Monella sitten on lävistys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Mulla itsellä on kielikoru ja ns. madonna. Sitten on tuolla korvassa rustossa, en tiedä lasketaanko.

On sitten ollut, nenässä, navassa, alahuulessa mutta olen ottanut pois.

Korvissa on 20mm tunnelit ja kielessä on koru. Aiemmin oli nenän sivuilla piikit, silmien välissä tappi, nenän keskellä rengas, alahuulessa molemmissa reunoissa renkaat ja nänneissä kans... Silmien väliin ja keskelle nenää haluan takaisin.. sekä microdermaalit haluisin tuohon jokunen cm ohimoista alaspäin.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja milla:
minulla on niskassa:)

Onko sulla kuin pitkät hiukset? Mulla tosi paksut ja lähes alaselkään asti olevat ja pelottaa että hiukset hauduttaa tai repäisis korun irti. Itsekin himoinnut tuollaista.

ohuet ja 10cm yli olkapäiden, ei mulla ainakaan mitenkään haudu, tosi harvoin pidän tukkaa kiinni, parikertaa on kyl kipeetä tehny kun oon jotain takkua harjannu ja hiukset jääny kiinni, mut oisko tuo nyt nelisen vuotta vanha ei ole kasvanu ulos, kerran otettu pois magneettikuvausten takia ja sitten runnottu takas parsinneulan kanssa:D hyvänä ja terveenä on pysyny vaikka mulla on aika "likanen" työ

en uskalla ottaa :( ! korvissa oli kolme reikää mutta niitä takimmaisia vain särki ja särki, lopulta niihin kasvoivat kovat pallot ja silloin otin ne pois ,eli nyt vain 1reikä per korva. ja nenäkoru piti ottaa pois tämän saamarin allergisen nuhan takia :headwall: nyt tyydyn tatuointeihin, vaikka niitäkään ei suositella kun atopia...

Alkuperäinen kirjoittaja moona81:
Mites muut oletteko joutuneet ottamaan napakorun pois mahan kasvaessa?

Olen ottanut, vaikka mulla ei mahat isoja ole ollutkaan. Jotenkin "torkeän" näköinen, kun napa pullahtaa ulos. Läpi on mennyt heti kun olen laittanut takas.

Kielessä ja navassa on. Aiemmin on ollut alaleuassa sivussa (vai miten se nyt sanotaankaan?! :whistle: ) ja nenässä useaan otteeseen. Mutta nuo kasvolävistykset ei oikein sopinut yhteen aspatöiden kanssa, joten meni lopulta umpeen. Navasta poistin raskauden aikana korun joskus reippasti puolivälin jälkeen, kun neuvolatäti siitä jaksoi vihjailla. :) Ja ihan hyvin sai korun takaisin synnytyksen jälkeen.

Uusimmat

Yhteistyössä