä namuja, se on kuitenkin muksuille kivaa puuhaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tjk:
11 on ihan hyvä aika tulla :) Noille muille jotka ei ovee aio avata niin kysyn vaan että oletteko katkeria sen vuoksi ettette ole itse lapsina saaneet virpoa?? Vai mistä syy siihen kielteisyyteen? Antakaa ny lasten virpoa ja hankkia niitä namuja, se on kuitenkin muksuille kivaa puuhaa.

Ihan vaan vuorotyö haittaa normielämää oli sitten arki taikka pyhä. Muuten ei ole mitään virpojia vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja tjk:

Olen itse virponut, en todellakaan ventovieraita sen vuoksi, että saisin palkkaa ja meillä käy muutamat tutut virpomassa, samoin oma tyttäreni käy muutamilla tutuillamme virpomassa.

Yhteistyössä