Alkuperäinen kirjoittaja oijoi:Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Mulle on ihan sama monelleko muilla on lapsia, ei kuulu mulle.
Mä oon sen vannonut et mä teen vaan yhdelle miehelle lapsia, tää yks syntyvä jää viimeseks jos jostain syystä erottas miehen kanssa, mut toivottavasti kaikki menee hyvin ja tehdään ainakin toinen vielä =)
Mun lapset tulee olemaan täyssisaruksia.
hah, mikä meriitti elämässä! noh, jos on lusikalla annettu.....
No liekö tuossa nyt jotain ongelmaa? Näin oon päättäny ja niin tulee olemaan? Mitäs se sinua haittaa?